Search

يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

منو

مواد اولیه آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آرایشی بهداشتی » مواد اولیه آرایشی بهداشتی

فروش هیالورونیک اسید سدیم، سدیم هیالورونات بسته بندی یک کیلویی و 25کیلویی محصول چین موجود جهت دریافت آنالیز و قیمت با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید 88815219-88815178-09122967819


فواید هیالورونیک اسید به قدری چشمگیر است که اخیراَ در اکثر محصولات مراقبت از پوست آن را جای داده اند. تمام اطلاعات مربوط به فواید هیالورونیک اسید را برای شما در این مقاله جمع آوری کرده ایم که به راحتی می توانید با آن آشنا شوید. هیالورونیک اسید کلید اصلی برداشتن فوری خطوط ریز و براق پوست و آبرسانی پوست می باشد. این ماده را می توان در سرم ها گرفته تا ماسک های ورقه ای و حتی مواد تزریقی پیدا کرد. به راستی فواید هیالورونیک اسید دقیقا چیست؟ چه تاثیری در آبرسانی پوست دارد؟

مواد آبرسانی پوست شامل هیالورونیک اسید، گلیسیرین، بلغور جو دوسر کلوئیدی، اوره، پروپیلن گلیکول و سوربیتول هستند که همگی به عنوان ماده مرطوب کننده عمل می کنند و برای آبرسانی بهتر، آب را به بهترین شکل به پوست جذب می کنند. اسید هیالورونیک (HA) گلیکوزآمینوگلیکان طبیعی است که در سراسر بافت پیوندی بدن یافت می شود و پلی ساکارید نیز نامیده می شوند.
فواید هیالورونیک اسید برای انواع پوست به یک نیاز ضروری تبدیل شده است از مهمترین آنها می توان به آبرسانی پوست اشاره کرد. به طور کلی، این ماده تحریک کننده نیست و باعث ایجاد آکنه، روزاسه یا واکنش های پوستی نمی شود. آنهایی که پوست خشک دارند بدون هیچ محدودیتی در هر بازه زمانی می توانند به راحتی از هیالورونیک اسید استفاده کنند و شاهد تاثیرات بی نظیر آن باشند. هیچ عارضه جانبی شناخته شده ای برای استفاده از فواید هیالورونیک اسید وجود ندارد، زیرا دوباره مواد مورد نیاز بدن را به ما هدیه می دهد
.

مهمترین فواید هیالورونیک اسید هیدراتاسیون و توانایی باورنکردنی در حفظ رطوبت است. برای درک اهمیت رطوبت برای پوست، ابتدا باید بدانید که وقتی لایه بالایی پوست آب کافی ندارد و یا به اصطلاح پوست خشک است. به مرور می تواند پوست زبر و پوسته پوسته به نظر برسد. خشکی پوست می تواند به مرور زمان خطرناک باشد. آبرسانی پوست در زمان درست می تواند مرطوب، سالم تر و سرزنده تر به نظر برسد. هیالورونیک اسید به دلیل خاصیت جذب آب بالا، می تواند در آن مناطق خشک تاثیر فوق العاده عالی داشته باشد. که در طی یک دوره سه ماهه، عمق چین و چروک دور لب و چروک های پنجه کلاغی چشم را بین 10 تا 20 درصد کاهش می دهد.
هیالورونات سدیم  به عمق پوست می رود و پوست را به بهترین شکل ممکن آبرسانی می کند. این ماده را در محصولات متعددی از جمله موارد زیر پیدا خواهید کرد
:

§         سرم ها

§         ماسک های ورقه ای

§         کرم های دور چشم

§         مرطوب کننده ها

پاک کننده ها

محصولات مراقبت از پوست باید با ترکیب مولکول های مختلف
HA برای حداکثر اثر تولید شده باشند. مواد تشکیل دهنده HA عبارتند از:

1.       اسید هیالورونیک هیدرولیز شده

2.       سدیم استیل هیالورونات

3.       سدیم هیالورونات

فواید هیالورونیک اسید برای پوست چیست؟

هیالورونیک اسید، که به آن هیالورونان نیز گفته می شود در واقع یک ماده ژل مانند است که توانایی منحصر به فرد در حفظ رطوبت پوست دارد و برای افرادی که از خشکی پوست رنج می برند می توانند همانند یک محصول معجزه آسا عمل کند و به بسیاری از دغدغه های آنها خاتمه دهد. بیشترین مقدار آن در پوست، بافت همبند و چشم شما وجود دارد که عملکرد اصلی آن این است که آب را در پوست حفظ کند تا بافت ها به خوبی چرب و مرطوب شود. از جمله فواید هیالورونیک اسید شامل:

1.       ضد پیری

2.       مرطوب کننده

3.       التیام زخم

4.       ضد چروک

5.       خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

6.       می تواند اگزما را درمان کند.

7.       می تواند قرمزی صورت را درمان کند.

8.       فواید هیالورونیک اسید بسیارند و هر چه از آن بگوییم کم گفته ایم. بسیاری از افراد آن را به عنوان مکمل مصرف می کنند، در حقیقت، بدن ما آن را به طور طبیعی تولید می کند تا به ما در حفظ رطوبت پوست کمک کند اما به مرور زمان و با افزایش سن هیالورونیک اسید کمتری تولید می شود و در نتیجه پوست ما خشک و الاستیک می شود، که باعث ایجاد چین و چروک های عمیق می شود.

9.       به همین دلیل است که به عنوان یک ماده ضد پیری در کرم ها و سرم های صورت آن را جای داده اند که به شکل فوق العاده ای بر روی انواع پوست تاثیرگذار است، یکی از بارزترین فواید هیالورونیک اسید این است که می تواند بیش از 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد.

پوست شما را مرطوب و درخشان نگه می دارد

از شایع ترین فواید هیالورونیک اسید آبرسانی پوست است که خواص ضد چروک را به همراه دارد، به دلیل ظرفیت نگه داشتن مقدار زیادی آب، پوست مرطوب می ماند و به جلوگیری از ایجاد چین و چروک کمک شایانی می کند و انواع چین و چروک های را به مرور درمان می کند و ظاهر آنها را کاهش می دهد.

یکی دیگر از فواید هیالورونیک اسید این است که بر روی زخم ها تاثیر مثبتی دارد و به کاهش اندازه زخم های سطح پوست کمک می کند و در تسکین درد این مناطق موثر است. زیرا آنتی اکسیدان موجود در سالم نگاه داشتن پوست تاثیر قابل توجهی دارد.

فواید هیالورونیک اسید در روال روزانه مراقبت از پوست

اگر از هیالورونیک اسید به طور هم زمان با روال مراقبت از پوست مناسب روزانه استفاده نکنید، متاسفانه باید بگوییم با افزایش سن، اگر از بهترین سرم هیالورونیک اسید برای سلامت، درخشان و درمان چین و چروک پوست استفاده کنید دیگر تاثیری نخواهد داشت.

بهتر است بعد از بیدار شدن و شستن صورت خود با یک شوینده حاوی هیالورونیک اسید مناسب استفاده کنید تا تمام آلودگی های عمیق پوست را از بین ببرد. سپس از یک نرم کننده مناسب با نوع پوست خود را انتخاب کنید و در نهایت کرم ضد آفتاب با SPF 15  را فراموش نکنید.

همچنین قبل از خواب از پاک کننده های حاوی هیالورونیک اسید استفاده کنید تا علاوه بر این که در از بین بردن آلودگی های جمع شده در طول روز موثر است از فواید هیالورونیک اسید بهره مند شوید و در طول روز آبرسانی پوست به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تقویت پوست سالم، نرم و لطیف با هیالورونیک اسید

مکمل های هیالورونیک اسید می تواند به پوست شما کمک کند تا حالت ظاهری و لطافت بیشتری داشته باشید و از لحاظ آبرسانی پوست هیچ کمبودی ندارد و به مرور می توانند از بین برنده تمام خطوط ریز و درشت باشد. تقریبا نیمی از هیالورونیک اسید در بدن و در پوست هر فرد وجود دارد. با این حال، روند پیری طبیعی و قرار گرفتن در معرض اشعه های ماوراء بنفش خورشید، دود سیگار و آلودگی های محیط می تواند مقادیر آن را در پوست کاهش دهد.

در این زمان است که ما باید به فکر جایگزینی مناسب برای تامین آن باشیم تا در جوان ماندن پوست دخیل باشیم. مصرف مداوم مکمل های هیالورونیک اسید و تزریق آن به بدن برای جذب در پوست می تواند از کاهش آن و مشکلات بعد از آن جلوگیری کند. پوست های مرطوب یا بهتر است بگوییم پوست های تامین شده از هیالورونیک اسید باعث کاهش چین و چروک می شوند و در نتیجه پوستی صاف تر را تجربه خواهید کرد. سرم های حاوی هیالورونیک اسید زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند می توانند چین و چروک، قرمزی و درماتیت را به طرز چشمگیری کاهش دهند. برخی از متخصصان پوست حتی مواد هیالورونیک اسید را به پوست مراجعه کنندگان تزریق می کنند تا پوست آنها محکم و جوان تر به نظر برسد.

افزایش سرعت بهبود زخم با هیالورونیک اسید

از دیگر فواید هیالورونیک اسید این است که با تنظیم سطح التهاب بدن برای ایجاد رگ های خونی بیشتر در منطقه آسیب دیده، به بهبود سریع زخم ها کمک می کند. تحقیقات حاکی از این است که استفاده از آن بر روی زخم های پوستی باعث کاهش اندازه زخم ها و کاهش درد سریعتر از دارونماها است.

فواید هیالورونیک اسید را می توان در نتیجه زخم ها دید، زیرا دارای خواص ضد باکتری است، بنابراین می تواند به کاهش خطر عفونت در صورت استفاده مستقیم روی زخم های باز کمک کند. علاوه بر این، در مقابله با بیماری لثه، تسریع در بهبودی پس از جراحی دندان و از بین بردن زخم در صورت استفاده موضعی در دهان، موثر است. استفاده از هیالورونیک اسید به طور مستقیم بر روی زخم باز می تواند به تسریع روند بهبودی کمک کند.

درمان خشکی چشم با هیالورونیک اسید

تقریبا از هر 7 بزرگسال 1 نفر به دلیل کاهش تولید اشک یا تبخیر سریع اشک از علائم خشکی چشم رنج می برد. از آنجا که فواید هیالورونیک اسید را نمی توان در هیچ زمینه ای نادیده گرفت به جرات می توان گفت که در آبرسانی پوست و حفظ رطوبت بسیار عالی چشم ها می تواند کمک قابل توجهی به افراد کند، که اغلب از آن برای درمان خشکی چشم استفاده می کنند.

قطره های چشمی حاوی 0.2 تا 0.4٪ هیالورونیک اسید هستند و به همین دلیل علائم خشکی چشم را به طرز عجیبی کاهش می دهد و سلامت چشم را بهبود می بخشد. جالب است بدانید که لنزهای تماسی حاوی هیالورونیک اسید هستند و به عنوان یک درمان احتمالی برای خشکی چشم در حال تولید هستند. علاوه بر این، قطره های چشمی به دلیل فواید هیالورونیک اسید به طور مکرر در طول جراحی چشم برای کاهش التهاب و سرعت بهبود زخم استفاده می شوند.

افزایش انعطاف پذیری پوست

وقتی سد لیپید افزایش می یابد و توسط هیالورونیک اسید محافظت می شود، پوست بهتر می تواند از خود در برابر عوامل پیر محیطی و آلاینده ها دفاع کند. به دنبال محصولاتی با مواد محدود و مواد نگهدارنده زیاد نباشید. بسیاری از افراد با پوست چرب یا آکنه می خواهند مواد شیمیایی سخت تری را برای تقویت پوست استفاده کنند و دقیقا مشکل اصلی همینجاست. سرم خالص هیالورونیک اسید، هیدراتاسیون را اضافه می کند، به محافظت از سد چربی کمک می کند و برای کسانی که پوست حساس یا مستعد آکنه دارند به شدت توصیه می شود.

چرا به کرم دور چشم با هیالورونیک اسید و ویتامین C نیاز دارید؟

فواید هیالورونیک اسید و ویتامین C با هم خیلی خوب کار می کنند، زیرا هر دو خاصیت ضد پیری فوق العاده قوی دارند. فواید هیالورونیک اسید در آبرسانی پوست باورنکردنی است. پوست در دوران جوانی بهتر به نظر می رسد و درخشش خاصی دارد زیرا همچنان از فواید هیالورونیک اسید بهره مند می شود و این ماده به طور طبیعی و به میزان قابل توجهی تولید می شود اما این روند بعد از یک سن خاص به اتمام می رسد. به همین دلیل محصولات مراقبت از پوست با هیالورونیک اسید به عنوان یک ماده اصلی، بخشی ضروری در رژیم زیبایی روزانه مچ شده اند.

 

 

 

 



اتیل هگزیل پالمیتات ، Ethylhexyl Palmitate,CAS:29806-73-3,2-EHP,EHP بزرگترین واردکننده اتیل هگزیل پالمیتات موجود در بسته بندی ...
اتیل هگزیل پالمیتات ، Ethylhexyl Palmitate,CAS:29806-73-3,2-EHP,EHP بزرگترین واردکننده اتیل هگزیل پالمیتات موجود در بسته بندی ...
مواد اولیه آرایشی بهداشتی
۰ تومان


مواد اولیه آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش هیالورونیک اسید سدیم، سدیم هیالورونات بسته بندی یک کیلویی و 25کیلویی محصول چین موجود جهت دریافت آنالیز ...
فواید هیالورونیک اسید به قدری چشمگیر است که اخیراَ در اکثر محصولات مراقبت از پوست آن را جای داده اند. تمام ...
مواد اولیه آرایشی بهداشتی
۰ تومان


سدیم اسکوربیل فسفات - سدیم آسکوربیل فسفات - فروش سدیم آسکوربیل فسفات موجود
پودر سدیم اسکوربیل فسفات محصول چین 25کیلوگرم یک کیلوگرم
مواد اولیه آرایشی بهداشتی
۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان


فروش کتوکونازول 25 کیلویی چین گرید دارویی USP
کتوکونازول Ketoconazole برای درمان عفونت‌های قارچی در بدن کارآیی دارد و کتوکونازول در دسته داروهای ضد قارچ آزول ...
مواد اولیه آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
(1 تا 5 از 5)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم