Search

آدينه 31 فروردين 1403

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش تالک با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

پودر تالک چیست؟

این ماده یا همان تالکوم از تالک  (نوعی ماده ی معدنی) ساخته شده است  و در مش های گوناگون به منظور کابرد های مختلفی در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب ماده معدنی متشکل از عناصر منیزیم ، سیلیکون و اکسیژن می باشد. استفاده از این ترکیب در لوازم آرایشی و بهداشتی سبب جذب رطوبت، خشک نگه داشتن پوست و جلوگیری از راش های پوستی می شود.

به دلیل همین خواص ویژه، استفاده از این ماده در پودر های بچه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این حال از آنجایی که معادن تالک در کنار معادن آزبست ( ماده ای سرطانزا) قرار دارد، در سال های اخیر بحث پیرامون کیفیت این ترکیب و آلوده نبودن آن به آزبست جز خبر های داغ بوده است تا جایی که شرکت جانسون اند جانسون به دلیل وجود ناخالصی آزبست در پودر تالک در سال های پیشین محکوم شناخته شد و مجبور به دادن غرامت به افراد شاکی گردید.

انواع مش:

این ماده با توجه به کاربرد مورد نیاز در مش های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد های آن در صنعت چیست:

در رنگ ها

گسترش دهنده در رنگ ها
به عنوان پوشش محافظ
برای امولسیون – اپوکسی – دوام خارجی – ضد خوردگی
آنتی کرکینگ
افزودنی های فلزی
افزودنی های سیمان و غیره

آرایشی و بهداشتی

در محصولات مراقبتی پوست
صابون ها
شوینده های صورت و بدن


کاغذ

صاف کننده و روش نمودن کاغذ
فیلر کاغذ
روشن کننده 80  الی 96 درصد و بهبود خواص کاغذ معمولا با پودر تالک با مش 300 ( حدود 53 میکرو) انجام می شود.

دارو:

پرکننده
و…

پلاستیک

مورد استفاده در HDPE, PP, LDPE, PVC, ABS
پرکننده
نرم کننده و صاف کننده

سرامیک سازی

برای افزایش مقاومت مکانیکی و لک شدن
این ماده با سیلیکات زیرکونیوم و آلومینا ترکیب می شود و باعث افزایش روشنایی کاشی های سفالی سفید ، مواد بهداشتی و غیره می شود
لعاب
و…

لاستیک

به عنوان یک پرکننده
عایق در صنعت ساخت کابل
از چسبیدن کالاهای لاستیکی در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی جلوگیری می کند
و…

کشاورزی

آنتی کیکینگ در انواع کود های نیترات آمونیوم
ذرات تالک باعث کاهش جذب رطوبت و جلوگیری از تشکیل پل های هیدرات می شوند و دوره های طولانی تری را برای ذخیره سازی کود ها امکان پذیر می سازند.
مناسب برای گرد و غبار باغ ها و درمان دانه ها و بهبود خواص زیست کش ها

کاربرد های دیگر 

منسوجات
جوهر چاپ
به عنوان ماده اولیه پرکننده در کف ، صنایع لاستیک ، صنایع شیمیایی بتونه های پلی استر و غیره


سرطانزایی

هنگامی که بحث پیرامون سرطانزایی یک ماده شکل می گیرد پژوهشگران دو نوع بررسی را بر روی میزان سرطانزایی ترکیب انجام می دهند، بررسی های آزمایشگاهی و بررسی های انسانی.

در اکثر موارد ، هیچ یک از دو مطالعه به تنهایی شواهد کافی را دال بر سرطانزا بودن و یا نبودن یک ماده را ارائه نمی دهد ، بنابراین محققان معمولاً وقتی می خواهند بفهمند آیا چیزی باعث سرطان می شود ، هم مطالعات آزمایشگاهی و هم انسانی را  معمولا مورد بررسی قرار می دهند.

بررسی آزمایشگاهی:

طبق بررسی های آزمایشگاهی صورت گرفته شده بر روی حیوانات، با قرار دادن آن ها در برابر دوز های بالا از این ترکیب میزان خطر آن مورد بررسی قرار گرفت.همیشه مشخص نیست که آیا نتایج حاصل از این نوع مطالعات در مورد انسان ها صدق می کند یا خیر ، اما مطالعات آزمایشگاهی روش خوبی برای کشف این موضوع است که آیا ماده ای احتمال سرطان زایی دارد یا خیر.

در طی مطالعاتی که بر روی حیوانات آزمایشگاهی (موش های صحرایی ، موش های آزمایشگاهی و همستر) صورت پذیرفت، این حیوانات از طریق مختلف در معرض تالک در مقادیر مختلف قرار داده شدند ، این مطالعات نتایج متفاوتی در پی داشت ، در بعضی از آن ها تشکیل تومور تشخیص داده شد و برخی دیگر هیچ واکنشی در برابر آن نشان ندادند.

بررسی های انسانی:

نوع دیگری از مطالعه خطرات سرطان را در بین گروه های مختلف مردم بررسی می کند. چنین مطالعه ای ممکن است خطر ابتلا به سرطان را در گروهی که در معرض یک ماده قرار دارند با گروهی که در معرض آن قرار ندارند مقایسه کند و آن را نسبت به کل جمعیت تخمین بزنند. با این حال از آنجایی که عوامل زیادی بر روی نتایج به دست آمده تاثیر خواهد داشت، مجددا نمی توان به طور کامل به این نتایج نیز استناد نمود.


  • نتایج بررسی های انسانی

طبق نتایج به دست آمده اگر پودر ذرات این ترکیب از طرق مختلف به رحم برسد می تواند سبب ایجاد سرطان تخمدان و رحم شود. در بسیاری از مطالعات بر روی زنان ، رابطه احتمالی پودر تالک با سرطان تخمدان مورد بررسی قرار گرفته است. با این حال یافته ها همچنان نتایج ضد و نقیصی دارند. در برخی از مطالعات افزایش میزان خطر و در برخی دیگر بی تاثیر بودن آن گزارش شده است.

طبق تحقیقاتی که بر روی معدنچیان صورت پذیرفت اغلب آن ها به دلیل قرار گرفتن در معرض تالک تصفیه نشده ، بعد از مدتی دچار مشکلات تنفسی و سرطان ریه گردیدند. با این حال نمی توان با اطمینان تالک را عامل اصلی ایجاد سرطان در این افراد دانست. زیرا ترکیبات دیگری مانند رادون در معدن نیز می تواند مشکلات تنفسی و سرطان ریه را در پی داشته باشند.

هیچ گزارشی دال بر ایجاد سرطان ریه در اثر استفاده از این ماده به صورت تصفیه شده گزارش نگردیده است


آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) بخشی از سازمان بهداشت جهانی (WHO) است. هدف اصلی آن شناسایی علل سرطان است. این سازمان طبق تحقیقات صورت پذیرفته اعلام نمود که:

پودر تالک حاوی آزبست سرطان زا است و باید به خوبی تصفیه شود. در نتیجه این ماده را حتما از منابع معتبر تامین نمایید. این سازمان تالک بدون آزبست را جز مواد سرطانزا طبقه بندی نکرد.




فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم