Search

سه شنبه 29 اسفند 1402

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش گلیسیرین مونو استئارات با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

گلیسیرین مونو استئارات یک ماده آلی است که بیشترین کاربرد آن، به عنوان امولسیون کننده می باشد. همچنین این ماده، کاربرد ضد انقباض و نگه‌دارنده نیز، دارد. GMS یک ماده سفید رنگ و بدون بو است، که مزه‌ای تقریبا شیرین دارد. این ماده به صورت پودر بوده و جاذب رطوبت است. یعنی آب و رطوبت را از محیط اطراف خود جذب می‌کند

گلیسرول مونو استئارات چیست؟

GMS90 بهترین ترکیب برای مخلوط کردن آب و روغن در محصولات غذایی است. این ماده در غذاهای چرب وجود داشته و بیشتر، برای تولید مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

گلیسیرین مونو استئارات به نام GMS نیز معروف است. این ترکیب نام‌های دیگری نیز دارد. دی هیدروکسی پروپیل اوکتا دکانوآت و گلیسیریل استئارات دو تا از نام‌های این ترکیب است.

این ماده، استر گلیسیرین، استئاریک اسید است و دو ایزومر دارد که عبارت اند از: 1-گلیسیرول مونو استئارات و 2-گلیسرول مونو استئارات.

GMS در بدن انسان به طور طبیعی وجود دارد و همچنین، از شکست چربی‌ها در بدن نیز تولید می‌شود. این واکنش تولیدی، توسط لیپاز پانکراس انجام می گردد. در دمای 60 درجه سلسیوس ذوب می‌شود و در دمای 230 درجه سلسیوس نیز بخار می‌شود و در آب قابل حل نمی باشد.

E-Number این محصول، E471 است.

تولید

GMS از گلیسیرین، به دست می‌آید. بیشترین کاربرد این ماده، به عنوان امولسیون کننده است، که در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی استفاده می‌شود.


تولید آن، معمولا با روش‌های گلیسرولیز، هیدرولیز تری گلیسیرید و استری شدن گلیسیرین انجام می‌شود. تولید صنعتی گلیسیرین مونو استئارات، معمولا با استفاده از یک کاتالیست یا اسید همگن می باشد؛ با این روش می‌توان مونو، دی و تری گلیسیریدها را به دست آورد. البته این روش را بعد از مرحله استری شدن به کار می‌برند.

یکی از مشکلات این فرایند، تولید مونو گلیسیرید به طور خاص است. برای این کار، روش‌هایی مانند استفاده از آنزیم، گوانیدین و کاتالیست‌های اسیدی وجود دارد، که بسته به شرایط، یکی از این روش‌ها را انتخاب می‌کنند. دلایل استفاده از این روش‌ها این است که با ترکیب گلیسیرین و اسیدهای چرب، واکنش به صورت خودبه‌خودی انجام می‌شود و دمای ظرف واکنش افزایش می‌یابد. با افزایش دمای ظرف، تولید دی و تری گلیسیریدها افزایش می‌یابد که جلوگیری از وقوع این تولیدات، غیرممکن است.

انواع گلیسیرین مونو استئارات

این ماده سه نوع دارد که عبارت‌اند از مونو، دی و تری گلیسیرید.

کاربردها


1. صنایع غذایی

گلیسیرین مونو استئارات بیشتر برای افزایش غلظت، امولسیون کننده و یک عامل نگه‌دارنده مواد غذایی کاربرد دارد. از این ماده در بستنی، خامه، نان، لبنیات و نوشیدنی‌ها مورد استفاده است.

در پخت و تولید کیک، از این ماده به عنوان امولسیفایر استفاده می‌شود، که باعث نرمی بافت کیک نیز می‌گردد. علاوه بر مونو گلیسیریدها، از دی گلیسیریدها نیز استفاده می گردد.

در این صنعت، این ماده باعث تقویت عطر و طعم محصول می‌شود و بافت مواد غذایی را بهبود می‌بخشد. به جهت این کاربردها، این ماده در نوشیدنی‌ها نیز استفاده می‌شود.

علاوه بر موارد بالا، گلیسرین مونو استئارت در کارامل‌ها، قنادی، مارگارین، شکلات، آب نبات، آدامس، محصولات گوشتی، روغن، بیسکوئیت و کره بادام زمینی نیز کاربرد دارد.

2. کشاورزی

در گلخانه‌ها، از گلیسیرین مونو استئارات، به عنوان یک ماده ضد مه استفاده می‌شود.

3. دارویی

این ماده به عنوان یک امولسیفایر و روان کننده کاربرد دارد.

4. صنعت آرایشی

از این ماده برای افزایش کیفیت پایداری در مواد آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. همچنین، باعث ثبات ویسکوزیته نیز می‌گردد.

این ماده در مواد ضد تعریق، محصولات کودکان، ضد آفتاب، نرم کننده و لوسیون‌ها کاربرد دارد. بعلاوه، در کرم‌های ضد آفتاب، با ایجاد یک لایه روی پوست، مانع از دست رفتن آب از پوست می‌شود.

5. صنعت

گلیسیرین مونو استئارت به عنوان روان کننده در تولید پلاستیک‌ها کاربرد دارد؛ زیرا می‌تواند انعطاف پذیری پلاستیک را افزایش داده و طول عمر آن را نیز بیشتر نماید.

همچنین این ماده خاصیت آنتی استاتیکی و روان کنندگی دارد و به همین منظور، در تولید درب‌های پلی پروپنی کاربرد دارد.

در فرایند اکستروژن، اصطکاک را کاهش داده و باعث توزیع یکنواخت ذرات می‌شود.

این ماده با سورفکتانت‌های باردار و بدون بار، سازگار است و باعث افزایش تلورانس الکترولیتی می‌شود.

GMS روی نشاسته تاثیر گذار است و برروی خواص امولسیون کنندگی و فومینگ آن اثر می‌گذارد.

این ماده جاذب رطوبت دارد و به همین دلیل، از آن به عنوان یک پوشش برای پودرهای نم بین استفاده می‌شود.

تاثیر بر روی مواد غذایی

با استفاده از این ماده در نان، خشک شدن و تغییر مزه آن به مرور زمان کاهش می‌یابد.

در کیک‌ها و مارگارین‌ها، این ماده موجب ترکیب بهتر روغن و آب با هم شده و از حذف آب از مواد، جلوگیری می‌کند.

این ماده در محصولات قنادی، از فروپاشی ترکیبات جلوگیری می‌کند.

همچنین این ماده در مواد غذایی، به عنوان یک امولسیفایر کاربرد دارد.

تاثیر GMS روی نشاسته

با ترکیب این ماده با نشاسته، می‌توان خواص نشاسته را بهبود بخشید. این ماده سبب تغییر در خواص فیزیکی، دمایی و بافت نشاسته میشود





فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم