Search

پنجشنبه 30 فروردين 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش پلی وینیل پیرولیدون با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

پلی وینیل پیرولیدون (PVP) یک پلیمر محلول در آب است که با پلیمریزاسیون مونومر N- وینیل پیرولیدون بدست می آید. PVP یک پلیمر بی اثر، غیر سمی، مقاوم در برابر دما، پایدار در pH، زیست سازگار و زیست تخریب پذیر است که به کپسوله سازی و تهیه داروهای آب دوست و چربی دوست کمک می کند.

این مزایا باعث می شود پلی وینیل پیرولیدون یک ماده کمکی متنوع در توسعه فرمولاسیون سیستم های تحویل داروی معمولی و کنترل شده جدید باشد. پلی وینیل پیرولیدون دارای ویژگی های قابل تنظیم است و می تواند به عنوان یک عنصر مهار کننده برای انتقال ژن، ایمپلنت های ارتوپدی و برنامه های مهندسی بافت استفاده شود.


تاریخچه تولید پلی وینیل پیرولیدون

پلی وینیل پیرولیدون (PVP) که به آن پوویدون نیز گفته می شود، پلیمری مصنوعی است که از پلیمریزاسیون رادیکال مونومر  N-vinylpyrrolidone بدست می آید. در سال ۱۹۳۹  والتر جی رپ  دانشمند آلمانی این فرآیند را از طریق تحقیقات شیمی

استیلن خود ثبت کرد. این ترکیب غیر سمی، غیر یونی، بی اثر، مقاوم در برابر دما، پایدار درpH ، زیست سازگار است.

در دهه ۱۹۴۰ در ابتدا PVP  به عنوان حجم دهنده پلاسما استفاده می شد. در دهه ۱۹۵۰ این ترکیب وارد بازار اسپری مو شد به عنوان عامل ثابت کننده مو مورد استفاده قرار گرفت. بعدها نقش مفید PVP در داروسازی، زیست پزشکی، لوازم آرایشی  و صنایع غذایی مشخص شد.

به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد، پیشرفت هایی در سنتز PVP برای به دست آوردن انواع مختلف هموپلیمرهای با وزن مولکولی متفاوت، کوپلیمرها و PVP پیوندی صورت گرفته است.

کاربرد پلی وینیل پیرولیدون

اسپری های موی PVP می تواند یک فیلم مرطوب و شفاف روی موها ایجاد کند که براق است و اثر نرم کنندگی خوبی دارد. PVP سازگاری خوبی با انواع محرک ها دارد و همچنین در برابر خوردگی مقاوم است.

به طور گسترده ای در حالت دادن مو، به عنوان فیلم قبل در شانه زدن، به عنوان کراتینین و تثبیت کننده لوسیون ها و کرم های مراقبت از پوست، مواد اولیه برای لوازم آرایشی چشم و صورت و پایه رژ لب، و همچنین به عنوان پراکنده کننده رنگ مو و شامپو استفاده می شود.

فوم تثبیت کننده PVP دارای اثر سم زدایی است و می تواند اثرات سوزش داروهای دیگر را روی پوست و چشم کاهش دهد. همچنین به عنوان مواد شوینده خمیر دندان، مواد ژل کننده و پادزهر استفاده می شود.

اشکال اصلی PVP حساسیت آن به رطوبت است که می توان با استفاده از کوپلیمر وینیل استات این مسئله را حل کرد. علاوه بر این PVP همچنین کاربرد گسترده ای در صنایع داروسازی، نوشیدنی و نساجی دارد.

پلی وینیل پیرولیدون عمدتا به عنوان کمک کننده دارویی، سازگار کننده خون ، ضخیم کننده لوازم آرایشی، تثبیت کننده های لاتکس و روشن کننده آبجو استفاده می شود.

PVPدر قالب محلول یا فیلم درجه سازگاری بالایی با انواع مختلف محلول نمک معدنی، بسیاری از رزین های طبیعی و مصنوعی و سایر مواد شیمیایی دارد.

روش تولید پلی وینیل پیرولیدون

محصول خام  PVPاز پلیمریزاسیون وینیل پیرولیدون تحت کاتالیزور بازی یا مونومر N- وینیل پیرولیدون و سپس واکنش متقاطع تولید می شود. محلول آبی ۳۰ تا ۶۰ درصد از ۱-وینیل-۲-پیرلیدون تصفیه شده  در حضورآمونیاک یا آمین ها و همچنین با پراکسید هیدروژن به عنوان کاتالیزور با واکنش متقاطع و واکنش همو پلیمریزاسیون در دمای ۵۰ درجه به تصفیه بیشتر برای به دست آوردن محصول نهایی کمک می کند.

روش دیگر تولید PVP توسط فرآیند Reppe است استیلن و فرمالدئید در حضور یک کاتالیزور استیلید مس بسیار فعال واکنش داده و بوتی اندیول را تشکیل می دهند که به بوتاندیول هیدروژنه شده و سپس سیکلودهیدروژنه می شود و بوتیرولاکتون را تشکیل می دهد.

پیرولیدون با واکنش بوتیرولاکتون با آمونیاک تولید می شود. پس از آن یک واکنش وینیلاسیون ایجاد می شود که در آن پیرولیدون و استیلن تحت فشار واکنش نشان می دهند. مونومر وینیل پیرولیدون سپس در حضور ترکیبی از کاتالیزورها برای تولید پویدون پلیمریزاسیون می شود.

خواص شیمیایی و فیزیکی پلی وینیل پیرولیدون

این ترکیب به صورت پودر یا پولک های سفید یا سفید مایل به زرد جاذب رطوبت در بازار موجود است. پلی وینیل پیرولیدون بی بو یا تقریبا بی بو است . پوویدونها با مقادیر K برابر یا کمتر از ۳۰ از طریق اسپری خشک می شوند و به صورت کره در می آیند.

سایر کاربردهای پلی وینیل پیرولیدون در صنایع

این ترکیب به عنوان عامل شفاف کننده، تثبیت کننده رنگدانه و تثبیت کننده کلوئیدی عمدتا برای شفاف سازی آب و تثبیت کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می تواند در ترکیب با آنزیم ها (پروتئاز) و ترکیبات جاذب پروتئین استفاده شود. این ترکیب برای شفاف سازی شراب و به عنوان تثبیت کننده برای جلوگیری از تغییر رنگ (مقدار مرجع ۷۲ ۲۴ ۲۴ گرم در ۱۰۰ لیتر) مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان از آن برای داروسازی، آبزی پروری و ضد عفونی کننده دام ها برای پاک کردن پوست و مخاط استفاده کرد. در لوازم آرایشی روزانه PVP و کوپلیمر آن دارای خاصیت پراکندگی خوب و خاصیت تولید فیلم هستند بنابراین می توانند به عنوان لوسیون، اسپری مو و موس حالت دهنده، به عنوان مات کننده برای عوامل مراقبت از مو، تثبیت کننده کف شامپو و موج دار کردن مو استفاده شوند.

افزودن PVP به کرم ها، ضد آفتاب و محصولات مو زدایی می تواند اثر مرطوب کننده و روان کننده را افزایش دهد. استفاده از خواص عالی PVP مانند فعالیت سطحی، تشکیل فیلم و عدم تحریک پوست، عدم ایجاد واکنش آلرژیک و غیره، چشم انداز گسترده ای در کاربرد آن در محصولات مراقبت از پوست و مو دارد.


سمیت پلی وینیل پیرولیدون

تعداد زیادی از گزارش ها ادعا می کنند که PVP از نظر بیولوژیکی بی اثر و غیر سمی با تحمل پذیری خوب است. داده های عظیمی در مورد مطالعات سم شناسی روی حیواناتی مانند موش، خوک، سگ و خرگوش نشان داد که PVP خوراکی سمیت حاد یا مزمنی را نشان نمی دهد.

در برخی موارد، اثرات بسیار کمی مانند اسهال در دوزهای بالا مشاهده می شود. شواهدی از سمیت از نظر شیمی بالینی، هیستوپاتولوژی و خون شناسی به جز اسهال در دوزهای بالا وجود ندارد. سطح خفیف رسوب PVP خوراکی در غدد لنفاوی مزانتر نیز اهمیت سم شناسی ندارد.

طبق گزارشات، مقدار LD50 برای تجویز خوراکی PVP (متوسط ​​وزن مولکولی ۴۰،۰۰۰) در موش صحرایی و خوکچه هندی بیش از ۱۰۰ گرم بر کیلوگرم وزن بدن است. بنابراین  PVP یک ترکیب محرک نیست. حتی در انسان  هیچ عوارض جانبی با تجویز PVP خوراکی گزارش نشده است.

ایمنی و خطرات پلی وینیل پیرولیدون

بر اساس مطالعات سمیت انجام شده در سطح بسیار گسترده  تأییده شده است که PVP یک ماده بیولوژیکی بی اثر است. هیچگونه عوارض جانبی یا غیر قابل ملاحظه ای بر تجویز خوراکی PVP از طریق مطالعات سمیت حاد یا مزمن مشاهده نشده است.

مشخص شده است که PVP غیر سمی، بی اثر و غیر حساس کننده است بنابراین برای استفاده در حیوانات و انسان ها برای کاربردهای دارویی و غذایی کاملا بی خطر است.

محدودیت مصرف روزانه ۵۰ میلی گرم/کیلوگرم در روز حاشیه ایمنی کافی برای PVP را ثابت می کند. مشخص شده است که PVP برای کاربردهای خوراکی و موضعی به هر نحوی بی خطر است.

همچنین بر اساس مشاهدات گزارش شده با توجه به وزن مولکولی، PVP برای استفاده از طریق راه های چشمی و پوستی بی خطر است. استفاده تزریقی PVP با مولکولی بالا با دوزهای مکرر و تجویز از طریق مسیرهای زیرجلدی و عضلانی گرانولوم زیر جلدی نشان داده شده است.

روش نگهداری پلی وینیل پیرولیدون

پوویدون با گرم شدن در دمای ۱۵۰ درجه سانتی گراد تا حدی تیره می شود و حلالیت آن در آب کاهش می یابد. در چرخه کوتاه قرار گرفتن در معرض حرارت در حدود ۱۱۰-۱۳۰ درجه سانتی گراد پایدار است.

محلول آبی با بخار، خواص آن را تغییر نمی دهد. محلول های آبی مستعد رشد کپک هستند و در نتیجه نیاز به افزودن مواد نگهدارنده مناسب دارند.

پوویدون ممکن است در شرایط معمولی بدون تجزیه یا تخریب ذخیره شود. با این حال، از آنجا که این پودر جاذب رطوبت است  باید آن را در یک محفظه سربسته و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.



فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم