Search

شنبه 1 ارديبهشت 1403

منو

مواد اولیه آزمایشگاهی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » مواد اولیه آزمایشگاهی

بهترین روشن کننده پوست و مشخصات بهترین سرم ها و کرم های روشن کننده



بررسی 10 ماده موثر در روشن کردن پوست که امروزه در بهترین کرم ها و سرم های روشن کننده و ضد لک و سفید کننده پوست باید باشد

همه مراحل و روتین های مراقبت از پوست همیشه باید ایمن باشد اما در حقیقت و در واقعیت اینگونه نیست ، هنگامی که از امنیت پوست صحبت می شود ، معمولا بهترین یا قوی ترین مواد روشن کننده پوست یا سفید کننده پوست و یا روشن کننده صورت که در کرم ها یا سرم های روشن کننده استفاده می شوند سابقه درخشانی ندارند. و می توانیم علت این موضوع را ماده هیدروکینون بدانیم - هیدروکینون یک ماده روشن کننده پوست است که با آلودگی جیوه و اوکرونوز همراه است که در صورت استفاده زیاد از آن و یا دوز بالای آن ، رنگ پوست به رنگهای مایل به آبی و سیاه و سفید تغییر پیدا می کند . عمدتا محصولات حاوی این ماده که در آسیا تولید می شوند پر خطر هستند و ترجیحا نباید استفاده گردد.

نحوه فرمولاسیون محصولات حاوی این ماده و کرم های روشن کننده پوست حاوی هیدروکینون بسیار مهم است ، فرم ها و اشکالی از محصولات حاوی این ماده در آمریکا وجود دارد که دارای دوز و یا مقدار نهایتا 1 تا 2 درصد هستند و هنگامی که در کنار دیگر مواد محافظتی دیگر مورد استفاده قرار میگیرند ، کاملا امن هستند.

بسیاری از محصولات روشن کننده در آسیا که حاوی مواد روشن کننده و سفید کننده پوست هستند ، دارای ترکیباتی التهاب آور هستند ، که استفاده از آنها ، در آمریکا ممنوع است.

با این حال نگران نباشید . بسیاری از مواد روشن کننده پوست هم وجود دارند که کاملا بی خطر هستند و به راحتی در دسترس شما هستند که در ادامه این مطلب 10 مورد از این مواد روشن کننده پوست را بررسی می کنیم که اثرات روشن کنندگی و سفید کنندگی آنها کاملا اثبات شده.

1. كوجیك اسید

کوجیک اسید ، بهترین روشن کننده و سفید کننده پوست

كوجیك اسید : کوجیک اسید یک ماده شیمیایی است که از انواع مختلف قارچ ها تولید می شود. همچنین محصول جانبی سس سویای تخمیر شده و شراب برنج است ، این ماده یک ماده روشن کننده طبیعی و یک ماده فعال شفاف کننده پوست است. كوجیك اسید با ساختن آنزیمی که جلوی تولید رنگدانه ملانین در پوست را میگیرد ، باعث روشن تر و سفید تر شدن رنگ پوست شما می شود. امروزه از کوجیک اسید به عنوان یکی از بهترین جایگزین های هیدروکینون در کرم ها و سرم های روشن کننده پوست بسیار استفاده می شود.

2. ویتامین C ، یکی از بهترین روشن کننده های پوست

ویتامین سی C یک ماده بسیار دوست داشتنی و چند منظوره برای پوست است که امروزه در صنعت مراقبت از پوست بسیار بسیار پر کاربرد است. در زیر لیستی از فعالیت ها و خاصیت های این ویتامین قدرتمند آمده است :

  • آنتی اکسیدان قوی
  • کلاژن ساز
  • ضد پیری پوست و مبارزه با رادیکال های آزاد
  • سفید کننده و روشن کننده پوست
  • ایجاد استحکام و سفت شدن پوست
  • محافظت از پوست در برابر آلودگی ها و عوامل استرس زای محیطی

ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی در مراقبت از پوست است. وکسلر یک متخصص زیبایی و پوست می گوید: " ویتامین سی C تولید کلاژن در پوست را تقویت می کند ، که این ماده می تواند باعث ضخیم شدن لایه درم پوست شود ، همچنین ویتامین سی یک ضد چروک است و به کاهش خطوط و چین و چروک های ریز  پوست و داشتن پوستی جوان و محکم کمک می کند. علاوه بر این ، ویتامین C یک آنتی اکسیدان است ، به این معنی که از سلول های پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد و اشعه ماورا بنفش خورشید ( UV ) و همچنین آلودگی های محیطی محافظت می کند.

معرفی یک سرم ویتامین سی 20% با کیفیت ساخت کشور کانادا برگرفته از سلول های بنیادی

سرم ویتامین سی 20% تایتان کازمتیک ساخت کشور کانادا دارای آخرین استاندارد های روز دنیا در فرمولاسیون محصولات ویتامین سی است که حاوی ویتامین ای و فرولیک اسید با مشخصات زیر می باشد : 

  • % ویتامین سی پایدار به فرم سدیم آسکوربیل فسفات
  • استفاده از تکنولوژی سلول های بنیادی
  • حاوی هیالورونیک اسید
  • حاوی ویتامین ای
  • حاوی آب برگ آلوورا
  • حاوی فرولیک اسید
  • و دیگر آنتی اکسیدان های قوی ...

3. آلفا-آربوتین



 دیگر از روشن کننده های طبیعی و فعال پوست است. آلفا آربوتین ، یکی از مواد روشن کننده است که توسط طبیعت تولید می شود و در برگهای گیاهانی نظیر توت فرنگی یافت می شود. هنگامی که این ماده در محصولات مراقبت از پوست با غلظت 1 تا 2٪ استفاده شود ، آلفا-آربوتین می تواند رقیبی برای موثرترین روشن کننده های پوستی باشد. به طور مشابه مانند کوجیک اسید ، آلفا-آربوتین نیز با مهار آنزیم های تیروزیناز پوست ، به روشن شدن آن کمک می کند.

4- نیاسینامید


هنگامی که به دنیای مراقبت از پوست وارد می شوید ، حتما این ماده بسیار معروف و قوی را خواهید شنید ، نیاسین آمید یا نیاسینامید همچنین با عنوان پرو ویتامین B3شناخته می شود ، این ماده یک آنتی اکسیدان قوی ، متعادل کننده میزان سبوم یا چربی پوست ( کم کننده چربی اضافی پوست ) ، ضد آکنه ، ضد التهاب پوست ، تقویت کننده سرامید و… و در عین حال یک ضد لک و روشن کننده پوست بسیار قوی و موثر است. نیاسینامید هنگام جفت شدن با N-استیل گلوکوزامین ، حتی عملکرد بهتری خواهد داشت.

5- گلوتاتیون

گلوتاتیون یک آنتی اکسیدان بالقوه و قوی است که حتی می توان آن را به فرم مکمل غذایی نیز مصرف کرد. گلوتاتیون ، در واقع یک شریک زندگی فوق العاده برای ماده مشهور سفید کننده و روشن کننده پوست یعنی کوجیک اسید است. در حالی که مطالعات نشان می دهد استفاده موضعی از گلوتاتیون بر روی پوست بی خطر است ، اما میزان استفاده از آن و سرعت روشن کردن پوست با استفاده از این ماده ، هنوز دقیق مشخص نیست. به همین دلیل ، اطمینان حاصل کنید که کرم یا سرم روشن کننده پوست که برای روشن شدن پوستتان انتخاب می کنید حاوی گلوتاتیون به همراه یکی دیگر از مواد روشن کننده پوست موجود در این لیست است.

6. آزلائیک اسید

اجازه ندهید که کلمه اسید شما را بترساند ، آزلائیک اسید همان pH سطح پوست شماست ، pH آن برابر با 5.5 است که کمی اسیدی است. اسید آزلائیک بیشتر به دلیل توانایی های خود برای کمک به التیام و بهبود روزاسه مشهور است - روزاسه همان قرمزی مزمن پوست به همراه سوزش و پوسته پوسته شدن است . با این حال ، اسید آزلائیک همچنین یک ماده مؤثر در روشن کنندگی پوست است. هنگامی که این ماده ار محصولات پوستی استفاده می شود ، نه تنها به رنگ پوست شما کمک می کند ، بلکه این ماده به پاکسازی پوست نیز کمک می کند.

7. گلیکولیک اسید به عنوان یکی از بهترین روشن کننده های صورت

اکثر مردم می دانند که اسید گلیکولیک به عنوان یک ماده لایه بردار عمل می کند ، اما خیلی از افراد هنوز نمی دانند که اسید گلیکولیک همچنین می تواند به روشن شدن پوستنیز کمک کند و یکی از بهترین مواد روشن کننده پوست است. در حالی که بسیاری از مواد موجود درلیست مواد روشن کننده این مقاله با مهار سنتز ملانین کار می کنند ، اسید گلیکولیک تلاش می کند که سرعت از بین رفتن رنگدانه ملانین سریع تر شود. اسیدهای گلیکولیک با لایه برداری پوست ، به تسریع چرخه سلولی و طبیعی پوست و بازسازی پوست کمک می کند. لایه برداری غیر یکنواخت می تواند باعث نا منظم شدن و عدم یکنواختی رنگ پوست شود ، بنابراین گلیکولیک اسید می تواند به طور چشم گیری نتایج روشن کننده های مستقیم پوست مانند کوجیک اسید را افزایش دهد. امروزه از اسید گلیکولیک در بسیاری از کرم ها یا سرم های روشن کننده پوست استفاده می شود.

8- اسید لینولئیک

اگرچه ممکن است در مورد اسید لینولئیک چیزی نشنیده باشید ، مطمئناً در مورد روغنهای گیاهی طبیعی حاوی اسید لینولئیک شنیده اید - روغن هایی مانند روغن گل رز، روغن هسته انگور و روغن گل پامچال. اسید لینولئیک هم مانند اسید گلیکولیک می تواند به تسریع در چرخه طبیعی سلولی پوست کمک کند . همچنین مطالعات جدید حاکی از آن است که اسید لینولئیک می تواند تولید رنگدانه ملانین را به طور مستقیم سرکوب کند. این ماده یکی دیگر ازمواد فعال طبیعی است که دارای توانایی های قابل توجهی در روشن کردن و سفید کردن پوست است.

9. توت کاغذی ( Paper Mulberry )

عصاره توت فرنگی ماده ای طبیعی است که به مرور در حال معروف شدن است. منابعی حتی بر این باورند که عصاره توت کاغذی حتی می تواند اثر روشن کنندگی بهترین در مقایسه با ماده بحث بر انگیز هیدروکینون داشته باشد . عصاره توت کاغذی همچنین به عنوان ماده پاک کننده سوپراکسید می تواند در محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد و تشکیل لک های پوستی ناشی افزایش سن و آلودگی بسیار موثر باشد.

10. رتینول

رتینول چه کار می کند: رتینول نوعی ویتامین آ A است و به عنوان ترکیب اصلی در بسیاری از درمان های ضد لک و روشن کننده قوی امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. رتینول به عنوان یکی از بهترین روشن کننده های پوست ، به ویژه در مبارزه با هایپرپیگمانتاسیون با تشویق و یا تحریک گردش سلول ها و آوردن سلول های سالم تر و جدیدتر به سطح پوست ، سلول ها قدیمی و یا سلول های مرده را پاکسازی می کند و به روشن تر شدن پوست و شفاف تر شدن و در نتیجه از بین رفتن لک های پوستی کمک می کند.

نحوه استفاده: ترتینوئین که یک شکل قوی از رتینول است - امروزه با تجویز پزشک در غلظت 1 و 0.05 در دسترس است نسخه های ملایم تری نیز مانند رتینیل پالمیتات و رتینالدهید را می توان بدون نیاز به نسخه پزشک امروزه تهیه و استفاده کرد ، مانند سرم رتینول تایتان کازمتیک ساخت کشور کانادا. برای اینکه بهترین نتیجه را از رتینول بگیرید بهتر است از رتینول به مدت 3 تا 6 ماه استفاده کنید . توجه داشته باشید که از استفاده از رتینول و محصولات حاوی این ماده در بارداری خودداری کنید ، زیرا رتینوئیدها ممکن است باعث نقایص مادرزادی شوند.

قابلیت های سرم رتینول  به شرح زیر است :

رتینول را می توان استاندارد طلایی و یکی از تاثیر گذار ترین مواد حال حاضر در صنعت مراقبت از پوست و بهترین روشن کننده های پوست دانست





فروش ال متیونین ۲۵کیلویی محصول چین
خرید و فروش اسید آمینه ال-متیونین ال متیونین ۲۵کیلویی چین L-Methionine
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران 09121965797
Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


دی فنیل استونیتریل 25kg فروش - 09121965797
دی فنیل استونیتریل 25kg فروش Diphenyl acetonitrile
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش ساپونین استخراج شده از Saponin Quillaja bark محصول چین ۲۵کیلوگرمی واردات جدید . تنها واردکننده ساپونین در ایران ...
ساپونينها تركيبات طبيعي با منشأ گياهي ميباشـند كـه بـه علت داشـتن بخـشهـاي آبدوسـت و چربـيدوسـت، داراي خاصيت ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


میکروکریستالین سلولز 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 موجود تماس : 09121965797-88984092-88984093-88984094
فروش میکروکریستالین سلولز کد 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 2242)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم