Search

آدينه 10 فروردين 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش هیدروکسی کینولین سولفات با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

ویژگی‌های هیدروکسی کینولین سولفات

وزن مولکولی آن 460/50 است. این ترکیب یک پودر ریز بلور زرد با بوی ضعیف زعفران، کمی مرطوبت است. حتی در آب سرد بسیار محلول است. کمی در اتانول و گلیسرول محلول است، در اتر نامحلول است. محلول آبی 2٪ دارای PH 3/2 است.


نحوه ساخت هیدروکسی کینولین سولفات

از زمان استخراج از قطران ذغال سنگ در قرن نوزدهم، ترکیبات شناخته شده به عنوان کینولین‌ ها و ایزوکینولین‌ها مورد تحقیقات گسترده‌ای قرار گرفته‌اند. آن‌ها یک ترکیب آروماتیک هتروسیلیک، با ساختار دو حلقه شبیه حلقه بنزن در نظر گرفته می‌شوند.

مشتق شده از نفتالین با یک اتم نیتروژن سه ظرفیتی جایگزین شده برای یک اتم کربن در یکی از حلقه‌ها. جایگزینی یک گروه هیدروکسیل در موقعیت 8 هسته آروماتیک کینولین، آن را به اکسی کینولین تبدیل می‌کند (8-کینولینول نیز نامیده می‌شود) و خصوصیات فنلی را ایجاد می‌کند.

کینولین را می‌توان از تقطیر ذغال سنگ که با استخراج سوزاننده تقطیر شده و سپس با تقطیر روغن استخراج می‌شود،  متیل نفتالین تولید کرد. سپس این ماده با اسید سولفوریک رقیق شسته می‌شود تا نمک‌های سولفات تولید شود. سپس می‌توان مخلوط ترکیبات بدست آمده را با استفاده از انواع کروماتوگرافی بیشتر جدا کرد.

تعداد زیادی آلکالوئید و ترکیبات دارویی حاوی حلقه‌های کینولین هستند و همین امر منجر به ایجاد مسیرهای سنتزی متعددی برای تولید این ترکیبات می‌شود. یک روش کلی سنتز اسکراوپ نامیده می‌شود و شامل گرم شدن آنیلین اولیه با گلیسیرین، اسید سولفوریک غلیظ و عامل اکسید کننده است. این می‌تواند یک روند به شدت باشد گرمازا باشد.

8-هیدروکسی کینولین را میتوان به راحتی با واکنش ساده گلیسرول با 2-آمینوفنول در حضور اسید سولفوریک ساخت. این واکنش را سنتز اسكراوپ می‌نامند كه از نام شیمی‌دان آن گرفته شده است. نکته خوب در مورد این واکنش ساخت هیدروکسی کینولین با استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت و موجود در بازار است.

 استفاده از هیدروکسی کینولین سولفات

8-هیدروکسی کینولین (همچنین به عنوان اکسین شناخته می‌شود) یک ماده شیمیایی است که برای تعیین کمی یون‌های فلز استفاده شده است.در محلول آبی 8-هیدروکسی کینولین دارای مقداری ca، pKa آن 9.9 است. با یون‌های فلزی واکنش نشان می‌دهد، پروتون را از دست می‌دهد و کمپلکس‌های 8-هیدروکسی کینولیناتو-کلات را تشکیل می‌دهد.

کمپلکس آلومینیوم جزء مشترک دیودهای ساطع‌کننده نور آلی (OLED) است. تغییرات موجود در جایگزین‌های موجود در حلقه‌های کینولین بر خصوصیات لومینسانس آن تأثیر می‌گذارد.در حالت برانگیخته ناشی از فتوشیمیایی ایزومرهای زوئتریونی تشکیل می‌شوند که در آن اتم هیدروژن از اکسیژن به نیتروژن منتقل می‌شود.

کمپلکس‌ها و همچنین هتروسیکل خود دارای خاصیت ضد عفونی‌کننده، ضد میکروبی و آفت‌کش‌ها هستند، به عنوان یک بازدارنده رونویسی عمل می‌کنند. محلول آن در الکل در بانداژهای مایع استفاده می‌شود. یک آنالوگ تیول، 8-مرکاپتوکینولین نیز شناخته شده است

استفاده دارویی از هیدروکسی کینولین سولفات برای انسان‌ها

از آن به عنوان ضد عفونی‌کننده قوی غیر سمی، غیر سوزاننده و برای استفاده در درمان عفونت‌های زنان (واژینیت) استفاده می‌شود زیرا تعادل اسیدی واژن را بازیابی می‌کند.یک ضد عفونی‌کننده که موجب درمان عفونت در دستگاه ادراری؛ اسهال و کولیت بدون آسیب رساندن به فلور روده می‌شود.

این ادعاها در حال حاضر با طبقه‌بندی FDA پشتیبانی نمی‌شوند. تنها مواردی که در حال حاضر در لیست موجود در گزارش وضعیت فعال‌کننده ماده فعال بیش از حد (OTC) در تاریخ 01 سپتامبر 1994 ذکر شده است، برای اکسی کینولین است که برای بثورات پوشک و بهداشت دهان و دندان استفاده می‌شود.

هر دوی این کاربردها فقط در یک مرحله پیشنهاد قانون در نظر گرفته می‌شوند و به عنوان طبقه III طبقه‌بندی می‌شوند.

 “داده‌های موجود برای طبقه بندی به عنوان ایمن و مؤثر کافی نیستند و آزمایشات بیشتری لازم است.”

در حال حاضر هیچ استفاده OTC تأیید شده‌ای برای اکسی کینولین سولفات وجود ندارد، همه موارد استفاده شده در گذشته شامل محافظ پوست یا ضد قارچ در گروه II طبقه‌بندی می‌شوند “به طور کلی به عنوان ایمن و مؤثر شناخته نمی‌شوند.

باند مایع و استفاده از هیدروکسی کینولین سولفات

از باند مایع می‌توان به جای باند کمکی استفاده کرد.

آن‌ها ضمن ایجاد یک لایه محافظ به پوست شما متصل می‌شوند که نه تنها آلودگی و میکروب‌ها را از بدن دور نگه می‌دارد، بلکه به حفظ رطوبت برای بهبود زخم کمک می‌کند. جالب اینجاست که باند مایع حاوی محلول الکلی 8-هیدروکسی کینولین به عنوان ماده فعال است.

لوازم آرایشی و بهداشتی

به عنوان ضد عفونی کننده در پماد‌ها و کرم‌های مورد استفاده برای درمان پوست و در برخی از لوسیون‌های مو استفاده می‌شود. به عنوان ضد تعریق (دئودورانت)، به عنوان قارچ‌کش و تثبیت‌کننده مو و مواد پوستی با غلظت‌های 1.0٪ یا کمتر استفاده می‌شود. به نظر می رسد این موارد بدون نسخه هستند که بطور خاص توسط مقررات FDA منع نشده‌اند.

کاردبرد هیدروکسی کینولین سولفات در فرآوری مواد غذایی

هیدروکسی کینولین سولفات اخیراً به عنوان یک ماده منعقد کننده در محصولات غذایی ممنوع شده است. قبلاً به عنوان جزء پنیر کوکتی مورد استفاده قرار می‌گرفت (FDA 2000).ثبت فدرال یک ترکیب مرتبط، بنزوات 8-هیدروکسی کینولین، در سال 1969 برای استفاده از غذا پس گرفته شد زیرا استفاده از دوزهای مکرر باعث سرطان در حیوانات آزمایشگاهی شد (1984).

کاربرد هیدروکسی کینولین سولفات در حفاظت از محصولات کشاورزی

هیدروکسی کینولین سولفات به عنوان یک باکتری کش و قارچ کش سیستمیک استفاده می‌شود. 8-هیدروکسی کینولین یک ماده شیمیایی قوی در نظر گرفته می‌شود که باعث رسوب فلزات سنگین می‌شود. فرمولاسیون برای کنترل برخی پژمردگی‌های عروقی و بیماری‌های باکتریایی گیاهان زراعی (سیتوس، درختان میوه، سبزیجات، انگور) استفاده می‌شود. همچنین برای کنترل قارچ گل‌های شاخه بریده استفاده می‌شود.

کاربرد هیدروکسی کینولین سولفات در حیوانات

هیدروکسی کینولین سولفات به عنوان ضد عفونی کننده، ضد تعریق، خوشبو کننده و قارچ‌کش موضعی (NTP) استفاده می‌شود. برای استفاده به عنوان ماده ضدعفونی‌کننده در محلول‌های موضعی برای دام‌ها (به عنوان مثال به عنوان یک ماده مومیایی‌کننده کیسه) درخواست شد. اگرچه به طور عمده برای گاوهای شیری استفاده می‌شود تا پستان‌های پاره شده را تسکین دهند، اما برچسب فرمول محصول همچنین شامل راهنمایی‌هایی برای بهبود خراش و تحریکات پوستی برای اسب‌ها و حیوانات خانگی اهلی است.

دامپزشکی

طیف گسترده‌ای از کاربردها، از جمله “در ترکیب بسیاری از محصولات برای درمان بیماری‌های طیور. به عنوان یک قارچ‌کش که برای فلور روده بی‌ضرر است، استفاده می‌شود. به عنوان یک ضد عفونی‌کننده که به طور گسترده در تکنیک‌های تلقیح مصنوعی استفاده می‌شود. همچنین به عنوان ضد عفونی‌کننده اصطبل‌های آلوده به تب مالت استفاده می‌شود.”

در راهنمای دامپزشکی مرک، هیدروکسی کینولین‌ها به عنوان یک گروه از ترکیبات مصنوعی با فعالیت ضد باکتری، ضد قارچ و ضد پروتوزوا ذکر شده است. آن‌ها از دستگاه گوارش جذب نمی‌شوند و بنابراین برای عفونت‌های روده‌ای ناشی از باکتری یا پروتوزوا (مانند Girardia) استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین برای استفاده موضعی برای عفونت‌های پوستی باکتریایی و قارچی ذکر شده‌اند.




فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم