Search

يكشنبه 9 ارديبهشت 1403

منو

مواد اولیه آزمایشگاهی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » مواد اولیه آزمایشگاهی

فروش دی-نوروالین با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

ال نوروالین L-NORVALIN چیست؟

ال نوروالین فرم خاصی از والین آمینو اسید های زنجیره ای شاخه دار است. شما احتمالا پیش از این از طریق کپسول های BCAA یا پودر های پروتئین با والین ها آشنایی دارید، ماده ای با دامنه گستردگی زیاد که به بالا رفتن رشد و توان ماهیچه ها کمک می کند. ال نوروالین برای اولین بار به شکل کپسول تولید شد. این ماده همچنین در لبنیات، بعضی از انواع گوشت، و در انواع خاصی از حبوبات یافت می شود. پیشوند “نور” در ال نوروالین به این معنی است که این والین، یک مولکول هیدروژن بیشتر از والین اصلی و خالص دارد. ممکن است تفاوت زیادی به نظر نرسد، ولی ال نوروالین نتایج شگفت انگیزی را در مواقع تمرین به دنبال دارد.


ال نوروالین مزایا و قابلیت های اثبات شده بسیاری را به همراه دارد. برای بهره مندی کامل از این مزایا و قابلیت ها، لازم است بدانیم که ال نوروالین چطور عمل می کند و چگونه ما می توانیم حداکثر بهره برداری را از تمرین خود داشته باشیم و جلسه تمرین خود را به سطح جدیدی ارتقا دهیم. بیشتر مکمل هایی که حاوی ال نوروالین هستند به نوعی مکمل پیش از تمرین و تقویت کننده های پمپ عضلانی هستند و ادعا دارند که می توانند قدرت و توان بدن را در حین تمرین، و ریکاوری و بازسازی عضلات را پس از تمرین بهبود ببخشند.
این مکمل های پیش از تمرین معمولا حاوی مقادیر بالایی از آرژنین، برای شل کردن رگ های خونی، تحریک به تولید اکسید نیتروژن، و در نتیجه غرق شدن ماهیچه ها با اکسیژن و مواد مغذی هستند. نتیجه این عمل یک پمپ ماهیچه ای بسیار قوی است که انرژی بیشتری در هنگام تمرین برای شما فراهم می کند و همچنین بازسازی بهتری برای ماهیچه ها به ارمغان می آورد.
اکسید نیتروژن در این فرایند نکته کلیدی است. این ماده گردش خون و جریان مواد مغذی و اکسیژن را به سمت ماهیچه ها و اندام های بدن هدایت می کند. بدون اکسید نیتروژن پمپ عضلانی در کار نیست، و این جایی است که ال نوروالین وارد عمل می شود.
هنگامی که بدن شما شروع به تولید اکسید نیتروژن از طریق آرژنین می کند، آنزیمی به نام آرژیناز نیز تولید می شود که میزان تولیدی اکسید نیتروژن توسط بدن شما را محدود می کند. این آنزیم در واقع بطور موثر حد بالا و سقفی برای بزرگی پمپ های عضلانی است که شما می توانید به آن دست پیدا کنید.
ال نوروالین از طریق محدود کردن تولید آرژیناز عمل می کند و به شما اجازه می دهد از این سقف و محدودیت رهایی پیدا کرده و به تولید بیشتری از اکسید نیتروژن و در نتیجه پمپ های عضلانی بزرگتر و ماندگارتر در طول تمرین خود دست پیدا کنید.


تاثیر ال نوروالین بر روی ماهیچه ها
بخاطر شباهتش به والین، بیشتر افراد گمان می کنند که ال نوروالین در رشد ماهیچه ها نیز نقش دارد. اما این یک تصور غلط است، ال نوروالین توسط بدن برای ساختن بافت های ماهیچه ای استفاده نمی شود.
با این حال، فقط به دلیل اینکه ال نوروالین مستقیما در رشد عضلانی نقش ندارد به این معنی نیست که در این مورد بدون استفاده و بی تاثیر است. ال نوروالین از طریق پمپ های عضلانی قوی و طولانی، مقادیر عظیمی اکسیژن و مواد مغذی را برای بافت های ماهیچه ای فراهم می کند، از جمله این مواد مغذی آمینو اسیدها هستند که برای رشد عضلانی ضروری اند.
همزمان با اینکه شما متوجه قدرت و توان اضافی در حین تمرین می شوید، این پمپ های عضلانی تقویت شده به طرز شگفت انگیزی خستگی را به تعویق انداخته و زمان بهبود پس از تمرین را کاهش می دهند.

نتایج را به حداکثر برسانید
ال نوروالین موثرترین راه برای تقویت پمپ های عضلانی در حین تمرین به شیوه ای ایمن است. طرز کار ال نوروالین به خوبی درک شده و نتایج فوری و ملموسی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین به دنبال مکملی باشید که از مزایای درخشان آن شما را بهره مند سازد.

عوارض جانبی
ال نوروالین مکملی است که بر روی آن تحقیقات و مطالعات فراوانی انجام گرفته و بسیاری از ورزشکاران از مزایای آن استفاده می کنند. با این حال چنانچه شما قصد استفاده از آن را دارید، چند نکته هست که باید در نظر بگیرید.
برای اینکه طرز کار ال نوروالین و اینکه چطور می تواند برای ما خطرناک باشد را درک کنیم، باید نگاهی به ساختار آن بیندازیم.
ال نوروالین یک آمینو اسید منحصر بفرد است. در واقع فرمی از والین BCAA است، والینی که معمولا برای بهبود عضله سازی مورد استفاده قرار می گیرد. نوروالین یک مولکول اضافی هیدروژن دارد که به این طریق آن را از والین متمایز می کند.
مکمل های پیش از تمرین از آرژنین و ترکیبات دیگر برای افزایش تولید اکسید نیتروژن و شل شدن رگ های خونی و به تبع آن تغذیه بافت های ماهیچه ای با خون، اکسیژن و مواد مغذی استفاده می کنند. به این فرایند پمپ عضلانی تمرینی می گویند و باعث می شود که شما انرژی و توان بیشتری در طول تمرین داشته باشید. پمپ عضلانی بسیار موثر است، اما مشکلی وجود دارد. بدن ما یک کلید توقف برای تولید اکسید نیتروژن دارد. آنزیم آرژیناز که از تولید بیشتر اکسید نیتروژن جلوگیری کرده و این باعث می شود که پمپ های شما کوتاه شوند.
در اینجا ال نوروالین وارد عمل شده و از تولید آرژیناز جلوگیری می کند. ال نوروالین به شما این امکان را می دهد که به پمپ های عضلانی بزرگتر و ماندگارتری دست پیدا کنید که باعث می شود قدرت بیشتری در حین تمرین، و بازسازی بهتری پس از جلسه تمرینی داشته باشید. مطالعات نشان داده است که ال نوروالین در واقع می تواند پمپ های عضلانی را تا 60 درصد بهبود ببخشد.

مشکل در کجاست؟
بنظر می رسد که ال نوروالین یک ترکیب عالی و مفید است، و واقعا هم همینطور است. فرایند عمل آن طبیعی است و بطرز ایمنی تولید اکسید نیتروژن را افزایش می دهد. با این حال، به دلیل اینکه جریان خون را افزایش داده و همینطور رگ های خونی را شل می کند، ال نوروالین می تواند باعث پایین آمدن فشار خون کلی شود. در برخی افراد که از فشار خون بالا رنج می برند، پایین آمدن فشار خون می تواند مفید هم باشد. از طرف دیگر کسانی که فشار خون پایین دارند، اگر از مکمل هایی که فشار خون را پایین می آورند استفاده کنند، ممکن است با مشکلات جدی روبرو شوند.
در بعضی افراد پایین آمدن فشار خون می تواند به موارد زیر بیانجامد:
– سرگیجه
– حالت تهوع و استفراغ
– احساس ضعف
– بیحالی
در بیشتر افراد، ال نوروالین مشکلی ایجاد نمی کند. اما اگر شما فشار خون پایین دارید یا هر نوع داروی مرتبط با فشار خون مصرف می کنید، حتما باید با پزشک خود درباره مصرف ال نوروالین یا مکمل های مشابه مشورت کنید. البته همیشه از دوز توصیه شده پیروی کنید. مصرف بیش از اندازه از هرنوع ترکیبی می تواند مضر باشد. متخصصان مصرف بین 100 تا 200 میلی گرم از ال نوروالین را برای نتایج بهینه توصیه می کنند.




فروش ال متیونین ۲۵کیلویی محصول چین
خرید و فروش اسید آمینه ال-متیونین ال متیونین ۲۵کیلویی چین L-Methionine
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران 09121965797
Diphenylacetonitrile 25kg china موجود در ایران
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


دی فنیل استونیتریل 25kg فروش - 09121965797
دی فنیل استونیتریل 25kg فروش Diphenyl acetonitrile
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش ساپونین استخراج شده از Saponin Quillaja bark محصول چین ۲۵کیلوگرمی واردات جدید . تنها واردکننده ساپونین در ایران ...
ساپونينها تركيبات طبيعي با منشأ گياهي ميباشـند كـه بـه علت داشـتن بخـشهـاي آبدوسـت و چربـيدوسـت، داراي خاصيت ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


میکروکریستالین سلولز 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 موجود تماس : 09121965797-88984092-88984093-88984094
فروش میکروکریستالین سلولز کد 101 و 102 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 Microcrystalline Cellulose (MCC 101, 102) Powder CAS 9004-34-6 ...
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
فروش کلروهگزیدین گلوکونات 20درصد 200 کیلویی
مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


مواد اولیه آزمایشگاهی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 2242)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم