Search

پنجشنبه 9 فروردين 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش کتوکونازول با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

کتوکونازول

داروی کتوکونازول می‌تواند موجب عوارض جانبی و تداخلات دارویی خطرناک (شاید کشنده) شود. به همین دلیل باید زمانی از این دارو استفاده شود که دیگر درمان‌ها جواب نداده باشند، در دسترس نباشند و یا نتوانید از آن‌ها استفاده کنید. در مورد خطرات و مزایای استفاده از این دارو و همچنین تاثیرات آن و در صورت امکان داروهای ایمن جایگزین برای درمان عفونت‌های قارچی با دکتر عفونی مشورت نمایید.

داروی کتوکونازول می‌تواند موجب مشکلات کبدی (شاید کشنده) شود. اگر هر کدام از علائم مشکلات کبدی مانند: تهوع یا استفراغ مداوم، درد معده، ادرار تیره، چشم یا پوست زرد رنگ، از دست دادن اشتها یا مدفوع به رنگ روشن را مشاهده کردید با فوریت‌های پزشکی تماس حاصل کنید. پزشکتان برای کاهش خطر مشکلات کبدی باید آزمایش عملکرد کبد را به صورت هفتگی تا پایان درمان با داروی کتوکونازول تجویز نماید. هنگام مصرف کتوکنازول از مصرف الکل خودداری کنید زیرا خطر ابتلا به مشکلات کبدی را افزایش می‌دهد.

کتوکنازول نباید با برخی از داروها مصرف شود زیرا تداخلات خطرناک دارویی و کشنده به‌وجود می‌آورد. این داروها عبارتند از سیزاپراید، دیسوپیرامید، دوفتیلید، درون درون، متادون، پیموزید، کوینیدین، رانولازین و … . مصرف این داروها با کتوکونازول بر روی تپش قلب (افزایش سطح کیوتیQT) تاثیر می‌گذارد. افزایش سطح کیوتی می‌تواند باعث تپش قلب نامنظم خطرناکی (به ندرت کشنده) شود. نشانه‌های آن عبارتند از سرگیجه شدید و غش کردن که نیازمند خدمات فوریت‌های پزشکی است. قبل از مصرف کتوکونازول در مورد داروها و محصولاتی که مصرف می‌کنید با پزشک یا دکتر داروخانه مشورت نمایید.

کتوکنازول چیست و چه کاربردی دارد؟

کتوکونازول برای درمان عفونت‌های قارچی خطرناک در بدن به کار می‌رود. کتوکونازول به دسته داروهای ضد قارچ آزول تعلق دارد و از رشد قارچ‌ها جلوگیری می‌کند.

به دلیل خطر عوارض جانبی جدی و تداخلات دارویی خطرناک نباید از این دارو برای درمان عفونت‌های قارچی روی سطح پوست یا ناخن استفاده کرد. برای یافتن راه درمان جایگزین با پزشک مشورت نمایید.

نحوه مصرف کتوکونازول

این دارو ممکن هست همراه با غذا یا بدون غذا طبق دستور پزشک‌ معمولا یک نوبت در روز مصرف شود. اما مصرف این دارو همراه با غذا ممکن است باعث کاهش درد معده شود.

اگر داروهای ضداسید مصرف می‌کنید، کتوکونازول را حداقل ۲ ساعت یا ۱ ساعت بعد از داروی آنتی اسید مصرف کنید. در غیر این صورت ممکن است کتوکونازول به درستی جذب نشود.

دوز و دوره مصرف داروی کتوکونازول به وضعیت پزشکی بیمار و پاسخ بدنشان نسبت به دارو بستگی دارد. حتما همه‌ی داروهایی را که مصرف می‌کنید با پزشک یا دندانپزشک خود در میان بگذارید. در کودکان دوز مصرفی به وزن آنان نیز بستگی دارد و ممکن است دوره درمان از چند روز تا چند ماه طول بکشد.

مصرف این دارو را تا زمانی که پزشک تجویز کرده ادامه دهید حتی اگر احساس کردید علائم عفونت از بین رفته است. قطع این دارو موقع درمان ممکن است باعث شود عفونت باکتریایی دوباره رشد کند و مشکل‌ساز شود.

کتوکونازول به صورت قرص خوراکی، کرم موضعی، کف موضعی، شامپو و ژل موضعی در دسترس است. از کتوکونازول برای درمان عفونت های قارچی و مخمری روی پوست، مو، ناخن و خون استفاده می شود. این دارو فقط در مواردی تجویز می شود که سایر درمان ها موثر نباشد یا عوارض جانبی زیادی ایجاد کنند.

کتوکونازول به یک گروه از داروها به نام ضد قارچ تعلق   دارد. برای جلوگیری از ایجاد عفونت در قارچ ها و مخمرها اثر می کند.

عوارض جانبی کتوکونازول چیست؟

کتوکونازول می تواند عوارض جانبی خفیف یا جدی ایجاد کند. برخی از عوارض جانبی که احتمال دارد هنگام مصرف کتوکونازول رخ دهند، عبارتند از:

  • سردرد
  • اسهال
  • دل درد
  • حات تهوع
  • نتایج غیر طبیعی آزمایش عملکرد کبد

اگر این اثرات خفیف باشد، ممکن است طی چند روز یا چند هفته از بین بروند. اگر شدت آنها بیشتر است یا از بین نمی روند، با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. در صورت بروز عوارض جانبی جدی، بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید. عوارض جانبی جدی و علائم آنها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تب
  • راش
  • خستگی
  • بی اشتهایی
  • حالت تهوع یا استفراغ
  • درد یا حساسیت معده
  • زردی پوست یا سفیدی چشم
  • ادرار به رنگ تیره یا مدفوع به رنگ روشن
  • مشکلات کبدی مانند کاهش اشتها یا کاهش وزن

عملکرد کتوکونازول می تواند تغییراتی در فعالیت الکتریکی قلب  ایجاد کند که به آن طولانی شدن QT گفته می شود. طولانی شدن QT می تواند ضربان قلب نامنظمی ایجاد کند که خطرناک است.

اگر از قرص های کتوکونازول همراه با داروهای خاص مانند دوفتیلید، کینیدین، پیموزید، سیساپرید، متادون، دیسوپیرامید، دورن دارون و رانولازین استفاده کنید، احتمال بروز این عارضه زیاد است. بر همین اساس باید قبل از شروع مصرف قرص کتوکونازول، با پزشک خود مشورت کنید.

اگر احساس ضعف، سرگیجه،  احساس ضربان قلب به صورت نامنظم یا سریع را دارید، فوراً به پزشک خود اطلاع دهید. این علائم احتمال دارد علائم مربوط به طولانی شدن QT باشد.

کتوکونازول را چگونه باید مصرف کنیم؟

مقدار مصرف کتوکونازول را پزشک مشخص می کند و به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • سن
  • فرم کتوکونازل که مصرف می کنید.
  • سایرشرایط پزشکی که احتمال دارد داشته باشید.
  • نوع و شدت بیماری که برای درمان آن از کتوکونازول استفاده می کنید.

ابتدا پزشک میزان مصرف شما را از دوز کمتر شروع می کند و به مرورآن را افزایش می دهد تا به دوز مناسب برسد. در نهایت کمترین دوز که اثر بهتری دارد را تجویز می کنند.

مقدار مصرف این دارو برای عفونت های قارچی به صورت زیر خواهد بود:

دوز بزرگسالان (سنین ۱۸ سال به بالا): ۲۰۰ میلی گرم یک باردر روز و تا ۶ ماه مصرف شود. پزشک احتمال دارد در صورت نیاز، دوز مصرفی را به ۴۰۰ میلی گرم که یک بار در روز مصرف می شود، افزایش دهد.

مقدار مصرف کودک (سن ۲ تا ۱۷ سال): پزشک دوز را بر اساس وزن کودک مشخص می کند. مقدار مصرف از ۳/۶–۶/۶ میلی گرم نسبت به وزن بدن که یک بار در روز مصرف می شود، خواهد بود.

مقدار مصرف خردسال (سنین ۰–۱ سال): به طور کلی، قرص های کتوکونازول نباید در کودکان خردسال استفاده شود.

از کتوکونازول برای درمان کوتاه مدت استفاده می شود. با این حال، گاهی اوقات لازم است چندین ماه مصرف آن ادامه پیدا کند.  عدم مصرف این دارو طبق تجویز پزشک می تواند منجر به بروز برخی عوارض شود.

در صورت قطع مصرف این دارو احتمال دارد که عفونت بهبود نیابد. اگر دوز کتوکونازول را طبق برنامه مصرف نکردید دارو احتمال دارد خوب اثر نکند یا به اثر آن طور کامل متوقف شود. برای اینکه این دارو موثر باشد، باید مقدار مشخصی از دارو همیشه در بدن وجود داشته باشد.

مصرف بیش از حد کتوکونازول چه عوارضی دارد؟

علائم مصرف بیش از حد این دارو می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اسهال
  • استفراغ
  • حالت تهوع

اگر فکر می کنید مقدار زیادی از این دارو را مصرف کرده اید، با پزشک خود تماس بگیرید. اگر علائم شما شدید است  بلافاصله به نزدیکترین اورژانس مراجعه کنید.

اگر یک نوبت مصرف دارو را فراموش کرده اید، دوز خود را به محض یادآوری مصرف کنید. اما اگر فقط چند ساعت به دوز بعدی خود زمان دارید، فقط یک دوز مصرف کنید. هرگز همزمان دو دوز را با هم مصرف نشود چون می تواند منجر به بروز عوارض جانبی خطرناکی شود.

دوزهای بالای این دارو می تواند بر توانایی بدن در ترشح هورمون و پاسخ به استرس تأثیر بگذارد و منجر به بروز علائم مانند تشنگی شدید، کاهش وزن، تیرگی پوست، خستگی غیرمعمول، دردهای مفصلی و از دست دادن اشتها شود. اگر این علائم را دارید، با پزشک خود تماس بگیرید.

علاوه بر آن، مصرف قرص کتوکونازول می تواند یک واکنش آلرژیک شدید ایجاد کند. علائم واکنش آلرژیک می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • لرز
  • تب
  • تنگی نفس
  • سرفه کردن
  • ضربان قلب
  • خس خس سینه
  • بثورات پوستی، کهیر، تاول
  • تورم پلک ها، صورت، دهان، گردن یاهرقسمت دیگر ازبدن

اگر واکنش آلرژیک دارید، بلافاصله با پزشک یا مرکز کنترل مسمومیت محلی تماس بگیرید.

اگر تا به حال نسبت به کتوکونازول واکنش آلرژیک داشته اید، این دارو را دیگر مصرف نکنید. مصرف مجدد آن می تواند کشنده باشد.

هشدار تداخل الکل و کتوکونازول

هنگام مصرف کتوکونازول نباید الکل بنوشید. نوشیدن الکل می تواند خطر آسیب کبدی را هنگام مصرف این دارو افزایش دهد. اگر الکل می نوشید، با پزشک خود مشورت کنید.

هشدار کتوکونازول برای زنان در دوران بارداری

کتوکونازول یک داروی بارداری رده C است. این دارو می تواند اثرات منفی را برای مادر داشته باشد. اگر باردار هستید و قصد بارداری دارید قبل از مصرف این دارو با پزشک خود صحبت کنید.

هشدار کتوکونازول برای زنان در دوران شیردهی

کتوکونازول به شیر مادر منتقل می شود و احتمال دارد در کودکی که از شیر مادر تغذیه می کند عوارض جانبی ایجاد کند. اگر به کودک خود شیر می دهید با پزشک خود صحبت کنید.

 اما به این نکته توجه داشته باشید که به طور کلی، قرص های کتوکونازول نباید در کودکان استفاده شود.

آیا کتوکونازول باعث تداخل دارویی می شود؟

کتوکونازول می تواند با چندین داروی دیگر تداخل داشته باشد. فعل و انفعالات مختلف می تواند تأثیرات متفاوتی ایجاد کند. به عنوان مثال، برخی می توانند در عملکرد دارو اختلال ایجاد کنند، در حالی که برخی دیگر می توانند باعث افزایش عوارض جانبی شوند. قبل از مصرف کتوکونازول، حتماً لیست تمام داروهای تجویز شده، بدون نسخه و سایر داروهای مصرفی را به پزشک و داروساز خود اطلاع دهید.

برخی داروهای خاص را نباید با کتوکونازول مصرف کرد. انجام این کار می تواند اثرات خطرناکی در بدن ایجاد کند. نمونه هایی از این داروها، عبارتند از:

  • اپلرنون. مصرف این داروها با هم احتمال دارد باعث فشار خون پایین و سطح پتاسیم پایین شود.
  • سیمواستاتین یا لوواستاتین. مصرف کتوکونازول با این داروها ممکن است مشکلات عضلانی ایجاد کند.
  • تریازولام، میدازولام یا آلپرازولام. مصرف این داروها با هم می تواند در طولانی مدت منجر به خواب آلودگی زیاد شود.
  • متادون. مصرف این داروها با هم می تواند یک مشکل قلبی به نام طولانی شدن QT ایجاد کند. این تغییر در فعالیت الکتریکی قلب است.
  • رانولازین. مصرف این داروها با هم احتمال دارد یک مشکل قلبی به نام طولانی شدن QT ایجاد کند. این تغییر در فعالیت الکتریکی قلب است که می تواند باعث ضربان قلب نامنظم شود.
  • داروهای ضد آریتمی، مانند دوفتیلید، کینیدین و دورن دارون. مصرف این داروها با کتوکونازول ممکن است یک مشکل قلبی به نام طولانی شدن QT ایجاد کند. این تغییر در فعالیت الکتریکی قلب است که می تواند باعث ضربان قلب نامنظم و خطرناک شود.
  • دوفتیلید، کینیدین، پیموزید، سیساپرید، متادون، دیسوپیرامید، دورن دارون و رانولازین. مصرف کتوکونازول با این داروها می تواند باعث ایجاد تغییراتی در فعالیت الکتریکی قلب بنام طولانی شدن QT شود. طولانی شدن QT می تواند ضربان قلب نامنظمی ایجاد کند و خطرناک است

مصرف کتوکونازول با برخی داروهای خاص خطر ابتلا به عوارض جانبی این داروها را افزایش می دهد. نمونه هایی از این داروها عبارتند از: التریپتان مصرف این داروها با هم احتمالا باعث ضعف، حالت تهوع، سرگیجه و خواب آلودگی می شود.

  • راملتئون. مصرف این داروها با هم ممکن است باعث سرگیجه، خواب آلودگی و خستگی شود.
  • ضد ویروسی مانند ایندیناویر، ماراویروک و ساکویناویر. مصرف این داروها با کتوکونازول می تواند باعث درد معده، حالت تهوع و سردرد شود.
  • داروهای فشار خون مانند وراپامیل و آلیسکیرن. مصرف این داروها با کتوکونازول ممکن است باعث فشار خون پایین، ضربان قلب پایین و سرگیجه شود.
  • داروهای ضد درد، مانند بوپرنورفین، فنتانیل و اکسی کدون. مصرف این داروها با کتوکونازول ممکن است باعث کندی تنفس شود.
  • داروهای ضد انعقاد خون مانند ریواروکسابان، دبیگاتران و وارفارین. مصرف این داروها با کتوکونازول می تواند خطر خونریزی را افزایش دهد.
  • داروهای قلبی، مانند فلودیپین و نیسولدیپین. مصرف این داروها با کتوکونازول ممکن است باعث تورم پاها یا بازوها و نارسایی قلبی شود.
  • تامسولوسین مصرف این داروها با هم باعث سردرد، سرگیجه و افت فشار خون ارتاستاتیک (فشار خون پایین هنگام ایستادن از حالت نشسته یا خوابیده) می شود.
  • دیگوکسین. مصرف این داروها با هم ممکن است باعث سرگیجه، سردرد و درد معده شود. پزشک ممکن است سطح خون دیگوکسین شما را کنترل کند.
  • داروهایی برای اختلال نعوظ، مانند سیلدنافیل، تادالافیل و واردنافیل. مصرف این داروها با کتوکونازول می تواند باعث سردرد، ناراحتی معده و درد عضلانی شود.
  • داروهایی برای مشکلات ادراری مانند سلیفناسین و تولترودین. مصرف این داروها با کتوکونازول ممکن است باعث خشکی دهان، سردرد و سرگیجه شود.
  • داروهای ضد روان پریشی، مانند آریپیپرازول، بوسپیرون، هالوپریدول، کوتیاپین و ریسپریدون. مصرف این داروها با کتوکونازول شاید باعث سرگیجه، خواب آلودگی و سردرد شود.

تداخل برخی دارو ها با این دارو می تواند اثرات دارویی را کاهش دهد و احتمال دارد برای درمان بیماری  به خوبی عمل نکند. زیرا مقدار کتوکونازول در بدن  کاهش می یابد. نمونه هایی از این داروها عبارتند از:

  • کاربامازپین
  • ضد ویروس ها
  • آنتی بیوتیک ها
  • داروهای ضد تشنج
  • هیدروکسید آلومینیوم: این دارو را ۱ ساعت قبل یا ۲ ساعت بعد از مصرف کتوکونازل استفاده کنید.
  • رانیتیدین، فاموتیدین سایمتیدین، پنتوپرازول، امپرازول: اگر این داروها را با هم مصرف می کنید، باید کتوکونازول را با یک نوشیدنی اسیدی مانند نوشابه غیر رژیمی مصرف کنید.


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم