Search

آدينه 31 فروردين 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش اسکوربات سدیم در حجم های 25 کیلویی محصول چین تناژ موجود - سدیم اسکوربات - فروش اسکوربات سدیم اسکوربات سدیم (به انگلیسی: Sodium ascorbate) یک ترکیب شیمیایی با شناسه پاب‌کم ۲۳۶۶۷۵۴۸ است. Sodium ascorbate تماس : 09122967819

سدیم آسکوربات چیست؟

سدیم آسکوربات یک ترکیب شش کربن مرتبط با گلوکز هست که به طور طبیعی در میوه های مرکبات و بسیاری از سبزیجات یافت می شود. اسید اسکوربیک از مواد مغذی ضروری در رژیم غذایی انسان است و برای حفظ بافت همبند و استخوان ضروری است. فرم فعال بیولوژیکی آن، ویتامین C، به عنوان یک عامل کاهش دهنده و کوآنزیم در چندین مسیر متابولیکی عمل می کند. ویتامین C یک آنتی اکسیدان محسوب می شود. شکل ظاهری آن بلورهای سفید یا پودر سفید است. pH محلول های آبی ۵٫۶ تا ۷٫۰ و یا حتی بالاتر (۱۰٪ محلول، ساخته شده از یک درجه تجاری، ممکن است pH 7.4 تا ۷٫۷).  آسکوربات سدیم یک نمک سدیم ارگانی است که از جایگزینی پروتون از گروه ۳-هیدروکسی اسید آسکوربیک با یون سدیم تشکیل شده است. این ماده به عنوان یک ویتامین محلول در آب، یک ویتامین C، یک آنتی اکسیدان غذایی، یک کوآنزیم، یک متابولیت گیاهی، یک متابولیت انسانی، یک متابولیت Daphnia magna و یک عامل کاهش دهنده است. این ماده شامل L-ascorbate است.

آسکوربات سدیم یکی از معدود نمک های معدنی اسید اسکوربیک (ویتامین C) است. فرمول مولکولی این ترکیب شیمیایی C6H7NaO6 است.آسکوربات سدیم به طور معمول ۱۳۱ میلی گرم سدیم در هر ۱۰۰۰ میلی گرم اسید آسکوربیک (۱۰۰۰ میلی گرم اسید آسکوربات سدیم حاوی ۸۸۹ میلی گرم اسید آسکوربیک و ۱۱۱ میلی گرم سدیم) را فراهم می کند.

product_253

ویژگی ها و کاربردهای سدیم آسکوربات

ویتامین C یک ماده مغذی محلول در آب است که به دلیل نقش حیاتی آن در سیستم ایمنی بدن شناخته شده است.  ویتامین C نیز برای تولید کلاژن (پروتئین ساختاری در بافت همبند) ضروری است و بنابراین برای پوست، استخوان و سلامت مفصل مهم است. ویتامین C برای متابولیسم اسید های آمینه، سنتز نوروترانسمیتر و استفاده از بسیاری از مواد مغذی مانند اسید فولیک و آهن مورد نیاز است. همچنین آنتی اکسیدان بسیار موثر است که می تواند با حفظ رادیکال های آزاد تولید شده در طول متابولیسم طبیعی و حفظ بافت های سالم کمک کند.  آسکوربات سدیم یک شکل بدون اسید بافر از ویتامین C در فرم بسیار محلول است. اسید اسکوربیک (ویتامین C) یک ویتامین محلول در آب است.  

به عنوان یک افزودنی مواد غذایی، E شماره آن E301 است و به عنوان آنتی اکسیدان و تنظیم کننده اسیدی مورد استفاده قرار می گیرد. این مورد برای استفاده به عنوان افزودنی مواد غذایی در اتحادیه اروپا،  ایالات متحده آمریکا  و استرالیا و نیوزیلند تایید شده است  در مطالعات in vitro، آسکوربات سدیم اثرات سیتوتوکسیک را در سلول های مختلف سلول های بدخیم ایجاد می کند که شامل سلول های ملانوما هستند که به طور خاص حساس هستند. تولید آسکوربات سدیم به وسیله حل شدن اسید آسکوربیک در آب تولید می شود و مقدار معادل مقدار بی کربنات سدیم در آب اضافه می شود. پس از پایان عمل جوش، آسکوربات سدیم با افزودن ایزوپروپانول رسوب می شود.

مشخصات اسکوربات سدیم

دمای ذوب: ۲۱۸ درجه سانتی‌گراد
دمای جوش: _____
چگالی: ۱.۶۶ گرم بر سانتی متر مکعب
حلال‌ها: آب و الکل
سدیم اسکوربات یکی از معدود نمک‌های معدنی اسید اسکوربیک (ویتامینC ) است. به عنوان نمک سدیم اسید اسکوربیک، این ماده به عنوان یک اسکوربات معدنی شناخته شده است. شواهدی در دست نیست که نشان دهد این ماده بیش از هر نوع مکمل ویتامین C دیگر فراهمی زیستی دارد. اسکوربات سدیم به طور معمول ۱۳۱ میلی‌گرم سدیم در هر ۱۰۰۰ میلی‌گرم اسید اسکوربیک (۱۰۰۰ میلی‌گرم اسید اسکوربات سدیم حاوی ۸۸۹ میلی‌گرم اسید اسکوربیک و ۱۱۱ میلی‌گرم سدیم) را فراهم می‌کند. اسکرابات سدیم به وسیله حل شدن اسید اسکوربیک در آب و اضافه کردن مقادیر برابر بی‌کربنات سدیم در آب تولید می‌شود. پس از توقف جوشش، اسکوربات سدیم با افزودن ایزوپروپیل الکل رسوب می‌شود.
اسکوربات سدیم یک ترکیب شش کربن مرتبط با گلوکز است. به طور طبیعی در مرکبات و بسیاری از سبزیجات یافت می‌شود. اسید اسکوربیک مواد مغذی ضروری در رژیم غذایی انسان است و برای حفظ بافت همبند و استخوان ضروری است. فرم فعال بیولوژیکی آن، ویتامین C، به عنوان عامل کاهنده و کوآنزیم در چندین روش متابولیک عمل می‌کند. ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان محسوب می‌شود.

کاربرد اسکوربات سدیم

اسکوربات سدیم و کلسیم و نیز اسید اسکوربیک هر سه به عنوان آنتی‌اکسیدان در تولید دارو و صنایع غذایی به عنوان افزودنی استفاده می‌شود. هنگامی که بافت مویی چشم در اثر سوختگی قلیایی آسیب ببیند غلظت اسکوربات در بخش قدامی چشم کاهش می‌یابد؛ از این رو، نیاز به اسکوربات برای تشکیل کلاژن نیاز است.
بهترین منابع ویتامین C میوه‌ها و سبزیجاتی از جمله مرکبات مانند گریپ فروت و پرتقال و آب آنها، فلفل سبز و کیوی، بروکلی، گوجه فرنگی، سیب زمینی پخته شده، نخود فرنگی، توت فرنگی هستند. برخی از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها با ویتامین C غنی می‌شوند. در مقایسه با بخارپز کردن، پخت و پز طولانی مدت باعث از بین رفتن ویتامین C و سایر پلی‌فنول‌ها یا بیوفلاوونویدها در سبزیجات و میوه‌ها می‌شود. بهترین روش مصرف بسیاری از این منابع ویتامین C به صورت خام آنها است.

خطرات اسکوربات سدیم

مصرف ۱۰ گرم یا بیشتر از اسکوربات سدیم ممکن است باعث اسهال شود. در صورت تماس با پوست و چشم اسکوربات سدیم  موجب تحریک آن ها می شود. استنشاق این ماده کمی خطرناک بوده و تا حد امکان از تنفس گرد و غبار این ماده دوری کنید.

راهنمای ایمنی کار با اسکوربات سدیم

راهنمای حفاظت چشم : 
بدلیل قابلیت جذب سطحی بالای چشم ، گرد و غبار، مواد مذاب، اسیدها، بازها و مواد شیمیایی براحتی جذب چشم می شود. لذا در صورت کار با مواد شیمیایی استفاده از عینک ایمنی مخصوص کار با مواد شیمیایی و ماسک پوشاننده صورت الزامی است.
در صورت سوختگی چشم با مواد شیمیایی خورنده، آن را با مقدار فراوان آب بشویید یا با حداقل یک لیتر محلول NaCl با غلظت %۰.۹ به مدت ۱۵ دقیقه بشویید. دقت کنید چشم ها کاملاٌ باز باشد و فشار آب زیاد نباشد. از کمپرس آب سرد استفاده کنید و سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

یکی از مهم ترین مواد لازم برای حفظ سلامت بدن انسان ها، ویتامین C است. این ویتامین سیستم ایمنی را تقویت کرده و مانع از ابتلا به بسیاری از بیماری ها می شود. ترمیم بافت ها و تولید برخی از انتقال دهنده های عصبی نیز از دیگر مزیت های این ویتامین و از جمله تاثیراتی است که مصرف این ماده بر بدن انسان ها می گذارد.

 اسید اسکوربیک و سدیم آسکوربات هر دو از انواع ویتامین C به شمار می آیند. تفاوتی که این دو با یکدیگر دارند، در ترکیبات آن ها است. اسید اسکوربیک یک ترکیب آلی بوده و سدیم آسکوربات به آنیون اسید اسکوربیک گفته می شود که با حذف یک اتم هیدروژن به دست می آید. در این مطلب قصد داریم به معرفی هر یک از انواع ویتامین C و بررسی ویژگی ها و خواص هر کدام بپردازیم.

اسید اسکوربیک

اسید اسکوربیک که بیشتر تحت عنوان ویتامین C شناخته می شود، نوعی ویتامین محلول در آب است که به شکل کریستال های سفید یا زرد روشن یافت می شود. این ماده خاصیت ضد باکتری داشته و اگر در معرض نور قرار گیرد تغییر رنگ داده و تیره می شود. این ماده مغذی را می توان در سبزیجات و میوه های گوناگون مانند پرتقال، گریپ‌ فروت، لیمو ترش، لیمو شیرین، توت‌فرنگی، کیوی و بسیاری از میوه‌های شیرین پیدا کرد. اسید اسکوربیک برای حفاظت از پوست، رگ ‌های خونی، استخوان ها و غضروف و بهبود زخم ها بسیار مفید و لازم بوده و از ابتلا به برخی بیماری ها چون انواع سرطان جلوگیری می کند. همچنین مانند روی و ویتامین A در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است. این ماده در صنایع گوشتی و تولید فرآورده های گوشتی کاربرد داشته و به عنوان ماده نگهدارنده عمل کرده و موجب کاهش نیتریت و حفظ رنگ و بوی محصولات می شود. از مزیت ها و فواید ویتامین C می توان به نقش آن در استحکام دندان ها و لثه ها، ترمیم بافت ها، کمک به جذب آهن، محافظت از بدن در برابر بیماری های قلبی، کاهش کلسترول،  جلوگیری از ابتلا به آب مروارید و ... اشاره کرد. درد مفصل و دردهای عضلانی، خون‌ریزی لثه و بثورات پا، خستگی و ضعف عضلانی از علائم کمبود ویتامین C (اسید اسکوربیک) به شمار می روند. مادران باردار و شیرده، بیماران تیروتوکسیکوز، کسانی که تغذیه مناسبی در سنین کودکی نداشتند و همین طور افراد مبتلا به سوء تغذیه در گروه افرادی قرار می گیرند که بیشتر به کمبود ویتامین C دچار می شوند. چنین افرادی باید حتما ویتامین C بیشتری مصرف کرده و یا خرید اسید اسکوربیک به عنوان یک مکمل را در دستور کار خود قرار دهند.

سدیم آسکوربات

سدیم آسکوربات نیز نوع غیراسیدی و بافر از ویتامین C محسوب می شود که در گروه نمک های معدنی قرار می گیرد. تفاوت اسید اسکوربیک و سدیم آسکوربات در این است که اسید اسکوربیک شکل خالص ویتامین C بوده ولی سدیم آسکوربات نمک سدیم اسید اسکوربیک است. اما به طور کلی می توان گفت که ویتامین C (از هر نوعی) نقش بسیار مهم و حیاتی در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته و همین طور برای تولید کلاژن و سلامت پوست، استخوان ها و مفاصل ضروری است. سدیم آسکوریات آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و رادیکال های آزاد را مهار می کند و به این ترتیب می توان گفت که در حفظ بافت های سالم تاثیر به سزایی دارد.




فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم