Search

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403

منو

مواد اولیه آزمایشگاهی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » مواد اولیه آزمایشگاهی

فروش ویژه کازئین Casein کازیین گرید خوراکی Food grade محصول چین در حجم ۲۵ کیلویی تناژ موجود واردات جدید / جهت دریافت برگه انالیز و مشخصات محصول با شماره های شرکت و شماره ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷ تماس حاصل فرمایید.

کازئین چیست؟

کازئین یک پروتئین با جذب آهسته است که عموماً به عنوان مکمل روزانه، آن را دریافت می‌کنیم.

این پروتئین اسیدآمینه‌های خود را به آهستگی آزاد می‌کند بنابراین مصرف آن قبل از خواب است، چرا که باعث ریکاوری و کاهش از کار افتادگی عضلات به هنگام خواب می‌شود.

همچنین چندین مطالعه، افزایش رشد عضلات را در کنار تعداد زیادی از منافع دیگر، برای کازئین گزارش کرده‌اند.

ویژگی‌های پروتئین کازئین

شیر شامل دو نوع پروتئین وی و کازئین است. درصدی که شیر از پروتئین کازئین به خود اختصاص داده، 80% و درصدی که شیر از پروتئین وی به خود اختصاص داده، 20% است.

مانند سایر پروتئین‌های حیوانی، این پروتئین هم یک منبع کامل پروتئینی است و این به این معنا است که این پروتئین تمام اسیدهای آمینه ضروری بدن شما را که برای رشد و ترمیم به آن نیاز دارید فراهم می‌کند.

انواع پروتئین کازئین

1. کازئین میسلار (Micellar casein)

همان شکل معروف کازئین که هضم آهسته دارد.

2. کازئین هیدرولیز شده (Hydrolysate casein)

شکلی از کازئین است که از پیش هضم شده است و به سرعت جذب می‌شود.

محتویات مکمل کازئین

هر اسکوپ از پودر کازئین 33 گرم است که شامل 24 گرم پروتئین، 3 گرم کربوهیدرات و 1 گرم چربی است و بسته به نوع برند آن، می‌تواند شامل املاحی مانند کلسیم باشد.

کازئین یک پروتئین مؤثر در عضله سازی

بدن‌سازان و ورزشکاران دهه‌هاست از این پروتئین استفاده می‌کنند.

این پروتئین تمام اسیدآمینه‌های ضروری بدن را دارد و بیشتر آن، اسیدآمینه لوسین است که آغازگر ساخت پروتئین در عضلات است.

در یک مطالعه، مقایسه‌ای بین دو گروه، که گروه اول پروتئین کازئین دریافت کرده‌اند و گروه دوم که این پروتئین را دریافت نکرده‌اند، انجام شده است، شاهد رشد دو برابری عضلات و کاهش سه برابری بافت چربی در مقایسه با گروه پلاسبو بوده‌اند.

(پلاسبو در این جا به این معناست که گروه دوم هم موادی را تحت عنوان کازئین دریافت می‌کردند ولی کازئین نبوده و در واقع یک نوع تلقین است چراکه گاهی تلقین می‌تواند اثرگذار باشد که باید بررسی شود.)

محتویات پروتئین کازئین چیست؟

هر پیمانه از از این مکمل بدنسازی تقریبا 33 گرم است که حاوی 24 گرم پروتئین، 3 گرم کربوهیدارت و 1 گرم چربی است. این مکمل با برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود و بسته به نوع برند این مکمل می تواند حاوی کمی املاح معدنی مانند کلسیم باشد.

مزایای پروتئین کازئین

1. خاصیت آنتی باکتریال و تقویت کننده سیستم‌‌ ایمنی

در بعضی از مطالعات سلولی مشاهده شده است که این ‌ می‌تواند اثرات ضد میکروبی، تقویت سیستم ایمنی و کاهش فشار خون را داشته باشد.

2. تأثیر بر روی سطح‌ تری‌گلیسیرید

در یک مطالعه که بر روی 10 نفر داوطلب دارای اضافه وزن انجام شده است شاهد کاهش سطح‌ تری‌گلیسیرید بوده‌اند.

3. کاهش رادیکال آزاد

بعضی از پپتایدهای پودر کازئین می‌تواند اثر آنتی اکسیدانی داشته باشد و با رادیکال‌های آزاد مبارزه کند.

4. کاهش چربی

در یک مطالعه که در طی 12 هفته انجام شده است، افرادی که این پروتئین را دریافت می‌کردند، 3 برابر کاهش در چربی را نسب به افراد پلاسبو تجربه کرده‌اند.

عوارض مصرف پروتئین کازئین

  • نتایج مطالعات حاکی از این است که هیچ اثر منفی‌ای بر روی سلامتی شما ندارد. اما این پروتئین در افرادی که محدودیت مصرف پروتئین دارند مانند کسانی که به صورت دائم مبتلا به مشکلات کلیوی و کبدی‌ هستند، آسیب می‌رساند.
  • همچنین در دوران بارداری و شیردهی، مصرف آن حتماً باید تحت نظر پزشک صورت بگیرد.
  • اگر 1 تا 2 اسکوپ از پودر کازئین را در روز دریافت می‌کنید خیلی بعید است که دچار عوارض جانبی شوید.
  • بعضی از افراد به کازئین و یا لاکتوز موجود در آن حساسیت دارند که البته این موضوع را زمانی متوجه می‌شوند که مقادیر کمی از آن را مصرف می‌کنند.
  • در بعضی از افراد هم ممکن است سبب نفخ و یا علائم گوارشی شود.

کازئین (Caséine) پروتئین مخصوص شیر پروتئین کازئین، مانند مکمل پروتیئن وی، دارای تمامی آمینو اسیدهای مورد نیاز بدن است.با این وجود دستگاه گوارشی بدن پروتین کازیئن را بسیار آهسته تر از مکمل پروتئین وی هضم می کند.

اسید معده بر این پروتیین اثر می گذارد و سبب می شود در معده دلمه شود. این دلمه ها در معده به آسانی از هم جدا نمی شوند، در نتیجه دیرتر هضم می شوند.

با توجه به سرعت آهسته جذب پروتین کازئین در بدن، این مکمل سبب می شود آمینو اسید بین پنج تا هفت ساعت در عضلات ذخیره شوند.

این مکمل بدنسازی سنتز پروتئین موجود در عضلات را به اندازه مکمل بدنسازی پروتین وی افزایش نمی دهد.اما این مکمل ذخایر درازمدتی از آمینو اسیدها را برای عضلات به ارمغان می آورد.

در نتیجه همین امر،عضلات آسیب کمتری می بینند و سنتز پروتین موجود در آنها مدت بیشتری ادامه پیدا می کند. همین ویژگی سبب می شود پروتین کازئین برای ارتقای رشد عضلات مفید باشد.

مخصوصا این ویژگی در زمانهایی که غذا مصرف نمی کنید، مانند قبل از خواب یا میان وعده ها، مفیدتر است!است. کازئین گونه‌ای پروتئین (فسفوپروتئین) است که در صنایع غذایی (به خاطر ارزش خوراکی و نیز عامل چسبندگی) و همچنین در پزشکی کاربرد دارد. نزدیک به ۸۰ درصد از پروتئین موجود در شیر گاو و پنیر از نوع کازئین است. برای تهیه این پروتئین، شیر گاو بی‌چربی را با اسید رقیق یا پنیرمایه عمل‌آوری می‌کنند، کازئین شیر ته‌نشین می‌شود. سپس ماده رسوب‌شده را صاف و خشک می‌کنند. پس از تولید، کازئین به شکل دانه‌ای یا کلوخه‌ای و به رنگ مایل به سفید تا زرد به دست می‌آید. هنگام تهیه اسید لاکتیک از شیر دست‌نخورده نیز مقداری کازئین به عنوان محصول فرعی تولید می‌شود. بیشتر تولید کازئین با رسوب اسیدی است. کازئین در آب و الکل نامحلول است ولی در قلیایی‌ها حل می‌شود. در شیر نیز به صورت سوسپانسیون است. از واکنش این ماده با هیدروکسید سدیم، کازئینات سدیم به دست می‌آید. از کازیین برای ساخت پلاستیک‌ها، چسب‌ها، آهارزدن کاغذ و پارچه، تولید رنگ‌های داخلی قابل شستشو و پرداخت و جلای چرم استفاده می‌شود. چسب کازیینخمیر ضد آب سردکاری است که از حل‌کردن کازئین در یک قلیای ملایم مانند آمونیاک ساخته می‌شود.

دستگاه فراوری کازئین از شیر

کازئین چیست؟

(Casein) پروتئین مخصوص شیر است. کازئین فسفوپروتئین است که در صنایع غذایی (به خاطر ارزش خوراکی و نیز عامل چسبندگی) و همچنین در پزشکی کاربرد دارد. نزدیک به ۸۰ درصد از پروتئین موجود در شیر گاو و پنیر از نوع کازئین است. کازئین فقط در شیر و به حالت کمپلکس کلسیم کازئینات فسفات به صورت کلوییدی وجود دارد. 
کازئین نسبت به حرارت بسیار مقاوم است ولی در حدود نقطه­‌ی ایزوالکتریک (۶/ ۴=pH) به حالت رسوب در می­‌آید. کازئین به عنوان حاملی برای انتقال پروتئین ها، کلسیم، پتاسیم و فسفر است.

علت مقاومت کازئین به حرارت داشتن مقدار زیادی اسید آمینه پرولین و هیدروکسی پرولین و مقدار بسیار کم اسید آمینه سیستین و سیستئین است که از تشکیل ساختمان ثانویه و حالت پروتئین ممانعت می‌کند و در نتیجه کازئین فقط به شکل ساختمان اول وجود دارد بنابراین پیوندهای پپتیدی نسبت به حرارت مقاوم هستند.

کازئین و عملکرد آن

انواع کازئین

کازئین دارای چهار زیر گروه اصلی آلفا، بتا، کاپا و گاما است که تفاوت آن‌ها در داشتن یا نداشتن یک یا چند اسید آمینه است. میسل‌های کازئین شامل دو نوع پروتئین کازئین، حساس به کلسیم (که شامل سه زیر گروه ۱αs -، ۲-αs و β- کازئین ها) و غیرحساس به کلسیم (فقط κ-کازئین) است. 
سه کازئین حساس به کلسیم وظیفه اتصال کلسیم و فسفر را دارند، در حالی که κ- کازئین مسئول تثبیت ساختار است. هنگامی که این پروتئین‌ها و مواد معدنی به دستگاه گوارش می‌رسند، آنزیم‌های خاص هضم، κ -کازئین را از بین می‌برند و میسل محلول را به یک لخته نامحلول تبدیل می‌کنند. این ممکن است مانند یک چیز بد به نظر برسد، اما در واقع، برای همه مصرف کنندگان شیر مفید است زیرا باعث می‌شود به تدریج مواد مغذی را در جریان خون آزاد کند. آنچه که زمانی مایع بود اکنون یک جامد است و نیاز به تلاش بیشتر و زمان هضم طولانی دارد.

۱-    کازئین آلفا S۱ و S۲ :

آلفا کازئین دارای دو دنباله تریپتوفان است.آلفا کازئین اجزایی به نام آلفا اس یک و آلفا اس دو دارد نقطه اشتراک این گروه‌هـا داشـتن گـروه هیدروکسـی و اسـید فسـفریک استریفیه است. اسید فسفریک باعث پیوند کلسیم و منیزیم و تعدادی از نمک‌های ترکیبی با کازئین است. ساختار آلفا ۱S و ۲S مشابه هم است و فقط یک تفاوت جزئی در توالی اسید آمینه وجود دارد. آلفا ۱S، ۴۰ درصد کازئین کل شیر گاو را تشکیل می‌دهد.

۲-   کازئین بتا:

بتا کازئین دارای یک دنباله تریپتوفان است. ۱۳ پروتئین مختلف بتا-کازئین وجود دارد که هر یک به پروتئین و کلسیم بالای شیر کمک می کند. ۲A و ۱A نوع ژنتیکی هستند اما از آنها برای نشان دادن «انواع» پروتئین های β-کازئین استفاده می شود. تفاوت A۱  و A۲ مربوط به اسید آمینه موجود در هریک از آنها است، هشت پروتئین -β کازئین گروه بندی شده در زیر ۲A، اسید آمینه یکسانی را در موقعیت ۶۷ (پرولین) دارند، در حالی که پنج گروه تحت ۱A دارای هیستیدین در موقعیت ۶۷ هستند. این تفاوت در اسید آمینه به نحوه هضم پروتئین ها مرتبط است. کازئین A۱ از شیر گاوهای آمریکایی، اروپایی و استرالیایی به دست می‌آید. 

کازئین ۲A  حاصل شیر گاوهای فرانسوی، آفریقایی و آسیایی است و در شیر بز نیز یافت می‌شود. مطالعات اخیر نشان داد که شیر حاوی ۱A باعث کاهش فعالیت لاکتاز و افزایش التهاب روده و تشدید علائم حاد دستگاه گوارش می‌شود در حالیکه شیر حاوی A۲ باعث کاهش علائم حاد گوارشی عدم تحمل شیر می‌شود. بنابراین، علائم گوارشی مرتبط با شیر ممکن است ناشی از مصرف ۱A β-کازئین به جای لاکتوز در برخی از افراد باشد. از بین شیر تمام حیوانات، شیر بز حاوی کازئین ۲A با غلظتی مشابه شیر انسان است. به همین دلیل برخی از افرادی که دچار عدم تحمل لاکتوز هستند، قادرند شیر بز را بیشتر از شیر گاو تحمل کنند.

۳-    کاپا کازئین یا K-Casein :

Kـ کازئین در پروتئین تمام پستانداران یافت می‌شود. این ترکیب به علت توانایی اش برای تقسیم کردن شیر به لخته و دلمه، در پنیر سازی ضروری است. کوچکترین کازئین است، حساسیت کمی به کلسیم دارد. کاپا کازئین را فاکتور پایدارکننده (STABILIZING FACTOR) گویند، زیرا موجب می‌شود میسل‌ها در شیر به صورت معلق درآیند و رسوب نکنند، اگر کاپا کازئین را جدا کنند حالت پایدار از بین رفته و پروتئین کازئین در کنار یون کلسیم رسوب می‌کند.

کازئین و عملکرد بیولوژیکی آن

میسل کازئین:

میسل عبارت است از تعداد زیادی ذرات کروی که به وسیله فسفات کلسیم بهم چسبیده اند. درحاشیه این ذرات هم کازئین k وجود دارد و هم کازئین های دیگر. ولی قسمت عمده کازئین k درحاشیه است و هسته عبارت است از محل تجمع قسمت های غیر طبیعی. تعداد ذراتی که به هم می چسبند تحت تأثیر شرایط محیطی از قبیل درجه حرارت و اسیدیته می توانند زیاد یا کم شوند. پس اندازه میسل می­تواند بزرگ یا کوچک شود ولی به هرحال ذرات جانبی ساختمان میسل از کازئین k بیشتری تشکیل شده است.

به طورخلاصه میسل عبارت است از اجتماع ذرات کروی شکل تشکیل شده از انواع کازئین‌ها این ذرات به وسیله فسفات کلسیم به یکدیگر ملحق می‌گردند. ترکیب قسمت خارجی این ذرات بیشتر از کازئین k است، به همین علت وقتی که به شیر مایه پنیر اضافه می‌شود اولین کازئینی که مورد حمله قرار می گیرد، k است. همچنین وقتی که به شیر اسید اضافه می‌شود، فسفات کلسیم یا سیمان ملحق کننده ذرات کازئینی با اسید ترکیب شده و بنابراین ذرات به صورت مجزا از هم درآمده و رسوب می­‌کنند و فسفات کلسیم ترکیب شده با اسید به بخش محلول می‌رود.

روش تهیه کازئین

برای تهیه این پروتئین، شیر بدون ‌چربی را با اسید رقیق با مایه پنیر عمل‌آوری می‌کنند، کازئین شیر ته‌نشین می‌شود. سپس ماده رسوب ‌شده را صاف و خشک می‌کنند. پس از تولید، کازئین به شکل دانه‌ای یا کلوخه‌ای و به رنگ مایل به سفید تا زرد به دست می‌آید. هنگام تهیه اسید لاکتیک از شیر دست ‌نخورده نیز مقداری کازئین به عنوان محصول فرعی تولید می‌شود. بیشتر تولید کازئین با رسوب اسیدی است. کازئین اسیدی را به‌روش ته‌نشینی با اسیدهای لاکتیک، سولفوریک و کلریدریک در ۴/۴ تا ۷/۴ pH=از شیر پس چرخ به‌دست می‌آورند. کازئین‌های مختلف برحسب نوع اسید مصرفی برای استحصال شناسائی می‌شود.

کازئین اسیدی کاربرد محدودی دارد و در صنایع غذائی از آن فقط برای غلات صبحانه‌ای و غنی ‌سازی نان استفاده می‌کنند. نمک‌های کازئینات کلسیم و سدیم در صنایع غذائی کاربرد وسیعی دارند که این نمک‌ها را از خنثی کردن کازئین اسیدی به‌دست می‌آورند.

کازئین در آب و الکل نامحلول است ولی در قلیایی‌ها حل می‌شود. در شیر نیز به صورت سوسپانسیون است. از واکنش این ماده با هیدروکسید سدیم، کازئینات سدیم به دست می‌آید.

رسوب کازئین

یکی از خواص ویژه کازئین، توانایی آن در رسوب دهی است و این ماهیت ناشی از ساختار پیچیده مولکول کازئین سازنده میسل است. رسوب‌دهی می‌تواند به وسیله عامل‌های مختلفی انجام پذیرد. تفاوت­‌های زیادی در بین رسوب کازئین میسلی در شرایط مناسب با رسوب در شکل غیر میسلی مثل سدیم کازئینات مشاهده می‌گردد.  رسوب‌دهی کازئین می‌تواند به وسیله اسید و آنزیم صورت گیرد. در رسوب‌دهی کازئین با روش آنزیمی اساس کار پنیر سازی است.

کازئین و عملکرد بیولوژیکی آن

تفاوت پروتئین وی و کازئین:

دو پروتئین اصلی در شیر وجود دارد که بر اساس حلالیت آن‌ها در ۶/۴ pH در دمای ۲۰ درجه سانتیگراد قابل جدا شدن است. در این شرایط، بخش زیادی از پروتئین‌ها به نام کازئین‌ها رسوب می‌کنند، در حالی که پروتئین‌هایی که محلول باقی مانده‌اند به عنوان پروتئین‌های سرم یا پروتئین‌های آب پنیر شناخته می‌­شوند. 

اگرچه وی و کازئین هر دو از یک خانواده و هر دو منابع زیادی از آمینو اسید را دارا هستند ولی فرق عمده این دو در این است که وی سریعا جذب می­‌شود و خاصیت آنابولیک دارد؛ به سرعت سطح آمینو اسید خون را بالا می‌برد و ساخت عضله و سنتز پروتئین عضله را شروع می­‌کند. 
در دست دیگر کازئین قرار دارد که برعکس وی پروتئین دیر جذب می‌­شود و تا چندین ساعت جریان ثابتی از آمینو اسید را در خون دارد، به همین دلیل باعث جلوگیری از تخریب عضله می‌­شود.

چه عواملی باعث آلرژی به کازئین می‌شوند؟

آلرژی به کازئین بیشتر در نوزادان و کودکان کم سن شیوع دارد. این آلرژی زمانی اتفاق می‌افتد که سیستم ا



فروش ال متیونین ۲۵کیلویی محصول چین
خرید و فروش اسید آمینه ال-متیونین ال متیونین ۲۵کیلویی چین L-Methionine
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران 09121965797
Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


دی فنیل استونیتریل 25kg فروش - 09121965797
دی فنیل استونیتریل 25kg فروش Diphenyl acetonitrile
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش ساپونین استخراج شده از Saponin Quillaja bark محصول چین ۲۵کیلوگرمی واردات جدید . تنها واردکننده ساپونین در ایران ...
ساپونينها تركيبات طبيعي با منشأ گياهي ميباشـند كـه بـه علت داشـتن بخـشهـاي آبدوسـت و چربـيدوسـت، داراي خاصيت ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


میکروکریستالین سلولز 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 موجود تماس : 09121965797-88984092-88984093-88984094
فروش میکروکریستالین سلولز کد 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 2242)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم