Search

پنجشنبه 30 فروردين 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا و قیمت با شماره های شرکت و یا واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ تماس حاصل فرمایید . کیش دارو

  Melatonin 
ملاتونین چیست ؟ 
ملاتونین هورمونی است که به صورت طبیعی در بدن یافت می‌شود. ملاتونینی که به‌عنوان دارو استفاده می‌گردد، معمولاً به صورت سنتتیک در آزمایشگاه ساخته می‌شود که به‌صورت شایع، به فرم قرص در دسترس است. با این‌حال ملاتونین را می‌توان به اشکال دارویی که زیر زبان ویا در گونه قرار می‌گیرد نیز پیدا نمود؛
 این روش استفاده از ملاتونین اجازه می‌دهد ملاتونین به‌صورت مستقیم در بدن جذب شود. برخی از افراد قرص ملاتونین را به‌صورت خوراکی مصرف می‌کنند تا ساعت درونی بدن خود را تنظیم کنند. قرص ملاتونین اغلب برای بی‌خوابی و بهبود خواب در شرایط مختلف استفاده می‌شود؛ برای مثال برای افرادی که آب به آب شده‌اند (به دلیل قرارگیری در محلی که با محل زندگی آن‌ها تفاوت ساعتی دارد)، برای تنظیم چرخه خواب و بیداری در افرادی که برنامه کار روزانه آن‌ها تغییر می‌کند (بیماری شیفت کاری) و همچنین برای کمک به ایجاد چرخه روز و شب در افراد، استفاده می‌شود.
 عملکرد ملاتونین 
کار اصلی ملاتونین در بدن تنظیم چرخه‌های روز و شب یا چرخه‌های خواب و بیداری است. تاریکی سبب می‌شود بدن ملاتونین تولید کند که سیگنال‌هایی برای آماده کردن بدن برای خواب ایجاد می‌نماید؛ نور تولید ملاتونین در بدن را کاهش می‌دهد و بدن را آماده می‌نماید تا بیدار شود. برخی از افرادی که مشکل خوابیدن دارند، دارای سطوح پایین ملاتونین هستند و این‌گونه فرض می‌شود که اضافه کردن ملاتونین از طریق دارو به آن‌ها در خوابیدن کمک می‌کند.  
خواص ملاتونین چیست 
ملاتونین برای موارد بسیاری استفاده می‌شود؛ اما تاثیرات آن متفاوت است؛ برخی از خواص ملاتونین در بسیاری از افراد به اثبات رسیده و احتمال بالایی در کاربردی بودن دارد، با این‌حال برخی از خواص ملاتونین احتمال کمتری در عملکرد موثر دارند. در ادامه این خواص ملاتونین را به صورت دسته‌بندی شده آورده‌ایم.
 خواص ملاتونین با احتمال تاثیر بالا *
اشکال در به خواب رفتن در زمان خواب قراردادی (سندروم فاز خواب تاخیری): استفاده از قرص ملاتونین به صورت خوراکی نشان داده است که در کاهش زمان مورد نیاز برای بخواب رفتن در جوانان به کودکان که مشکل خواب دارند موثر است با این حال به نظر می‌رسد در طول یک سال توقف درمان مشکلات خواب باز می گردند
* بیماری خواب و بیداری غیر ۲۴ ساعته: مصرف قرص ملاتونین در زمان خواب به نظر می‌رسد برای بهبود خواب در کودکان و بزرگسالانی که نابینا هستند موثر باشد. خواص ملاتونین با احتمال تاثیر کمتر
 * به‌هم ریختگی خوابی که توسط داروهای فشار خون خاص ایجاد شده است (بی‌خوابی ناشی از بتابلاکر): داروهای بتابلاکر همچون آتنولول و پروپرانولول، دسته‌ای از داروها هستند که به نظر می‌رسد سبب کاهش سطوح ملاتونین می‌شوند. این مسئله ممکن است سبب ایجاد مشکلات در خواب شود. تحقیقات نشان داده است مصرف داروی ملاتونین خوراکی، سبب کاهش مشکلات خواب در بیمارانی که بتابلاکر مصرف می‌کنند، می‌شود. 
* سرطان: دوز بالای ملاتونین که توسط متخصص تجویز می‌شود، در کنار شیمی درمانی ویا سایر درمان‌های سرطان، ممکن است در کاهش اندازه تومور و افزایش میزان بقا در برخی از افرادی که سرطان دارند، موثر باشد. 
* بیماری رحم دردناک (اندومتریوز): مصرف روزانه ملاتونین به مدت ۸ هفته، به نظر می‌رسد سبب کاهش درد و همچنین کاهش مصرف مسکن در خانم‌هایی که اندومتریوز دارند، می‌شود. همچنین سبب کاهش درد در هنگام قاعدگی، مقاربت و زمانی که به دستشویی می‌روند نیز می‌شود.
 * فشار خون بالا: مصرف شکلی از ملاتونین که آزادسازی آن کنترل شده است، قبل از زمان خواب، به نظر می‌رسد سبب کاهش فشار خون در افرادی که فشار خون بالا دارند، می‌شود. با این حال فرمول‌هایی از قرص ملاتونین که آزادسازی سریع دارند، به نظر می‌رسد تاثیری نداشته باشند.
 * بیماری بی‌خوابی: دریافت قرص ملاتونین کوتاه‌مدت، به نظر می‌رسد زمان به خواب رفتن در افرادی که به بیماری بی‌خوابی دچار هستند را کاهش می‌دهد؛ اما این کاهش تنها به میزان ۷ تا ۱۲ دقیقه است. همچنین ممکن است سبب افزایش میزان خواب در افرادی که دچار بی‌خوابی هستند، شود؛ اما نتایج ضد و نقیض است و در بهترین حالت، فایده آن بسیار کم است. برخی از افراد می‌گویند ملاتونین به آن‌ها کمک می‌کند بهتر بخوابند، با این حال آزمایشات آن را تایید نمی‌کند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ملاتونین به افراد مسن بیشتر از افراد جوان و کودکان کمک می‌کند و ممکن است به این دلیل باشد که افراد پیر، هورمون ملاتونین کمتری در بدن خود دارند تا استفاده شود. همچنین فوایدی در استفاده از ملاتونین برای افرادی که بی‌خوابی و سایر بیماری‌ها را دارند، وجود دارد. تحقیقات نشان می‌دهد ملاتونین سبب بهبود مشکل خواب مرتبط با سایر شرایط می‌شود که شامل افسردگی، شیزوفرنی، اوتیسم، ناتوانی رشدی، صرع و ناتوانی ذهنی هستند؛ اما این موضوع که آیا ملاتونین می‌تواند سبب بهبود مشکلات خواب در افرادی که بیماری آلزایمر، جنون، بیماری پارکینسون، آسیب مغزی تروماتیک و بیماری‌های مصرف مواد دارند ویا افرادی که تحت دیالیز هستند، باشد؛ نامعلوم است.
 * آب به آب شدن: بسیاری از تحقیقات نشان می‌دهد که ملاتونین می‌تواند سبب بهبود علائم خاصی از آب به آب شدن همچون هوشیاری و هماهنگی حرکات شود. ملاتونین همچنین به نظر می‌رسد که بتواند اندکی در بهبود سایر علائم آب به آب شدن، همچون خستگی و خواب‌آلودگی در طول روز شود؛ اما قرص ملاتونین احتمالاً برای کاهش زمان به خواب رفتن افرادی که آب به آب شده‌اند، تاثیری ندارد.
 * میگرن: بسیاری از شواهد نشان می‌دهند مصرف ملاتونین پیش از خواب، سبب پیشگیری از میگرن در بزرگسالان و کودکان می‌شود. همچنین زمانی که سردردها بروز می‌کنند، خفیف‌تر بوده و سریع‌تر رفع می‌شوند؛ اما این معلوم نیست که آیا ملاتونین به درمان میگرن کمک می‌کند یا نه؟! 
* اضطراب پیش از جراحی: شکلی از ملاتونین که به صورت زیر زبانی یا خوراکی استفاده می‌شود، می‌تواند به‌طور متوسطی سبب کاهش اضطراب پیش از جراحی در افراد بالغ شود. همچنین به نظر می‌رسد که نسبت به سایر داروهایی که برای کاهش اضطراب پیش از جراحی مصرف می‌شوند، عوارض کمتری داشته باشد؛ اما این موضوع مشخص نیست که ملاتونین در کاهش اضطراب پیش از جراحی در کودکان نیز سودمند است؟! 
* آفتاب سوختگی: استعمال ژل ملاتونین بر روی پوست پیش از قرار گیری در معرض آفتاب، به نظر می‌رسد سبب جلوگیری از آفتاب سوختگی شود. استعمال کرم ملاتونین به پوست پیش از قرارگیری در معرض آفتاب، به نظر می‌رسد به افرادی که بسیار به تابش آفتاب حساس هستند، کمک کند؛ اما کرم ملاتونین احتمالاً سبب پیشگیری از آفتاب سوختگی در افرادی که پوست آن‌ها حساسیت کمتری دارد، نمی‌شود.
 * گروهی از شرایط دردناک که مفصل فک و عضلات آن را تحت تاثیر قرار می‌دهند (اختلالات مفصل گیجگاهی یا TMD): تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف ملاتونین در زمان خواب به مدت ۴ هفته به کاهش ۴۴ درصدی درد و افزایش تحمل درد تا ۳۹ درصد در خانم‌هایی که درد فک دارند، کمک می‌کند. * سطح پلاکت پایین در خون (ترومبوسیتوپنی): مصرف ملاتونین خوراکی می‌تواند کاهش شمارش پلاکت‌های خون مربوط به سرطان یا مربوط به درمان سرطان ویا سایر بیماری‌ها را بهبود ببخشد.
 عوارض قرص خواب آور ملاتونین
 * زمانی که به‌صورت خوراکی مصرف شود: ملاتونین به احتمال زیاد زمانی که به‌صورت خوراکی و به مدت کوتاه مصرف شود، برای بیشتر بالغین بی‌خطر است. همچنین به احتمال کمتری چنانچه ملاتونین به‌صورت درست به شکل خوراکی مصرف شود، به مدت طولانی نیز بی‌خطر است. ملاتونین به مدت دو سال در برخی افراد، بدون ایجاد عوارض قرص خواب آور ملاتونین استفاده شده است. با این‌حال ممکن است عوارض قرص خواب آور ملاتونین، شامل مواردی همچون سردرد، افسردگی کوتاه‌مدت، خواب‌آلودگی در طول روز، گیجی، گرفتگی شکم و تحریک‌پذیری باشد. پس از مصرف ملاتونین به مدت ۴ تا ۵ ساعت رانندگی نکنید و از وسایل نقلیه استفاده نکنید. 
* هنگامی که بر روی پوست استعمال می‌شود: به احتمال زیاد ملاتونین برای بیشتر بالغین هنگامی که به‌صورت مستقیم به پوست استعمال می‌شود، برای مدت کوتاه، بی‌خطر است. 
* تزریق درون رگی: ملاتونین به احتمال کمتری هنگامی که به‌صورت مستقیم به بدن تزریق شود، در حالی‌که تحت نظر متخصص سلامتی باشد، بی‌خطر است.
 موارد منع مصرف قرص ملاتونین 
* بارداری: به احتمال کم ملاتونین برای خانمهایی‌هایی که می‌خواهند باردار شوند، هنگامی که به صورت خوراکی یا تزریقی و به‌صورت مداوم یا در دوزهای بالا استفاده شود، خطرناک است. ممکن است تاثیرات شبیه به کنترل بارداری داشته باشد که سبب می‌شود باردار شدن دشوار‌تر گردد. اطلاعات قابل اطمینان کافی برای اینکه آیا ملاتونین در دوزهای کمتر برای افرادی که می‌خواهند باردار شوند ،بی‌خطر است یا نه، وجود ندارد. برخی شواهد نشان می‌دهند دوزهای کم دو تا سه میلی گرم در روز ممکن است بی‌خطر باشد؛ اما به تحقیقات بیشتری برای تایید آن نیاز است. در ارتباط با بی‌خطر بودن استفاده از قرص خواب آور ملاتونین هنگام بارداری اطلاعات کافی وجود ندارد، پس بهتر است تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آید، زمان بارداری یا هنگام اقدام به بارداری را به‌عنوان موارد منع مصرف قرص ملاتونین رعایت نمایید.
 * زمان شیردهی: اطلاعات کافی در ارتباط با بی‌خطر بودن ملاتونین در زمان شیردهی وجود ندارد؛ بنابراین بهتر است، استفاده نشود. 
* کودکان: به احتمال کم، برای مدت کوتاه و به‌صورت خوراکی، ایمن است و معمولاً هنگامی که تا سه میلی گرم در روز برای کودکان و ۵ میلی گرم در روز برای افرادی که در سن بلوغ هستند، مصرف شود؛ قابل تحمل است. نگرانی‌هایی در ارتباط با اینکه ممکن است ملاتونین با رشد در زمان بلوغ تداخل ایجاد کند، وجود دارد. تا زمانی که این مسئله تایید شود، باید مصرف ملاتونین را تنها برای کودکانی که نیازمند دریافت دارو هستند، محدود کرد. در ارتباط با اینکه مصرف خوراکی ملاتونین برای طولانی‌مدت در کودکان بی‌خطر است، شواهدی وجود ندارد و بهتر است جزو موارد منع مصرف قرص ملاتونین قرار بگیرد. 
* بیماری‌های خونریزی‌دهنده: ممکن است سبب افزایش خونریزی در افرادی که به بیماری‌های خونریزی‌دهنده مبتلا هستند، شود. 
* افسردگی: ملاتونین همچنین ممکن است علائم افسردگی را وخیم کند. 
* فشار خون بالا: ملاتونین می‌تواند فشار خون را در افرادی که داروهای خاصی برای کنترل فشار خون مصرف می‌کنند، بالا ببرد؛ از استفاده از آن پرهیز کنید.
 * بیماری‌های تشنجی: مصرف ملاتونین ممکن است سبب افزایش ریسک تشنج شود. 
* دریافت پیوند: ملاتونین می‌تواند عملکرد سیستم ایمنی را افزایش دهد و ممکن است با درمان سرکوب ایمنی که توسط افرادی که گیرنده پیوند هستند، دریافت می‌شود؛ تداخل داشته باشد.
 * مقدار بسیار کمی از ملاتونین در غذاهایی مانند گوشت‌ها، حبوبات، میوه‌ها و سبزی‌ها وجود دارد. 
* این هورمون توسط غده غده کاجی (رو مغزی) تولید می‌شود. مقدار ترشح این هورمون در شب به حداکثر و در نزدیکی ظهر به حداقل می‌رسد. عملکرد این هورمون در انسان به خوبی معلوم نیست. اما به نظر می‌رسد در تنظیم ریتم‌های شبانه‌روزی ارتباط داشته باشد. ملاتونین، در روزهای کوتاه فصل زمستان ممکن است زودتر، یا در اغلب موارد دیرتر شروع شود. این تغییر در روند ترشح ملاتونین ممکن است در ایجاد علائم بیماری های خلقی فصلی یا افسردگی زمستانی نقش داشته باشد. میزان طبیعی ملاتونین با افزایش سن به تدریج کاهش پیدا می‌کند. در برخی از سالمندان ممکن است تولید ملاتونین به حد ناچیزی برسد، یا کامل قطع شود.
 * بازرگانی کیش دارو واردکننده ماده اولیه و خالص ملاتونین می باشد . جهت دریافت آنالیز کالا و قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید .  


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم