Search

شنبه 8 ارديبهشت 1403

منو

مواد اولیه خوراکی غذایی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه خوراکی غذایی » مواد اولیه خوراکی غذایی

واردات مایو اینوزیتول MYO-INOSITOL محصول چین 25کیلوگرم تماس : 09122967819 - 88984094-88984093-88984092


MYO-INOSITOL

اینوزیتول یک کربوهیدرات است که در بدن، غذا و مکمل های غذایی یافت می شود. اشکال مختلفی از این مولکول وجود دارد و هر یک از آنها ساختار شیمیایی مشابه گلوکز دارند. خواص اینوزیتول قابل توجه است چرا که در بسیاری از فرآیندهای بدن نقش دارد. مکمل های اینوزیتول ممکن است به درمان بیماری های خاص از جمله برخی اختلالات اضطرابی و باروری کمک کند
.
اینوزیتول به خاطر خواص زیادی که دارد به عنوان یک ویتامین دسته بندی شده است و گاهی با نام ویتامین
B8 شناخته میشود.

 ممکن است با تأثیر بر سروتونین، اضطراب را کاهش دهد

اینوزیتول بر تولید انتقال دهنده های عصبی که مسئول انتقال اطلاعات در مغز هستند، تأثیر می گذارد. سروتونین یکی از انتقال دهنده های عصبی مهم است که تحت تأثیر اینوزیتول قرار می گیرد. این مولکول نقش های زیادی در بدن دارد و در رفتار و خلق و خو موثر است. محققان اثر مکمل های اینوزیتول بر فرایندهای ناشی از سروتونین را که شامل اختلالات اضطرابی مانند اختلال هراس، اختلال وسواسی اجباری (OCD) و استرس پس از سانحه (PTSD) مورد بررسی قرار داده اند. چندین مطالعه نشان داده اند که اینوزیتول ممکن است تعداد حملات عصبی را در مبتلایان به اختلالات پنیک کاهش دهد. مطالعه ای در افراد مبتلا به OCD نشان داد که 18 گرم اینوزیتول در روز علائم آنها را بهبود می بخشد. با این حال، تحقیقات اندکی که به بررسی اینوزیتول و PTSD پرداخته اند، هیچ مزیتی را نشان نداده اند. به طور کلی، اینوزیتول می تواند برای انواع خاصی از اختلالات اضطرابی مزایایی داشته باشد.
ممکن است با بهبود حساسیت به انسولین به کنترل قند خون کمک کند

انسولین هورمونی است که برای کنترل سطح قند خون در بدن اهمیت دارد. مقاومت به انسولین، مشکلی در توانایی بدن برای پاسخ به انسولین است که با شرایطی مانند سندرم متابولیک مرتبط است. از اینوزیتول می توان برای تولید مولکول هایی که در عملکرد انسولین در سلول ها نقش دارند، استفاده کرد. بنابراین، اینوزیتول به دلیل پتانسیل آن برای بهبود حساسیت به انسولین مورد بررسی قرار گرفته است. یک مطالعه شش ماهه روی 80 زن یائسه مبتلا به سندرم متابولیک نشان داد که مصرف 4 گرم اینوزیتول در روز حساسیت به انسولین، فشار خون و سطح کلسترول را بیش از دارونما بهبود می بخشد. تحقیقات دیگر در زنان مبتلا به دیابت بارداری نیز فواید اینوزیتول را برای افزایش حساسیت به انسولین و کنترل قند خون نشان داده است. علاوه بر این، اینوزیتول ممکن است عملکرد انسولین را در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) بهبود بخشد.

بهبود باروری در زنان

سندرم تخمدان پلی کیستیک زمانی رخ می دهد که بدن مقادیر غیرطبیعی بالایی از هورمون های خاص تولید می کند. زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به چندین بیماری و مشکلات ناباروری هستند. مشکلات مربوط به حساسیت به انسولین ممکن است یکی از دلایل کاهش باروری در زنان مبتلا به PCOS باشد. از آنجایی که اینوزیتول ممکن است حساسیت به انسولین را بهبود بخشد، به عنوان یک درمان بالقوه مورد مطالعه قرار گرفته است. مطالعات نشان داده اند که اینوزیتول ممکن است برای بهبود عملکرد تخمدان ها و باروری در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک مفید باشد. این مطالعات معمولا از دوزهای 2 تا 4 گرم در روز استفاده کرده اند و فواید آن در زنان با وزن طبیعی، اضافه وزن و چاق دیده شده است. به طور کلی، تحقیقات نشان داده است که مکمل های اینوزیتول ممکن است نظم چرخه قاعدگی، تخمک گذاری و باروری را در زنان مبتلا به PCOS بهبود بخشد.

کاهش علائم افسردگی

اینوزیتول به دلیل اثراتی که بر انتقال دهنده های عصبی در مغز دارد، به عنوان درمانی برای افسردگی بررسی شده است. برخی تحقیقات نشان داده اند که مصرف 12 گرم اینوزیتول در روز به مدت چهار هفته می تواند علائم افسردگی را کاهش دهد. مطالعه دیگری گزارش داد که 6 گرم در روز افسردگی را در 9 نفر از 11 شرکت کننده بهبود می بخشد. با این حال، تحقیقات دیگر نشان داده است که افزودن اینوزیتول به داروهای استاندارد افسردگی علائم را بیشتر از داروها به تنهایی بهبود نمی بخشد. علاوه بر این، اینوزیتول در کاهش افسردگی در افرادی که قبلا به داروهای استاندارد پاسخ نداده اند، مؤثر نبوده است.

با مکمل های حاوی اینوزیتول

برخی از مزایای احتمالی

خواص اینوزیتول از جمله:

کاهش وزن: این مکمل ممکن است باعث کاهش اندکی در وزن زنان مبتلا به PCOS شود.
چربی خون: در برخی مطالعات بهبود پروفایل چربی خون نظیر کلسترول گزارش شده است.
فشار خون: چندین مطالعه کاهش اندک فشار خون را در زنان مبتلا به PCOS گزارش کرده‌اند.

عوارض جانبی

اینوزیتول به طور طبیعی در بدن و در انواع غذاها یافت می شود اما بیشترین میزان در لوبیا، میوه ها، آجیل و غلات دیده می شود. مقدار به دست آمده از غذا بسته به ترکیب رژیم غذایی می تواند از کمتر از 1 گرم تا چند گرم متغیر باشد. زمانی که به عنوان مکمل غذایی مصرف شود، ایمنی بسیار خوبی دارد. در مطالعات تحقیقاتی، دوز آن از حدود 2 تا 18 گرم در روز متغیر بوده است. در دوزهای بالاتر 12-18 گرم، برخی عوارض جانبی خفیف گزارش شده که شامل تهوع، استفراغ، درد ، نفخ ناراحتی معده می باشد. با این حال، به نظر می رسد که کاهش اندک دوز اینوزیتول باعث بهبود این علائم می شود. مکمل های اینوزیتول حتی با دوزهای حدود 4 گرم در روز در زنان باردار هیچ اثر نگران کننده ای ندارد
اینوزیتول یکی از ایزومر های گلوکز و یک شبه ویتامین هست (اصطلاحاً به آن ویتامین ب 8 گفته می شود) و در بدن انسان از کربوهیدرات ها تولید می گردد. در بسیاری از گیاهان و نیز در بدن حیوانات وجود دارد. می توان آن را در آزمایشگاه نیز تولید کرد
.
منابع اینوزیتول در مواد غذایی:
-
مرکبات
-
طالبی
-
غذاهای غنی از فیبر و فیتیک اسید
-
مغزها
-
برنج قهوه ای
-
کنجد
-
سبوس گندم
-
مخمر آب جو

برخی از اعمال اینوزیتول در بدن:
-
نقش ساختاری در بدن به عنوان جزء اصلی غشای سلول ها
-
بهبود اثر انسولین
-
اثر بر انتقال دهنده های عصبی مثل سروتونین و دوپامین در مغز که بر خلق و خو و رفتار های شناختی تأثیر دارند

برخی از مطالعات انجام شده در مورد ماده اینوزیتول و بیماری ها:
- در بیماران مبتلا به سندرم متابولیک، مصرف اینوزیتول با دوز 2 گرم دو بار در روز برای یک سال، باعث بهبودی حساسیت به انسولین و قند خون، کاهش سطح تری گلیسیرید خون و فشار خون در بیماران شده است.
- در مطالعات قبلی، مصرف روزانه 4 گرم میو- اینوزیتول به همراه 400 میکروگرم اسید فولیک در طول دوران بارداری توانسته بود به پیشگیری از دیابت بارداری کمک کند. اما مطالعات در این زمینه کافی نبوده است. همچنین مصرف اینوزیتول در زنان مبتلا به دیابت بارداری باعث بهبود حساسیت به انسولین و کنترل قند خون در این افراد شده است.
- مصرف اینوزیتول در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) نیز، سبب بهبود عملکرد انسولین شده است. ظاهراً اینوزیتول می تواند باعث بهبود باروری شود به خصوص وقتی که همراه با فولیک اسید استفاده شود. در یک مطالعه روی خانم های مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک، مصرف همزمان چهار گرم اینوزیتول با 400 میکروگرم فولیک اسید برای 3 ماه، باعث القای تخمک گذاری در بیش از 60 درصد خانم ها شد. مصرف اینوزیتول ( با دوز بین 2 تا 4 گرم در روز) در خانم های مبتلا به تنبلی تخمدان، باعث بهبود حساسیت به انسولین، نظم قاعدگی، تخمک گذاری و عملکرد تخمدان ها و باروری شده است.
در برخی از مطالعات، مصرف اینوزیتول با دوز شش تا دوازده گرم در روز بر روی بیماران مبتلا به افسردگی، باعث بهبودی بیماری شده است اما اثر آن از داروهای ضد افسردگی بیشتر نبوده است.
در برخی از مطالعات مصرف دوز هجده گرم اینوزیتول به صورت مزمن، با کاهش تعداد حملات هراسی ارتباط داشته است و مصرف آن به صورت حاد تأثیری نداشته است.

اینوزیتول مانند کولین یک نوع الکل قند است که در بدن ساخته می شود.در گذشته اینوزیتول را در واقع زیرگروهی از خانواده ویتامین های گروه B می نامیدند که نام ویتامین B8 را بر روی آن گذارده بودند اما با انجام تحقیقات بیشتر در این زمینه محققان به این نتیجه رسیدند که این ماده را از زیر گروه ویتامین B خارج کنند و در برخی مطالعات به طور کامل خواص شبه ویتامین آن انکار شد و به صورت مستقل  یک نوع قند موجود در بدن معرفی شد .
یکی دیگر از فواید اینوزیتول این  است که باعث افزایش گردش خون می شود واین موضع برای افرادی که خصوصا دچار کم خونی هستند و به همین دلیل اکسیژن کافی در بدن آنان گردش ندارد می تواند مفید باشد، زیرا هر چه گردش خون افرایش یابد میزان اکسیژن بیشتری به اندام می رسد و کارکرد آنان بهتر می شود و همچنین فرد دیگر دچار احساس بی حالی و خواب آلودگی نخواهد شد.یکی دیگر از مزایای افزایش گردش خون این است که باعث سلامت قلب و عروق می شود و از انسداد عروق فرد پیشگری می نماید.زیرا وجود کولین نیز به همراه آن مانع از تجمع و انباشت چربی می شود و همچنین چربی های گذشته را نیز وارد چرخه متابولیسم سریع و سوزانده شدن می نماید.

در مطالعات بعدی که روی انسان صورت گرفت، مصرف میو اینوزیتول به همراه فولیک اسید زیر نظر متخصص تغذیه و متخصصین زنان و زایمان و غدد ، باعث بهبود تخمک گذاری، بهبود فاکتور های متابولیکی ، افزایش میزان باروری، کاهش میزان گنادوتروپین ها در مرحله باروری و همچنین بهبود فاکتور های هورمونی در زنان PCOS  و زنان در سنین باروری شد. درباره مصرف این ماده و همچنین ارتباط آن با درمان دیابت بارداری نیز مطالعاتی صورت گرفته است . با مطالعه چندین مقاله در این زمینه به نظر میرسد این ماده منفعتی برای جلوگیری از این قضیه ندارد یا حداقل در این زمینه با میزان اطلاعات کنونی نمیتوان نظر قطعی داد و تنها دیده شد که مصرف میواینوزیتول خطر هایپوگلایسمی در نوزادان  را کاهش یافت. 

 واردات مایو اینوزیتول MYO-INOSITOL محصول چین 25کیلوگرم تماس : 09122967819 - 88984094-88984093-88984092




پودر ال آرژنین هیدروکلراید خوراکی دارویی 25 کیلویی
مترادف ها:2-آمینو-5-گوانیدینوالریک اسید فرمول مولکولی: C6H14N4O2 CAS: 74-79-3 ظاهر: پودر کریستالی سفید درجه: درجه دارویی/گرید ...
اسید آمینه Amino acid
۰ تومان


واردات و فروش مستقیم ال کارنیتین بیس و ال کارنیتین تارتارات در بسته بندی 25 کیلوگرم محصول چین گرید خوراکی تماس ...
ال کارنیتین یکی از مکمل‌های دارویی می باشد که معمولا ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. همچنین ممکن است پزشکان، ...
اسید آمینه Amino acid
۰ تومان


واردات مایو اینوزیتول MYO-INOSITOL محصول چین 25کیلوگرم تماس : 09122967819 - 88984094-88984093-88984092
اینوزیتول یک کربوهیدرات است که در بدن، غذا و مکمل های غذایی یافت می شود. اشکال مختلفی از این مولکول وجود دارد ...
مواد اولیه خوراکی غذایی
۰ تومان


واردات مستقیم کندرویتین سولفات محصول چین 25 کیلوگرم تناژ موجود تماس : 09122967819-88984094-88984093-88984092
کندرویتین سولفات،گلوکزامین هیدروکلراید،گلوکزامین سولفات،MSM
مواد اولیه خوراکی غذایی
۰ تومان
1
(1 تا 4 از 4)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم