Search

آدينه 14 ارديبهشت 1403

منو

مواد اولیه آزمایشگاهی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » مواد اولیه آزمایشگاهی

فروش استامینوفن پاراستامول گرید دارویی 25 کیلویی Paracetamol،Acetaminophen محصول چین

استامینوفن (به انگلیسیAcetaminophen) یا پاراستامول (Paracetamol) یک مسکن تب‌بُر است که به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو به شکل قطره، قرص، شربت، آمپول و شیاف ساخته می شود که شکل قرص آن پر کاربرد تر است.
داروی استامینوفن چیست؟
از استامینوفن برای درمان دردهای خفیف و متوسط (سردرد، درد دوران قاعدگی، دندان‌درد، کمردرد، آرتروز، دردهای زمان سرماخوردگی و آنفولانزا) و کاهش تب استفاده می‌شود.
نحوه‌ی مصرف استامینوفن و دوز مصرفی
برای مصرف صحیح استامینوفن لازم است از اطلاعات روی بسته‌ی محصول پیروی کنید. این دارو در فرم‌ها و برندهای مختلف در دسترس است، بنابراین لازم است توضیحات راجع به دوز دارو را به‌دقت مطالعه کنید، زیرا ممکن است مقدار استامینوفن موجود در محصولات مختلف با هم متفاوت باشد. توجه داشته باشید که دوز دارو را خودسرانه به بیش‌تر از مقدار تجویزی افزایش ندهید. (حتماً قسمت هشدار روی بسته‌ی دارو را مطالعه کنید.)
اگر قصد دارید از این دارو برای درمان کودکان استفاده کنید، لازم است محصولات مناسب کودک را تهیه کنید. برای پیدا کردن دوز مناسب کودکتان توضیحات روی بسته‌ی دارو در مورد میزان دوز مصرفی مناسب برای وزن‌های مختلف را مطالعه کنید. اگر وزن کودکتان را نمی‌دانید، جدول مربوط به سن را بررسی کنید.
برای استفاده از شربت استامینوفن، بطری را قبل از هر بار مصرف تکان دهید. البته بعضی از شربت‌ها نیازی به تکان دادن ندارند. برای آگاهی درمورد این موضوع راهنمای روی بسته‌بندی را مطالعه کنید. برای حصول اطمینان از مصرف دوز مناسب شربت، مقدار مصرفی را، با قاشق‌های مخصوص، قطره‌چکان یا سرنگ اندازه بگیرید. از قاشق‌های عادی خانگی استفاده نکنید.
قرص‌های سریع بازشونده را بجوید یا اجازه دهید زیر زبان حل شوند سپس با آب یا بدون آب آن‌ها را فرو دهید. برای مصرف قرص‌های جویدنی آن‌ها را پیش از بلع به طور کامل بجوید. قرص‌های Extended-Release (دوز آن در بازه زمانی طولانی تری پخش می‌شود) را نباید جوید یا له کرد. انجام این کار می‌تواند تمام دارو را یک‌جا آزاد کند و خطر بروز عوارض جانبی را افزایش دهد. همچنین نباید بدون تجویز پزشک قرص‌ها را (خصوصاً قرص‌هایی را که خط تقسیم ندارند) نصف کرد. باید تمام قرص را بدون جویدن یا تکه تکه کردن فرو داد.
استامینوفن Acetaminophen یا پاراستامول Paracetamol یک داروی ضد درد و ضد تب است. از استامینوفن در درمان بسیاری از دردها مانند سردرد، دردهای عضلانی، کمردرد و درد دندان استفاده میشود.
تاثیر این دارو حدود ۱۲ دقیقه بعد از مصرف خوراکی آن شروع میشود. استامینوفن یک داروی ضد التهاب نبوده و اثرات ضد التهابی اندکی دارد.
مصرف زیاد استامینوفن میتواند موجب آسیب کبد شود و در بعضی کشورها این دارو شایعترین علت آسیب حاد کبدی است. استامینوفن یکی از شایعترین داروهایی است که اوردوز میشود. این دارو بدون نسخه پزشک قابل دسترس است.
اثرات ضد درد استامینوفن در حد آسپیرین است در حالیکه اثرات ضد التهابی کمتری دارد. از استامینوفن میتوان در کاهش درد آرتریت یا التهاب مفاصل استفاده کرد گرچه این دارو تاثیر زیادی بر خود التهاب و یا کاهش قرمزی یا تورم مفصل ندارد.
این دارو را میتوان بطور موثری در کنترل درد ساییدگی مفاصل مصرف کرد و اثر این دارو در کاهش درد آرتروز زانو با اثر ایبوپروفن قابل مقایسه است.
مکانیسم تاثیر استامینوفن چیست
مکانیسمی که استامینوفن به وسیله آن عمل میکند به درستی شناخته شده نیست ولی بنظر میرسد که اثر آن به علت کاهش تولید پروستاگلاندین ها به توسط بدن باشد.
پروستاگلاندین ها موادی هستند که موجب بروز التهاب و تب میشوند. با این حال برعکس داروهای ضد التهابی دیگر که موجب کاهش تولید پروستاگلاندین در تمام بدن میشوند استامینوفن فقط در سیستم عصبی مرکزی (مغز و نخاع) تولید این ماده را کاهش میدهد.
 
میزان مصرف استامینوفن چیست
استامینوفن معمولا بدون نسخه پزشک قابل دسترس است. این دارو به فرم ژنریک هم توزیع میشود ولی معروفترین نام تجاری آن تایلنول Tylenol است. استامینوفن بصورت قرص، کپسول، قرص های جویدنی، شربت، شیاف و تزریقی استفاده میشود.
استامینوفن یک داروی ضد ددر و ضد تب موثر ایت. از این دارو در کاهش درد بسیاری از بیماری ها مانند دردهای عضلانی و مفصلی، سردرد و کمر درد استفاده میشود. با این حال مصرف آن میتواند مانند هر دارویی دیگر با عوارض احتمالی همراه باشد.
استامینوفن به توسط کبد متابولیزه میشود. یعنی تبدبل به موادی میشود که تاثیری نداشته و از بدن دفع میشوند. بنابراین داروهایی که آنزیم های کبدی را فعال تر میکنند تاثیر استامینوفن را کمتر میکنند. این داروها عبارتند از

  • کاربامازپین (تگرتول)
  • ایزونیازید
  • باربیتورات ها مانند فنوباربیتول
  • ریفامپین
داروی کلستیرامین موجب کاهش جذب استامینوفن از روده شده و بنابراین استامینوفن باید یک ساعت قبل و یا ۴-۳ ساعت بعد از مصرف کلستیرامین استفاده شود.
مصرف استامینوفن با دوز بیش از ۲ گرم در روز میتواند اثر رقیق کنندگی خون وارفارین را افزایش دهد. اگر از هر کدام از داروهای ذکر شده استفاده میکنید قبل از مصرف استامینوفن آن را به اطلاع پزشک معالج خود برسانید.
 
عوارض استامینوفن چیست
استامینوفن داروی بسیار کم عارضه ای بوده و در دوز های معمولی عارضه زیادی ندارد. این دارو مانند آسپیرین خون را رقیق نکرده و در مواردی که مشکلات انعقادی وجود دارد میتوان بدون نگرانی از آن استفاده کرد.
استامینوفن مانند داروهای ضد التهاب ( ایبوپروفن یا دیکلوفناک) کمتر موجب تحریک معده میشود با این حال مصرف طولانی مدت و روزانه آن میتواند موجب خونریزی معده شود. استامینوفن در کبد متابولیزه میشود (تبدیل به مواد شیمیایی دیگری میشود تا بتواند از بدن دفع شود) و میتوان برای کبد سمی باشد.
به نظر میرسد مصرف استامینوفن در دروان بارداری بی ضرر است ولی اخیرا نشان داده شده است که مصرف آن در این دوران ممکن است احتمال عقیمی را در جنین وقتی متولد شده و به سنین بلوغ میرسد افزایش دهد.
گرچه استامینوفن در شیر مادران شیرده ترشح میشود ولی این گروه میتوانند از این دارو استفاده کنند. از استامینوفن میتوان در کودکان هم استفاده کرد.
از مدتها قبل مصرف آسپیرین در درمان تب کودکان ممنوع شده ولی استفاده از استامینوفن در این موارد مجاز است.
این دارو میتواند موجب بروز آلرژی شود. آلرژی ایجاد شده در مصرف استامینوفن معمولا به علت حساسیت فرد به مواد اضافه دیگری است که در هنگام ساخت دارو به آن اضافه میشود.
در صورت بروز علائم آلرژی مانند قرمزی و خارش پوست، گیجی و یا تنگی نفس به پزشک مراجعه کنید.
استامینوفن داروی کم عارضه ای است ولی در صورت مصرف دوز های بالای آن ممکن است علائم زیر ظاهر شوند. این علائم میتوانند نشانه اوردوز Overdose استامینوفن باشند و در صورت بروز آنها باید به فوریت به مرکز درمانی مراجعه کرد.
 
  • تهوع و استفراغ و کاهش اشتها
  • تعریق و تحریک پذیری
  • درد شکم بخصوص نزدیک کبد در بالا و سمت راست شکم
  • اسهال
  • زرد شدن پوست و چشم
  • نارسایی کبد
  • نارسایی کلیه
  • مشکلات قلبی
  • کما
  • تشنج
  • مصرف طولانی مدت استامینوفن ممکن است موجب بروز سرطان خون شود



فروش ال متیونین ۲۵کیلویی محصول چین
خرید و فروش اسید آمینه ال-متیونین ال متیونین ۲۵کیلویی چین L-Methionine
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران 09121965797
Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


دی فنیل استونیتریل 25kg فروش - 09121965797
دی فنیل استونیتریل 25kg فروش Diphenyl acetonitrile
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش ساپونین استخراج شده از Saponin Quillaja bark محصول چین ۲۵کیلوگرمی واردات جدید . تنها واردکننده ساپونین در ایران ...
ساپونينها تركيبات طبيعي با منشأ گياهي ميباشـند كـه بـه علت داشـتن بخـشهـاي آبدوسـت و چربـيدوسـت، داراي خاصيت ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


میکروکریستالین سلولز 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 موجود تماس : 09121965797-88984092-88984093-88984094
فروش میکروکریستالین سلولز کد 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 2242)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم