Search

شنبه 1 ارديبهشت 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش روغن کرچک هیدروژنه با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

کاربردهای روغن کرچک هیدروژن دار شده اتوکسیله در صنایع آرایشی- بهداشتی

روغن کرچک هیدروژنه 40 مول اتوکسیله (PEG-40 hydrogenated castor oil) با نام تجاری KECAS H40 به عنوان حل کننده علی الخصوص برای عطرها و اسانس ها و نیز امولسیون کننده غیریونی استفاده می شود. این محصول از واکنش 40 مول اتیلن اکساید با 1 مول روغن کرچک هیدروژن دار شده تولید می شود. این محصول در بازار مواد شیمیایی به عنوان PEG 40 نیز شناخته می شود.
این محصول یک سورفکتانت گیاهی غیریونی است که به طور گسترده به عنوان نرم کننده (emollient)، هیدراته کننده (hydrating agent)، امولسیفایر روغن در آب، لوبریکانت، حامل ترکیبات به منافذ و لایه های درونی پوست و حل کننده استفاده می شود. این محصول می تواند به عنوان عامل مرطوب کننده در واکس های حالت دهنده و عامل ایجاد کننده چربی (superfatting) در شوینده ها استفاده می شود. KECAS H40 برای استفاده در محصولات مراقبت از پوست و مو از جمله محصولات مراقبت از صورت و گردن ، ضدآفتاب ها و محصولات استحمام و شست و شو مانند شامپو ها و پاک کننده های صورت مناسب است. این ترکیب سازگار با سورفکتانت های آنیونی، کاتیونی و غیریونی است و حتی در سیستم های نسبتا نمکی، اسیدی و بازی نیز قابل استفاده است.
در برخی از فرمولاسیون ها، PEG-40 جایگزین مناسبی برای پلی سوربات هایی هستند که عطر و روغن را در فرمولاسیون های بر پایه آب امولسیون می کنند. این ترکیب حل کننده عصاره ها و عطرها می باشد. معمولا از این ترکیب به عنوان سورفکتانت اصلی و یا حل کننده در فرمولاسیون هایی که شامل عطر و اسانس، به خصوص محصولات با مقدار عطر بالا مانند اسپری های خوشبوکننده هوا استفاده می شوند

 این ماده به عنوان امولسیفایر کمکی در فرمولاسیون کرم ها و لوسیون ها استفاده می شود و می تواند باعث بهبود خاصیت ژلی امولسیفایرهایی با HLB کم می شود که در تهیه میکروامولسیون های آب در روغن (W/O ringing gel micro-emulsions) استفاده می شود.

کاربردهای KECAS H40 در صنایع آرایشی-بهداشتی

- صابون مایع، پاک کننده های صورت، ژل دوش، bubble bath و شوینده های مخصوص کودکان
- کرم صورت، لوسیون، ضد آفتاب و کرم برنزه کننده
- لوازم آرایشی، ماسک صورت، لایه بردار پوست
- دئودرانت، عطر و ادکلن
- شامپو و نرم کننده
- فوم اصلاح
- دهان شویه و خمیر دندان

کاربردهای صنعتی KECAS H40

- نساجی و فلزکاری
- روان کننده صنعتی، همگن کننده (dispersant) و روان کننده معمولی

کاربردهای دارویی KECAS H40

KECAS H40 یک سورفکتانت استانداردِ دارویی است که به عنوان حل کننده و امولسیفایر اصلی استفاده می شود.

PEG-40 در فرمولاسیون های زیر استفاده می شود:

- کپسول های soft gel (400میلی گرم در هر دوز)

- قطره های چشمی (۵/۰% وزنی)

- محلول های خوراکی (۵/۰%-۴۵%)

- قرص ها (۵۰ میلی گرم)

- کرم ها (۱% وزنی)

در مصارف مربوط به soft gel، KECAS H40 تا 20% وزنی در PEG-400، حداکثر تا 30% وزنی در زنجیره های متوسط تری گلیسیرید و تا 20% وزنی در پروپیلن گلایکول حل می شود. این محصول به طور کامل در فرمولاسیون های آبی قابل امتزاج است.

KECAS H40 در سیستم های دارو رسانی (drug delivery) که بر مبنای چربی هستند، بسیار کارآمد و تاثیرگذار است و در سیستم های داروسانی خود امولسیون کننده (SEDDS) استفاده می گردد. به عبارت دیگر، به منظور تهیه چنین فرمولاسیونی، غلظت بالایی از سورفکتانت اصلی و ثانویه، روغن و آب با یکدیگر مخلوط می شوند. فرمولاسیون نهایی به دست آمده شفاف، با ویسکوزیته کم، ایزوتروپیک، مناسب برای کپسول سازی و سایر فرمولاسیون های مایع می باشد.

انحلال پذیری KECAS H40

هنگامی که روغن کرچک هیدروژن دار شده 40 مول اتوکسیله به فرمولاسیون آرایشی بهداشتی افزوده می شود، به طور مستقیم در حالت سرد با نسبت مولی 3 به 1 (KECAS H40 به روغن) می تواند با فاز روغنی مخلوط شود و سپس می تواند به فاز آبی اضافه شود. اگر ترکیب بدست آمده کدر باشد، می توان مقدار بیشتری KECAS H40 به مخلوط اضافه کرد تا شفافیت بهتر شود. این ماده به همراه امولسیفایرهای دیگر با HLB متفاوت مانند گلایکول دی استئارات یا گلیسریل استئارات نیز استفاده می شود.
KECAS H40 در آب، 2-پروپانول، n- پروپانول، اتیل استات، کلروفرم، کربن تتراکلراید، تولوئن و زایلن محلول شفاف ایجاد می کند و با افزایش دما محلول کدر می شود. این ماده در دماهای بالاتر، با اسیدهای چرب و الکل های چرب محلول شفاف تشکیل می دهد.

پایداری KECAS H40

KECAS H40 خالص از نظر شیمیایی بسیار پایدار است. قرار گرفتن طولانی مدت در دمای بالاتر باعث تفکیک فیزیکی ماده به دو فاز مایع و جامد می شود. البته مجددا پس از سرد شدن، این ماده به حالت اولیه خود برمی گردد. این محصول در محلول های آبی الکلی و محلول های کاملا آبی پایدار است. PEG 40 نباید در معرض اسید یا باز قوی قرار گیرد چرا که به دلیل وجود گروه های استری، صابون تشکیل می دهد و تجزیه می گردد.
محلول آبی KECAS H40 در دمای 120 درجه سلسیوس استرلیزه می شود. اگرچه این کار ممکن است سبب کاهش اندک pH شود. البته ممکن است در حالی که محصول تا دمای بالا استرلیزه می شود، تفکیک فازها صورت گیرد. اگر در همان حالتی که گرم است هم زده شود، می توان دوباره محصول را به حالت اولیه خود بازگرداند. KECAS H40 نسبت به سختی آب حساس نیست.

نحوه مصرفKECAS H40

پیشنهاد می شود که محصول قبل از استفاده تا دمای ۵۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد حرارت داده شود و به آرامی هم زده شود.

مواد مرسوم برای استفاده در صنعت داروسازی، به محلول آبی PEG 40 اضافه می شود. مقدار مورد نیاز از ماده نگهدارنده از طریق آزمایش تعیین می شود.فرمولاسیون های بسیار ملایم با سورفکتانت های غیریونی اتوکسیله با درجه اتوکسیلاسیون بالا مانند PEG 40 تهیه می شوند. سوزش لورت سولفات و حتی سوزش بسیار کم برخی سورفکتانت ها مانند SLES/CAPB توسط KECAS H40 قابل کنترل است.
این ماده در بیوشیمی برای تهیه محلول های با فشار اسمزی بسیار بالا و هم چنین به عنوان فاز ساکن قطبی در کروماتوگرافی گازی (GC) و نیز به عنوان binder استفاده می شود.


مزایای روغن کرچک هیدروژنه ۴۰ مول اتوکسیله

- حل کننده ای با کاربرد گسترده
- پایدار از نظر شیمیایی و بدون مزه و مناسب برای مصرف خوراکی
- امولسیفایر مناسب برای محلول های آبی روغنی از جمله ویتامین های قابل انحلال



چگونگی عملکرد KECAS H40

KECAS H40 که هم در آب و هم در روغن انحلال پذیر است، به طور مرسوم در فرمولاسیون امولسیون های روغن در آب استفاده می شود. این ماده با دارا بودن خاصیت بهبود دهنده ی کف، گزینه ایده آلی برای استفاده در پاک کننده های مایع است. ویژگی صاف کنندگی و نرم کنندگی این ماده را به یک افزودنی پرکاربرد و مرسوم در فرمولاسیون مرطوب کننده ها (moisturizer) و محصولات مراقبت از مو تبدیل کرده است.

به عنوان سورفکتانت، KECAS H40 باعث کاهشش کششش سطحی بین چندین مایع یا مایع و جامد می شود. هم چنین این ماده سبب جدا شدن گریس از روغن می شود و آن ها را به سوسپانسیون مایع تبدیل می کند. این کار سبب می شود تا روغن در این حالت راحت تر شسته شود. از این رو این ترکیب در شوینده های بدن و صورت بسیار پرمصرف و کاربردی شده است. KECAS H40 لایه محافظ هیدراته ای را بر روی پوست ایجاد می کند، که مانع از دست دادن رطوبت طبیعی پوست می شود.

این محصول به صورت فهرست وار نقش های زیر را می تواند ایفا کند

- اختلاط ترکیبات غیرقابل امتزاج
- تشکیل فوم در محصولات شوینده
- بهبود پخش شوندگی محصولات آرایشی-بهداشتی بر روی پوست
- امولسیفایر آب دوست برای سیستم های روغن در آب
- کاهش مقدار کف محصول
- حل کننده روغن
- حل کننده ویتامین ها و اسانس ها
- پایدار کننده افزودنی ها
- بهبود تاثیر بر پوست و ایجاد لطافت در پوست



فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم