Search

شنبه 8 ارديبهشت 1403

منو

اسید آمینه Amino acid






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه خوراکی غذایی » اسید آمینه Amino acid

واردات و فروش مستقیم ال کارنیتین بیس و ال کارنیتین تارتارات در بسته بندی 25 کیلوگرم محصول چین گرید خوراکی تماس : 09122967819 - 88984094-88984093-88984092 کیش دارو


L-CARNITINE BASE


ال کارنیتین یکی از مکمل‌های دارویی می باشد که معمولا ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. همچنین ممکن است پزشکان، برای برخی از بیماران مصرف ال کارنیتین را تجویز کنند که به دلیل تاثیر آن بر روی عضلات، متابولیسم گلوکز و... است. جالب است بدانید این ماده توسط برخی از مواد غذایی نیز به بدن می‌رسد و در تعداد کمی از انواع مواد غذایی وجود دارد

ال کارنیتین که در بحث رژیم به‌عنوان یک مکمل چربی سوز از آن استفاده می‌کنند، در واقع مشتقی از اسید آمینه است که در بدن تولید می‌شود. این ماده به بدن کمک می‌کند تا چربی را به انرژی تبدیل کند و همچنین می‌تواند ال کارنیتین را به ترکیبات شیمیایی دیگری به نام استیل ال کارنیتین و پروپیونیل ال کارنیتین تبدیل کند.

ال کارنیتین علاوه‌ بر اینکه در بدن تولید می‌شود، امکان دریافت آن از مواد غذایی نیز وجود دارد و به‌صورت طبیعی در پروتئین‌های حیوانی یافت می‌شود. مهم‌ترین منابعی که غنی از این ماده هستند، عبارتند از گوشت قرمز، شیر ماهی کاد پخته، سینه مرغ پخته، پنیر چدار، نان و غلات کامل.اکثر اشخاصی که به بدنسازی و حذف چربی‌ها و پرورش ماهیچه‌های خود روی می‌آورند، با استفاده از قرص‌های مکمل ال کارنیتین سعی دارند روند این کار را تسریع کنند؛ اما باید توجه داشت که بدن ما خود به اندازه کافی ال کارنیتین تولید می‌کند و بهتر است که ال کارنیتین اضافه را از مواد طبیعی دریافت کنید.

ال کارنیتین در بدن

ال کارنیتین اثر خوبی در بازسازی و ترمیم عضلات دارد و کسانی که ورز‌ش‌های سنگین می‌کنند و بیمارانی که دچار آسیب عضلانی هستند و حتی افراد مسنی که دچار تحلیل عضلانی هستند، می‌توانند ال کارنیتین را به صورت مکمل دریافت کنند. ال کارنیتین برای ورزشکاران استقامتی یعنی در ماراتن، شنا، دوچرخه سواری و کوهنوردی باعث افزایش استقامت ورزشکار می‌گردد. همچنین ال کارنیتین با عبور از دیواره سلول‌های مغزی به آن‌ها کمک می‌کند تا اسیدهای چرب را هم علاوه‌بر گلوکز بسوزانند و این موضوع باعث افزایش انرژی در دسترس برای سلول‌های مغزی، رفع خستگی، تغییرات مثبت خلق، کاهش استرس و بهبود عملکرد مغز می‌شود. در بیماران قلبی که دچار آنژین صدری یا مشکلات و نارسایی قلبی هستند، وجود ال کارنیتین به بازسازی بافت ماهیچه‌های قلب و مقاومت آن در برابر بیماری کمک می‌کند.

در کل ال کارنیتین نتایج مثبتی را در بیماران قلبی، عملکرد مغز بیماران دچار مشکلات نوروپاتی مثل آلزایمر، افسردگی و حتی دیابت و بیماران کلیه ایجاد می‌کند.

انواع  کارنیتین

کارنیتین یک اصطلاح گسترده است که چند ترکیب مختلف را توصیف می کند. ال-کارنیتین شکل رایج تری از کارنیتین است که در بدن و بسیاری از مکمل ها وجود دارد.

اشکال دیگر کارنیتین عبارتند از:

استیل ال کارنیتین: این شکل که گاهی به نام ALCAR نیز شناخته می شود، در متابولیسم نیز نقش دارد. دارای خواص محافظت کننده عصبی است که ممکن است به محافظت از سیستم عصبی کمک کند.

دی کارنیتین: این نوع ایزومر نوری ال کارنیتین است. برای بدن سمی است، زیرا ممکن است جذب سایر اشکال کارنیتین را مهار کند.

ال-کارنیتین ال تارتارات: ورزشکاران ممکن است از این نوع در قالب مکمل های ورزشی استفاده کنند. منبع معتبر تحقیقات نشان می دهد که ممکن است برای به حداقل رساندن درد عضلانی و کمک به بهبودی مفید باشد.

عوارض قرص ال کارنیتین

عوارض قرص ال کارنیتین که ناخواسته هستند شامل احساس تهوع، استفراغ یا درد شکمی است که می‌توان با استفاده از غذاهای سبک و پرهیز از غذاهای پرچرب و پرادویه از ابتلا به این عوارض جلوگیری کرد. در صورت بروز اسهال، آب و مایعات به مقدار کافی مصرف کنید تا آب از دست رفته بدن خود را جبران کنید. گاهی اوقات بوی نامطبوعی در بدن ایجاد می‌شود که می‌تواند از عوارض قرص ال کارنیتین باشد. می‌توانید با پزشک خود در این مورد مشورت کنید. در صورت داشتن دیابت یا چنانچه باردار هستید ویا شیر می‌دهید با پزشک خود مشورت کنید. همچنین در صورت داشتن هرگونه اختلال کلیوی، سابقه تشنج و ابتلا به بیماری صرع حتما به پزشک خود اطلاع دهید. قبل از مصرف ال کارنیتین بهتر است لیست کامل داروهایی را که مصرف می‌کنید، حتی داروهای گیاهی و مکمل‌های گیاهی را در اختیار پزشک خود بگذارید تا از احتمال تداخل دارویی جلوگیری کنید.

در بازار دارویی ال کارنیتین به صورت قرص، کپسول، ویال تزریقی و خوراکی و شربت موجود است. بهتر است با توجه به ساختار بدنی خود و نتیجه‌ای که از ال کارنیتین می‌خواهید به دست بیاورید، زیر نظر پزشک خود، دوز مصرفی و مدت مصرف و نحوه مصرف ال کارنیتین را دستور بگیرید. دوز مصرفی می‌تواند بین ۲ تا ۴ نوبت در روز تجویز شود. پس از مصرف ال کارنیتین باید مقدار زیادی آب بنوشید. دارو باید در زمان مشخص مصرف شود و در صورتی که قرص جویدنی تجویز شده باشد، باید کاملا جویده شود. توجه به این نکته ضروری است که در صورتی‌که یک نوبت دارو را فراموش کردید، به محض یادآوری دارو را مصرف نمایید .

در صورت مشاهده هرگونه حالت‌های حساسیت به دارو مثل تهوع، دل درد، استفراغ یا اسهال به پزشک خود اطلاع دهید.

ال کارنیتین یک پروتئین طبیعی است که در گوشت و لبنیات وجود دارد و تاثیر مستقیمی بر افزایش سوخت و ساز بدن دارد و یک ماده ضروری برای بدن محسوب می‌شود. چنانچه ال کارنیتین همراه با رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی همراه باشد، در کاهش وزن موثر است. ال کارنیتین در کاهش احساس ضعف و خستگی بیماران سرطانی و بهبودی حساسیت به انسولین و دردهای عصبی در افراد مبتلا به دیابت نوع دو، افزایش قدرت باروری در مردان، کاهش خطر مرگ در افراد مبتلا به حملات قلبی و همچنین بهبود اختلال شناختی خفیف در افراد مسن بسیار موثر است.

با وجود آن‌که ممکن است ال کارنیتین برای لاغری و کاهش وزن تجویز شود، با این‌حال چنانچه همراه با تحرک کافی، ورزش و رژیم غذایی مناسب همراه نباشد، تاثیر کمی داشته ویا ممکن است پس از قطع مصرف بازگشت داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به جای استفاده از داروهای شیمیایی، از رژیم‌های اصولی استفاده کنید. رژیم‌های اصولی همچون رژیم‌های بهاره غفاری، به شما کمک می‌کنند بدون آسیب به بدن خود، به تناسب اندام برسید و با تغییر سبک زندگی خود، این تناسب اندام را نگه دارید.

ال‌کارنیتین یک نوع کارنیتین و از مشتقات آمینواسیدهاست. آمینواسیدها برای ساختن پروتئین‌ها با هم ترکیب می‌شوند و بسیاری از وظایف ضروری را در بدن را انجام می‌دهند و برای بهبود سیستم ایمنی، سلامت قلب و پیشگیری از دیابت ضروری است. علاوه بر این کارنیتین به بدن کمک می‌کند تا اسیدهای چرب را بشکند .

اجزا و مواد تشکیل‌دهنده ال‌کارنیتین چیست؟ اگرچه بسیاری از مردم ال کارنیتین را یک آمینواسید می‌نامند، اما درواقع بیشتر به یک ماده ویتامین‌مانند شبیه است که نقش‌های متعددی را در بدن ایفا می‌کند: این ریزمغذی در کبد و کلیه، از دو اسیدآمینه ضروری (لیزین و متیونین) ساخته می‌شود. برخی از متخصصان پزشکی این ماده مغذی را به ‌شکل مکمل برای کمک به بیماران مبتلابه بیماری‌های قلبی، دیابت، اختلال نعوظ و سایر بیماری‌ها نیز تجویز می‌کنند. اما به ‌دلیل نقشی که در متابولیسم چربی دارد با این‌ حال، غالب ادعاهای رایج در مورد مکمل‌ها با علم مطابقت ندارد. درواقع، نقش عمده این ریزمغذی در بدن، انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری و تولید انرژی است. میتوکندری دراصطلاح، موتور محرکه سلولی است. بدن می‌تواند ال‌کارنیتین را از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین تولید کند و برای تولید آن، به مقدار زیادی ویتامین C و برخی گوشت‌های سفید و قرمز نیاز دارد. به‌همین دلیل، وگان‌ها یا افرادی که مشکلات ژنتیکی خاصی دارند.
مکمل‌هایی که ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند، ال‌کارنیتین ال تارتارات را در خود دارد. هرچند ال-کارنیتین شکل فعال بیولوژیکی استاندارد کارنیتین است که در بدن، غذاها و بیشتر مکمل‌ها یافت می‌شود، ولی چند نوع دیگر کارنیتین نیز وجود دارد: دی کارنیتین این شکل غیرفعال کارنیتین، ممکن است با مهار جذب سایر اشکال مفیدتر باعث کمبود کارنیتین در بدن شود. استیل ال-کارنیتین اغلب
ALCAR نامیده می‌شود و احتمالا موثرترین شکل برای مغز است.
مطالعات نشان می‌دهد که ممکن است برای مبتلایان به بیماری‌های عصبی مفید باشد. پروپیونیل ال‌کارنیتین این فرم برای مشکلات گردش خون، مانند بیماری عروق محیطی و فشارخون بالا مناسب بوده و ممکن است تولید اکسید نیتریک را افزایش داده و منجربه بهبود جریان خون شود. ال-کارنیتین ال تارتارات این نوع کارنیتین، به ‌دلیل سرعت جذب بالا، معمولاً به مکمل‌های ورزشی اضافه می‌شود و به کاهش درد عضلانی در ورزش کمک می‌کند
.



 



پودر ال آرژنین هیدروکلراید خوراکی دارویی 25 کیلویی
مترادف ها:2-آمینو-5-گوانیدینوالریک اسید فرمول مولکولی: C6H14N4O2 CAS: 74-79-3 ظاهر: پودر کریستالی سفید درجه: درجه دارویی/گرید ...
اسید آمینه Amino acid
۰ تومان


واردات و فروش مستقیم ال کارنیتین بیس و ال کارنیتین تارتارات در بسته بندی 25 کیلوگرم محصول چین گرید خوراکی تماس ...
ال کارنیتین یکی از مکمل‌های دارویی می باشد که معمولا ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. همچنین ممکن است پزشکان، ...
اسید آمینه Amino acid
۰ تومان
1
(1 تا 2 از 2)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم