Search

شنبه 1 ارديبهشت 1403

منو

آرایشی بهداشتی



لينك سايت اين كالا



قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش بتا سیکلودکسترین گرید خوراکی دارویی , beta-cyclodextrin فارما گرید محصول چین 25 کیلویی موجود

بتا سیکلو دکسترین درجه خوراکی دارویی 

شرکت کیش دارو این محصول را در بشکه های 25 کیلویی از کشور چین بصورت مستقیم وارد می‌کند. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم:سیکلودکسترین‌ها خانواده‌ای از الیگوساکاریدهای حلقوی هستند که به دلیل توانایی آنها در محلول سازی و تثبیت ترکیبات مهمان، کاربرد گسترده‌ای در پزشکی، صنعت و علوم پایه دارند.

آن‌ها می‌توانند با تخریب آنزیمی نشاسته گیاه تولید شوند. سیکلودکسترین‌ها با ساختار سه‌بعدی حلقوی خود با یک حفره آبگریز مشخص می‌شوند. این حفره می‌تواند مولکول‌های لیپوفیلیک را به عنوان “مهمان” به دام بیندازد – به شرطی که اندازه و شکل مناسب داشته باشد. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند مواد فعال را پیچیده کنند. سطح بیرونی آب دوست، سازگاری با سیستم‌های آبی را تضمین می‌کند. این ساختار خاص سیکلودکسترین‌ها طیف گسترده‌ای از کاربردها را باز می‌کند.

سیکلودکسترین‌ها

سیکلودکستریـن‌ها از چندین بلوک سازنده گلوکز تشکیل شده‌اند که به صورت حلقه‌ای به یکدیگر متصل شده‌اند. بسته به اندازه حلقه، بین α-سیکلودکسترین با شش، β-سیکلودکسترین با هفت و γ-سیکلودکسترین با هشت واحد گلوکز تمیز داده می‌شود. پیشگامان شیمی تنها شرکتی در جهان است که هر سه سیکلودکسترین طبیعی را وارد می‌کند و آنها را با نام‌های تجاری CAVAMAX® W6 (α-) ،W7 (β-) و W8 (γ-) به بازار عرضه می‌کند.

مشتقات سیکلودکسترین که با اصلاح این α- ،β- و γ-سیکلودکسترین‌ها بوسیله هیدروکسی پروپیلاسیون یا متیلاسیون تولید می‌شوند، توسط WACKER با نام CAVASOL® به بازار عرضه می‌شوند.

به لطف خواص ویژه سیکلودکستریـن‌ها، آن‌ها برنامه‌های متنوعی را فعال می‌کنند. به عنوان مثال، سیكلودكسترین‌ها می‌توانند برای تثبیت مواد حساس، برای ترشح كنترل شده مواد فعال زیستی، پوشاندن عطرهای ناخواسته، كنترل رئولوژی یا بهبود حلالیت و فراهمی زیستی استفاده شوند. و این تنها آغاز پتانسیل ارائه شده توسط سیکلودکسترین‌ها است.

کاربرد سیکلودکسترین

سیکلودکسترین‌ها، و به ویژه بتا سیکلودکسترین، به طور گسترده‌ای در زمینه دارویی برای توانایی بهبود حلالیت و پایداری داروها با تشکیل کمپلکس در حالت جامد، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چنین پدیده‌ای فقط هنگامی رخ می‌دهد که سیکلودکسترین دارای مقدار آب مشخصی باشد، حذف آب از حفره داخلی برای تعامل بین دارو و مواد کمک‌کننده ضروری است. به هر حال، کمبود آب بتا سیکلودکسترین منجر به محصولی با خواص عجیب می‌شود، که گزارش می‌شود در حالت جامد قادر به تشکیل کمپلکس انسداد نیست، اما در افزایش سرعت تشکیل کمپلکس در محلول با تأثیر قوی در نتیجه بسیار مؤثر است.

عملکرد انحلال داروها. این روش برای به دست آوردن سریع قرص های محلول دارویی که قادر به ویژگی های خاص خود هستند، تشکیل مجتمع‌های جامد پایدار جامد فقط در محلول، اما نه در حالت جامد، بسیار جالب است. فرآیند فرمولاسیون بسیار ساده و کم هزینه است و فقط شامل اختلاط فیزیکی دارو با مواد افزودنی قبل از قرص یا سایر فرآیندهای دارویی است.

 در پزشکی، سیکلودکسترین ها در درجه اول به عنوان یک وسیله پیچیده عمل می‌کنند و در نتیجه به عنوان عوامل دارورسانی قدرتمند عمل می‌کنند. به تازگی، سیکلودکسترین های بدون پیچیده به عنوان ترکیبات درمانی قوی در نوع خود، بر اساس توانایی آن‌ها در جداسازی و تحرک چربی‌های سلولی، ظاهر شده اند. به طور خاص، 2-هیدروکسی پروپیل-β-سیکلودکسترین (HPβCD) به دلیل خواص کلاتاسیون کلسترول، که به نظر می‌رسد یک اختلال نادر تخریب عصبی را درمان می‌کند و رگرسیون تصلب شرایین مرتبط با سکته مغزی و بیماری‌های قلبی را بهبود می‌بخشد، مورد توجه قرار گرفته است.

با وجود مزایای بالقوه سلامتی، استفاده از HPβCD با کاهش شنوایی قابل توجهی در چندین گونه از جمله انسان ارتباط دارد. شواهد موجود در موش‌ها از شروع سریع کاهش شنوایی پشتیبانی می‌کند که به دوز وابسته است. مسمومیت سلولی می‌تواند در پی تحویل داروی مرکزی یا محیطی رخ دهد، در هر دو مسیر منجر به از دست دادن ترجیحی سلولهای موی خارجی حلزون (OHC) ظرف چند ساعت از دوز می‌شود.

سلول‌های موی داخلی و سلول‌های گانگلیونی مارپیچی با دوزهایی که باعث از دست دادن٪ 85٪ OHC می‌شوند، در امان می‌مانند. بعلاوه، هیچ سیستم اصلی اصلی دیگری تحت تأثیر منفی قرار نمی‌گیرد. شواهد حاصل از یک آزمایش بالینی فاز 1 برای اولین‌بار در انسان مطالعات حیوانی را تا حدود زیادی نشان می‌دهد، که نشانگر شروع سریع و درگیری OHC است. همه بیماران در این آزمایش برخی از کاهش شنوایی دائمی را تجربه کرده‌اند، اگرچه کاهش عملکرد موقتی بدن را می‌توان به طور جدی پس از تحویل دارو مشاهده کرد.

تأثیر طولانی مدت استفاده از HPβCD به عنوان یک داروی نگهدارنده و مکانیسم (های) سمیت اتوت، ناشناخته است. β-Cyclodextrin ها ترجیحاً کلسترول غشایی را هدف قرار می‌دهند، اما سایر گونه‌ها و پروتئین‌های چربی ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم درگیر شوند. علاوه بر این، از آنجا که کلسترول در غشای سلولی فراگیر است، هنوز مشخص نیست که چرا OHC ترجیحاً به HPβCD حساس هستند.

این امکان وجود دارد که HPβCD بر روی چندین هدف عمل کند – به عنوان مثال، کانال‌های یونی، اتصالات تنگ (TJ)، یکپارچگی غشا و انرژی‌های زیستی – که در مجموع حساسیت OHC را نسبت به سایر سلول‌ها افزایش می‌دهد.




سیکلودکسترینها خانواده ای از الیگوساکاریدهایحلقوی هستند که متشکل از یک حلقه ماکروسیکلیشامل زیر واحدهای گلوکز است که توسط پیوندهای آلفا-۴٬۱ گلیکوزیدی به هم متصل می‌شوند. سیکلودکسترین‌ها از طریق نشاسته با تبدیل آنزیمیتولید می‌شوند. از آن‌ها در صنایع غذایی، دارویی،دارورسانی و صنایع شیمیایی و همچنین مهندسی کشاورزی و محیط زیست استفاده می‌شود. 

سه نوع اصلی این گروه از ترکیبات عبارت است از:

  • α (آلفا) -سیکلودکسترین : ۶ زیر واحد گلوکز
  • β (بتا) -سیکلودکسترین : ۷ زیر واحد گلوکز
  • γ (گاما) -سیکلودکسترین : ۸ زیر واحد گلوکز

بتا-سیکلو دکسترین


Product Name:بتا سیکلو دکسترین
CAS NO.:7585-39-9
Synonyms:β-Cyclodextrin 
Formula:C42H70O35
Molecular Weight:1134.98
گاما
                بتا                 الفا                                              مشخصات
          8                 7                       6                                 تعداد واحدهای گلوکوزی
 1297/1        1135/0                972/9                               وزن مولکولی(g/mol)
       7/5               6/0                   4/7                                            قطر داخلی
       8/3               6/5                   5/3                                           قطر خارجی
        7/9               7/9                   7/9                                                 ارتفاع
      232             18/5                  145       انحلال پذیری در آب در دمای 298/2K(g/L)
   13-17          11،12                   6-8                     تعداد مولکولهای آب در داخل حفره


فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم