Search

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش لانولین با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

لانولین چیست؟

لانولین مومی زرد رنگ است که از غدد چربی جاوران به دست می آید ، بیشتر لانولین مورد استفاده انسان از پشم گوسفند تهیه میشود ! به همین دلیل به این محصول چربی پشم و موم پشم نیز گفته میشود. لانولین یک محصول طبیعی پیچیده است که غیر قابل سنتر است و کیفیت این محصول به روش استخراجش بستگی دارد بنابراین همه انواع این محصول دارای یک کیفیت نیستند. این محصول از ترشح غدد سباسه گوسفند به دست می آید.

لانولین دارای دو خصوصیت مهم موجود در استراتوم کورنئوم است :
1- لانولین دارای کلسترول است که این ماده یکی از لیپیدهای اساسی در استراتوم کورنئوم می باشد .
2- لانولین و لیپیدهای استراتوم کورنئوم در دمای فیزیولوژیک می توانند به شکل جامد و مایع همزیستی داشته باشند . متاسفانه نفرات رو به تزایدی حساسیت تماسی به این محصول را نشان می دهند . لذا توسط بسیاری به عنوان یک ماده حساسیت زا شناخته می شود . تعدادی زیادی از ترکیبات مرطوب کننده امروزه در بر چسب خود عنوان بدون لانولین را ذکر می کنند.

این موم پایه تمام کرم ها و روغن های آرایشی و بهداشتی است و برای ساخت انواع کرم های صورت و دست و کرم های دور چشم از لانولین استفاده میکنند.

لانولین چیست و از خواص فوق العاده آن برای پوست چه می دانید؟

لانولین یکی از محصولات جانبی صنعت تولید پشم و از نظر شیمیایی یک استر مومی با زنجیره بلند است که ترکیب  آن با سبوم انسان متفاوت است. این ترکیب که به عنوان چربی پشم نیز شناخته می شود از نظر فنی حاوی گلیسیرید نیست، در واقع چربی نیست و موم محسوب می شود.

این ترکیب یک ماده  آبرسان قوی است که به طور طبیعی توسط حیوانات تولید می شود و در پشم گوسفند یافت می شود. لانولین تصفیه نشده هزاران سال است که توسط فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و نوع تصفیه شده آن بیش از صد سال است در فرمولاسیون لوازم آرایشی و پمادها استفاده می شود.

چربی پشم یا لانولین یک مرطوب کننده کهربایی یا زرد رنگ محافظت کننده با خاصیت نرم کنندگی است و به طور گسترده ای در محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو یافت می شود.

انواع لانولین

دو نوع رایج از این روغن وجود دارد: لانولین و الکل لانولین. این ترکیب یک الکل چرب است که می تواند برای پوست خشک بسیار مفید باشد زیرا یک لایه محافظ در سطح پوست شما ایجاد می کند و مانع از دست رفتن رطوبت می شود.

صرف نظر از روش جداسازی چربی پشم ترکیبی پیچیده از اسیدهای چرب شاخه دار و بدون شاخه است که حدود ۴۰ درصد آن هیدروکسیله شده است. تا کنون ۱۳۸ اسید لانولین اشباع و ۳۲ اسید لانولین غیر اشباع  شناخته شده است.

حدود ۹۷ % از این ماده زرد کم رنگ ترکیبی پیچیده از استرها است که از واکنش تراکمی الکل های با وزن مولکولی بالا (MW) با اسیدهای چرب MW بالا تشکیل شده است.

کاربرد های این محصول :

لانولین گرید لوازم آرایشی، مراقبت شخصی و دارویی کاربردهای زیادی در صنعت آرایشی، مراقبت شخصی و داروسازی دارد، جایی که می توان از قدرت امولسیون کننده و اثر مرطوب کننده نرم کننده به خوبی استفاده کرد.

چربی پشم عمدتا در پایه های پماد استفاده می شود که به عنوان حامل مواد فعال عمل می کند. این ترکیب باعث نفوذ سریع پماد به لایه شاخی می شود. لانولین و مشتقات مختلف آن به عنوان مواد بی خطر و موثر در نظر گرفته می شوند که برای استفاده در محصولاتی آرایشی و مراقبت از پوست مفید هستند و در فرمولاسیون محصولات مراقبت از مو نیز استفاده می شوند.

این ترکیب بسیار آبرسان است و توانایی نرم کردن پوست، بهبود ظاهر و رفع  سوزش های جزئی پوست و همچنین رفع مناطق خشن، خشک یا پوسته پوسته ناشی از از دست دادن رطوبت در لایه های بالایی پوست را دارد.

چربی پشم را می توان در محصولات مرطوب کننده که به طور روزانه از آنها استفاده می کنید، مانند بالم لب، کرم دور چشم، کرم های ضد آفتاب و لوسیون ها به دلیل قابلیت حفظ رطوبت مشاهده کنید. مطالعه سال ۲۰۱۷ موسسه ملی بهداشت نشان داد لانولین نه تنها آبرسان است بلکه از دست رفت رطوبت از طریق پوست را ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش می دهد.

برطرف کننده شقاق نوک سینه مادر در زمان شیر دهی، این محصول به حفظ رطوبت پوست بسیار کمک میکند و به پوست رطوبت میدهد در نتیجه به روند بهبود شقاق سینه مادر کمک میکند و همچنین در زخم های پستان بسیار موثر در روند بهبودی است.

این محصول  لطافت و نرمی به پوست میبخشد و از پیری پوست جلوگیری میکند زیرا نمیگذارد رطوبتش را از دست بدهد و از خشکی و ایجاد چروک در صورت جلوگیری میکند برای همین است که از این محصول بسیار در محصولات ارایشی و بهداشتی مرغوب استفاده میکنند. بیشتر کرم های دور چشم در ترکیباتشان لانولین موجود است که یک چربی طبیعی بوده و چروک های سطحی پوست را برطرف میکند.

کاربردهای صنعتی لانولین

در طول قرن ها مردم کشف کرده اند که از ویژگی های ارزشمند موم پشم می توان برای انواع مختلف کاربردهای فنی مانند روان کننده ها یا آماده سازی محافظ برای فلزات آهنی استفاده کرد. در واقع، تعداد کاربردهای بالقوه چربی پشم به دلیل استفاده از آن در فرایندهای مهم صنعتی و طیف گسترده ای از کاربردهای فنی مانند ضد خوردگی، روان کننده و غیره به طور چشمگیری افزایش یافته است.

اگرچه از نظر شیمیایی به عنوان موم طبقه بندی می شود ولی لانولین همچنین دارای تمام خواص فیزیکی گریس است. طبیعت زیست سازگار، تجزیه پذیر و غیر سمی آن را به یک روان کننده جذاب و جایگزین روغن های معدنی تبدیل کرده است.

گریس پشم خام و لانولین درجه فنی به دلیل خاصیت چسبندگی بالا به فلزات و روغنکاری فوق العاده می تواند به عنوان ماده ضد اصطکاک مقرون به صرفه برای بسیاری از فرآیندهای فنی مورد استفاده قرار گیرد.

لانولین را می توان برای انواع مختلف کاربردهای فنی مانند روان کننده ها یا آماده سازی های محافظتی برای فلزات آهنی استفاده کرد. در واقع استفاده های بالقوه از این ماده به دلیل استفاده از آن در فرایندهای مهم صنعتی و طیف گسترده ای از کاربردهای فنی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

چربی پشم یک محافظ برجسته برای فلزات آهنی است. به دلیل ماهیت قطبی، چسبندگی بهتری به سطوح فلزی نسبت به هیدروکربن ها دارد، همچنین لانولین سازگاری خوبی با طیف وسیعی از مواد افزودنی برای ایجاد لایه های محافظتی سخت تر یا نرم تر دارد.

فیلم های لانولین دارای مزایایی هستند که در صورت لزوم به راحتی قابل جابجایی هستند. این ترکیب به صورت تجاری در بسیاری از کاربردهای صنعتی از پوشش های ضد زنگ گرفته تا روان کننده ها استفاده می شود.

چرا مصرف محصولات حاوی لانولین توصیه نمی شود؟

مشکل لانولین این است که به طور کلی برای پوست های سالم در نظر گرفته می شود. با این حال، پمادها و محصولات آبرسان به گونه ای طراحی شده اند که برای بهبودی پوست استفاده شوند، نه پوست معمولی و سالم.

علیرغم اینکه یک جزء رایج در تعدادی از محصولات موجود در بازار برای کمک به درمان اگزما، سوختگی، خراش، ترک نوک سینه و پوست بعد از عمل است، میزان حساسیت به آن به سرعت در حال افزایش است. لانولین برای مو هم مفید است و به همین دلیل لانولین در شامپوها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در این رابطه مطالعه  که به بررسی واکنش های آلرژیک در بیماران مبتلا به زخم های مزمن پرداخته بود ، نشان داد که ۱۱ درصد افراد به این ترکیب واکنش نشان می دهند. در واقع چربی پشم آن چیزی نیست که پوست ما هنگام ترمیم نیاز دارد!

تصور می شود افزایش سریع حساسیت به این ترکیب مربوط به افزایش قرار گرفتن در معرض آن است. این امر با توجه به میزان فراگیر شدن آن در محصولات مراقبت از پوست تعجب آور نیست.

عموم مردم و متخصصان مراقبت های بهداشتی باید در مورد افزایش حساسیت به لانولین آموزش ببینند زیرا بسیاری از پزشکان اطفال، متخصصان پوست و جراحان پلاستیک محصولات آن را توصیه می کنند.

جایگزین های مناسب برای لانولین

بسیاری از ترکیبات دیگر وجود دارد که می توانند جایگزین چربی پشم شوند تا از هدر رفتن آب در ناحیه ترانس اپیدرم جلوگیری شود. ارزان ترین گزینه ها ژله نفت (وازلین)، روغن معدنی  و پارافین است. همه آنها ضد حساسیت هستند اما از هیدروکربن های سوخت های فسیلی ساخته شده اند.

اگر می خواهید یک گزینه طبیعی تر داشته باشید از موم زنبور عسل یا موم های گیاهی و روغن های گیاهی هیدروژنه استفاده کنید. این موم ها ۱۰۰٪  از مواد گیاهی تهیه شده اند، پوست را تسکین داده و از آن محافظت می کند و علائم اگزما، خشکی، ترک خوردگی لب، سوختگی، خراشیدگی و موارد دیگر را کاهش می دهد.

آیا لانولین وگان است؟

از آنجایی که چربی پشم از پشم گوسفند گرفته می شود گیاهی نیست. مانند سایر مواد غیر گیاهی، بی رحمی و سوء استفاده قابل توجهی از حیوانات وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

در حالی که لانولین یکی از رایج ترین مواد آرایشی است، پیدا کردن وسایل و لوازم آرایشی شخصی فاقد آن نیز آسان است. برخی از محققان معتقئند هیچ چیز خاصی در مورد  این ترکیب وجود ندارد زیرا هیچ ویژگی منحصر به فردی ارائه نمی دهد. این ماده فقط در لوازم آرایشی استفاده می شود زیرا به عنوان یک محصول جانبی، بسیار ارزان است و اکثر مصرف کنندگان از منشاء آن بی اطلاع هستند.

عوارض جانبی لانولین

در حالی که استفاده از چربی پشم در محصولات مراقبت از پوست مزایای مختلفی دارد (مخصوصا در زمستان)، این ماده برای همه مناسب نیست. افراد مستعد آکنه و کسانی که به پشم حساسیت دارند باید از آن اجتناب کنند. اگر محصولات مراقبت از پوست گیاهی را ترجیح می دهید این ترکیب برای شما مناسب نیست.

الکل لانولین یک عنصر اصلی مراقبت از پوست است که در پمادهای ترک خوردگی، سوختگی و مرطوب کننده ها یافت می شود، با این حال  تقریبا ۲- ۳% مردم ممکن است به آن حساسیت داشته باشند.

واکنش پوستی چربی پشم اغلب به شکل درماتیت تماسی آلرژیک خفیف ظاهر می شود. اگر به لانولین واکنش آلرژیک نشان می دهید معمولا  در محل مصرف بثورات خارش دار را تجربه خواهید کرد. ممکن است چند ساعت یا حداکثر یک یا دو روز طول بکشد تا پوست شما واکنش نشان دهد.

بثورات ممکن است شبیه برجستگی های کوچک، قرمز و خارش دار باشند یا ممکن است یک تکه پوسته پوسته را روی بدن خود مشاهده کنید. اگر از  این ترکیب  روی صورت خود استفاده می کنید و حساسیت داشته داشته باشید، ممکن است صورت و لب های شما متورم شود. در موارد شدیدتر ممکن است علاوه بر خارش و سوزش، تاول ایجاد شود.

اگر هر کدام از علائم فوق را تجربه کردید، بهتر است با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. همچنین  اگر مستعد جوش هستید و پوست چربی دارید این ماده انسدادی ممکن است اوضاع را بدتر کرده و منافذ را مسدود کند. از آنجا که چربی پشم کمدوژنیک است، می تواند منجر به شیوع  جوش های سرسیاه شود. به بیان ساده  اگر پوست چربی دارید، استفاده از لانولین را کنار بگذارید تا مانع از تولید بیش از حد سبوم شوید.

خواص روغن لانولین

لانولین از استرهای موم، اسیدهای چرب و سایر ترکیبات آلی تشکیل شده است. در دمای اتاق جامد است و در دمای ۱۰۰ تا ۱۰۷ درجه فارنهایت ذوب می شود. روغن لانولین از لانولین گرفته می شود اما در دمای اتاق و بدن مایع است. روغن آن پوست را نرم می کند و یک مرطوب کننده خوب است (چیزی که رطوبت هوا را جذب می کند) و برای استفاده در محصولات پوست و مو ایده آل است.

به دلیل خاصیت نرم کنندگی روغن لانولین، این روغن معمولا در محصولات پوست و مو استفاده می شود و مخصوصا برای موهای فر یا موهای کمی مجعد با کمی موج مفید است. آب رسانی، کنترل و حفظ رطوبت پوست  در نهایت پوست را صاف ، نرم و شاداب می کند.

این روغن به عنوان تثبیت کننده، به عنوان امولسیفایر در پماد و در داروهایی مانند اکسید روی استفاده می شود. و در  صنایع به عنوان ضد خوردگی یا روان کننده مفید است و اغلب در صنعت چرم استفاده می شود.

روغن لانولین کاربردهای صنعتی بسیار دیگری دارد. این ترکیب  سیالیت و زمان خشک شدن در رنگ و لاک را کنترل می کند و یک مانع نفوذ در جوهر است. به پولیش موم ها و مواد ساینده اضافه می شود و به عنوان نرم کننده کاغذ برای افزایش نرمی کاغذ عمل می کند.

مسمومیت با لانولین

بسیاری از محصولات نگهداری شده در خانه حاوی روغن لانولین هستند. آنها شامل لوسیون، کرم، پاک کننده آرایش و شامپوهای دارویی هستند. سایر محصولات عبارتند از روغن بچه، محصولات بثورات پوشک، رژ لب و آرایش پودر و فونداسیون. وقتی کسی این محصولات را بلعید  ممکن است مسمومیت با لانولین رخ دهد.

علائم مسمومیت شامل استفراغ، بثورات، قرمزی و تورم پوست همراه با اسهال است. در صورت مشکوک بودن به مسمومیت  بلافاصله به دنبال کمک پزشکی باشید و اجازه ندهید که فرد بلند شود، مگر اینکه مرکز کنترل سم یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی این کار را به شما گفته باشد.



فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم