Search

سه شنبه 29 اسفند 1402

منو

آرایشی بهداشتی






قيمت:   ۰ تومان

مواد اولیه آزمایشگاهی » آرایشی بهداشتی

فروش PEG 100 استئارات با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز کالا و استعلام قیمت با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. 09122967819 ,88984092 ,88984093,88984094

PEG 100 استئارات چیست؟

PEG یا پلی اتیلن گلیکول استئارات ماده‌ای است که در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از بدن استفاده می‌شود. پی ای جی 100 استئارات یک ماده‌ی مومی نرم است که در مرطوب‌کننده‌ها، نرم‌کننده‌ها، شامپوها، پاک‌کننده‌ها و شوینده‌های بدون صابون استفاده می‌شود. 100 در PEG 100 استئارات به تعداد مونومرهای اکسید اتیلن موجود در مولکول اشاره دارد.

PEG 100 استئارات به دلیل توانایی‌های امولسیون‌کننده عمدتاً در محصولات مراقبت از پوست شما استفاده می‌شود. امولسیون‌کننده‌ها به مخلوط روغن و مواد پایه آب کمک می‌کنند تا بافتی صاف و پایدار ایجاد کنند. این ویژگی امولسیون‌کننده PEG 100 استئارات همچنین به بلند شدن روغن و کثیفی پوست کمک می‌کند تا بتواند آن را آبکشی کرده و به عنوان ماده اصلی پاک‌کننده‌ها و شستشوهای بدن قرار گیرد.

PEG 100 استئارات یک PEG است. PEGها دسته‌ای از مواد تشکیل‌دهنده هستند که به دلیل استفاده از آن‌ها خصوصاً در صنعت زیبایی سبز یا تمیز درگیر بحث شده‌اند. این جنجال تا حدی به دلیل ادعاهایی است که به دلیل وجود ناخالصی در طی فرآیند تولید با سمیت در بدن مرتبط است.

این ادعای مسمومیت توسط هر دو سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفته است، هر دو گروه مسئول ارزیابی و تنظیم مواد تشکیل‌دهنده مراقبت از پوست در ایالات متحده هستند. آن‌ها با تحقیق خود، ترکیبات PEG را برای مصارف مشخص شده در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت‌های شخصی بی‌خطر تعیین کردند.

در سال 2002، هیئت تخصصی بررسی مواد تشکیل‌دهنده لوازم آرایشی داده‌های تازه موجود را بررسی و تأیید مجدد را داد. با این حال، اگر نگران هستید، در مورد PEG 100 استئارات با یک پزشک یا متخصص پوست صحبت کنید، که می‌تواند به شما توصیه کند که آیا سابقه پزشکی شما ممکن است با این ماده در معرض خطر باشد.

آیا PEG 100 استئارات ایمن است؟

  • مسمومیت

در سال‌های اخیر ایمنی ترکیبات PEG زیر سؤال رفته است. سوال در مورد ایمنی این ماده به دلیل نگرانی‌های سمیت ناشی از ناخالصی‌های موجود در ترکیبات PEG است. ناخالصی های نگران کننده اکسید اتیلن و 1،4 دی اکسان هستند که هر دو از محصولات جانبی فرآیند تولید هستند. گفته شده است که هر دو 1،4 دی اکسان و اتیلن اکسید با سرطان‌های پستان و رحم ارتباط دارند.

در حالی که این ناخالصی‌ها ممکن است قبلاً نگران‌کننده باشند، تولیدکنندگان مواد اولیه، خطر ناخالصی‌های محصول نهایی را از بین می‌برند. سطح ناخالصی‌هایی که در ابتدا در تولید PEG یافت شد در مقایسه با سطوح پیشنهادی مرتبط با سرطان‌ها پایین بود. مطالعات در طی یک دوره طولانی استفاده از ترکیبات PEG سمیت قابل توجهی یا تأثیر قابل توجهی بر سلامت باروری پیدا نکرده است.

هنگامی که به صورت موضعی استفاده می‌شود، اعتقاد بر این نیست که  پی ای جی 100  استئارات خطرات قابل توجهی برای سلامتی انسان دارد. به طور عمیق به داخل پوست نفوذ نمی‌کند و تصور نمی‌شود که در صورت استفاده موضعی نگرانی از تجمع زیستی باشد.

تحریک

از طریق تحقیقات، ترکیبات PEG شواهدی را نشان داده اند که باعث تحریک‌کننده چشم و پوست نیستند. این تحقیق از اشکال بسیار غلیظ ماده تشکیل‌دهنده، غلظت‌هایی که در محصولات مراقبت از پوست شما یافت نمی‌شود، استفاده کرد. پنل تخصصی بررسی مواد آرایشی و بهداشتی ترکیبات PEG را در غلظت‌های تا 100٪ غیر حساس به نور و تحریک‌کننده نشان داد.

با این وجود، علیرغم شواهدی مبنی بر غیر تحریک‌کننده بودن ترکیبات PEG، برخی تحقیقات نشان داده اند که در صورت باز شدن پوست یا تحریک پوست، تحریک می‌تواند رخ دهد. در مطالعه‌ای که در حال آزمایش استفاده از PEG حاوی کرم ضد میکروبی بر روی بیماران سوختگی بود، برخی از بیماران سمیت کلیه را تجربه کردند. غلظت ترکیبات PEG مقصر شناخته شد.

با توجه به اینکه هیچ شواهدی از سمیت در هیچ مطالعه PEG ها و پوست دست نخورده وجود نداشت، هیئت کارشناس بررسی مواد آرایشی دستورالعمل‌های ایمنی آن‌ها را اصلاح کرد تا استفاده از محصولات حاوی PEG در پوست شکسته یا آسیب دیده را حذف کند.

آیا PEG 100 استئارات وگان است؟

بسته به منبع اسید استئارات مورد استفاده برای تولید PEG 100 استئارات، ممکن است وگان باشد. بیشتر اوقات، اسید استئارات از گیاهان گرفته می‌شود. با این حال، می‌تواند از منشا حیوانی نیز گرفته شود. اگر منشأ حیوانی داشته باشد، محصول باید از قوانین جانبی حیوانات پیروی کند. با مارکی که قصد استفاده از آن را دارید بررسی کنید تا بدانید خرید PEG 100 استئارات آن‌ها از یک منبع گیاهی یا حیوانی گرفته شده است.

چرا PEG 100 استئارات استفاده می شود؟

امولسیون‌کننده

خرید PEG 100 استئارت به دلایل مختلفی در محصولات مراقبت از پوست و زیبایی گنجانده شده است، از نرم شدن پوست تا کمک به فرمولاسیون محصولات آرایشی برای حفظ بهتر قوام اولیه.

به عنوان نرم‌کننده، PEG 100 استئارات در فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست قرار دارد تا به پوست احساس لطیف‌تری دهد. این امر از طریق تقویت سد رطوبت پوست با تشکیل یک لایه چرب نازک روی سطح پوست، که از افت رطوبت جلوگیری می‌کند و آب‌رسانی کلی را افزایش می‌دهد، حاصل می‌شود. این اثر مرطوب‌کننده باعث افزایش رطوبت سلول‌های پوست می‌شود که در نتیجه باعث نرمی پوست و تقویت سلامت پوست می‌شود.

بافت

استفاده دیگر از PEG 100 استئارات مربوط به خصوصیات امولسیون آن است. امولسیون‌کننده‌ها به دلیل توانایی مخلوط کردن آب و روغن در صنایع مراقبت از پوست و مراقبت‌های شخصی ارزش زیادی دارند. بدون این توانایی، روغن‌ها در بسیاری از ترکیبات شروع به جدا شدن از مولکول‌های آب می‌کنند، بنابراین بافت و قوام محصول را تضعیف می‌کنند. از PEG 100 استئارات همچنین برای پاک‌سازی از طریق مخلوط کردن روغن و خاک استفاده می‌شود تا بتوان آن را شستشو داد.

سورفکتانت

سرانجام، فروش PEG 100 استئارات همچنین می‌تواند به عنوان سورفکتانت عمل کند، در پاک‌کننده‌های بدن و صورت استفاده شود. سورفکتانت‌ها تنش سطحی را مختل کرده و به مخلوط شدن آب و روغن کمک می‌کنند.

انواع محصولات حاوی PEG 100 استئارات چیست؟

محصولات زیادی در صنعت مراقبت از پوست و مراقبت شخصی وجود دارد که به دلیل مزایای آن برای فرمولاسیون و ایمنی نسبی آن، با PEG 100 استئارات تولید شده‌اند. پاک‌کننده‌های صورت، شامپوها، لوسیون‌ها و کرم‌های صورت همه حاوی این ماده شناخته شده‌اند. اگر قبلاً با این ماده مشکلی داشتید، یا اگر پزشک به شما توصیه کرده است که از استئارات PEG 100 دور بمانید، خواندن برچسب مواد تشکیل‌دهنده برای هر محصول مراقبت شخصی بسیار حیاتی است زیرا کاربردهای زیادی دارد.



فروش پروتئین وی کنستانتره 80 درصد WPC 80% واردات جدید از کشور هند در پاکت های 20 کیلویی با بالاترین کیفیت تماس ...
مشخصه ها: حاوی 80% وی پروتئین، با قابلیت هضم و جذب بالا پروتئین تقویت کننده سیستم ایمنی حاوی اسیدهای امینه ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش اولئیک اسید Oleic acid محصول مالزی ، چین ، ایران در بسته بندی ۱۸۵ کیلویی
خرید فروش اولئیک اسید محصول چین با کیفیت بسیار بالا تناژ موجود oleic acid
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
خرید و فروش پودر کراتین بیس و هیدروکلراید بسته بندی 25 کیلویی گرید دارویی خوراکی 09122967819 واتس اپ
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


خرید فروش دی فنیل استونیتریل چین 25kg
خرید فروش دی فنیل استونیتریل و دی متیل امینو ایزو پروپیل کلراید هیدروکلراید چین 25kg
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
فروش گلوتاتیون احیا Glutathione Reduced محصول چین گرید آرایشی ۲۵ کیلویی موجود تماس : ۰۹۱۲۱۹۶۵۷۹۷-۸۸۹۸۴۰۹۴-۸۸۹۸۴۰۹۳-۸۸۹۸۴۰۹۲ ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین / جهت دریافت انالیز کالا ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین واتس اپ : ۰۹۱۲۲۹۶۷۸۱۹ ...
ملاتونین ، فروش ملاتونین ، خرید ملاتونین ، تهیه ملاتونین ، ملاتونین چیست ، کاربرد ملاتونین
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون
بنزوفنون ، فروش بنزوفنون ۴ ، خرید بنزوفنون ۴ ، فروش بنزوفنون۴ ، خرید بنزوفنون۴ ، تهیه بنزوفنون ،فروش بنزوفنون ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش ستو استئاریل الکل با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان


فروش سیکلو پنتا سیلوکسان با کیفیت بالا در بسته بندی 25 کیلوگرم موجود و دارای مجوز مصرف, لطفا جهت دریافت آنالیز ...
واردات,فروش,خرید,تامین,اسید,مواد,ماده,ارایشی,آرایشی,آرایشی بهداشتی,بهداشتی,دارو,دارویی,گرید,کاسمتیک,واردکننده,مواد ...
آرایشی بهداشتی
۰ تومان
1
بعدي
آخر
(1 تا 10 از 126)

راه اندازي فروشگاه در Eforosh رايگان است

فروش تریس هیدروکلراید،کوجیک اسید,استونیتریل،گلیکولیک، گلوکزامین،کندروتین،دی،فنیل،استو،نیتریل،متادن،افغانستان،کوژیک اسید,هیالورونیک اسید,دی فنیل استونیتریل,DIPHENYLACETONITRILE,پاراستامول,PARACETAMOL,استامینوفن,سدیم اسکوربیل فسفات،متادون،متادن،فروش متادون،متادون پودری،متادون پودری چین،Methadon,فروش Methadon,واردکننده متادون،خرید متادون،تریزما هیدروکلراید،تریس هیدروکسی متیل امینو متان،فروش تریس بیس،فروش تریس هیدروکلراید،تریتون ایکس،فروش تریتون،فروش پنتیلن گلایکول،خرید پنتیلن گلایکول،پنتیلن گلایکول پنتیلن گلیکول پنتیلن ،پنتیلن گلایکول، پنتیلن گلیکول، penthylene glycol , ارایشی ، بهداشتی، ارایشی بهداشتی، بهداشتی، آرایشی، واردات، چین،فروش ترایزول ترمو،فروش ترایزول گیبکو،خرید و فروش سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم اسکوربات،وارد کننده سدیم آسکوربات،واردکننده سدیم اسکوربات،واردکننده سدیم آسکوربات،فروش ویتامین سی،فروش ویتامین c، کلاژن،فروش کلاژن،فروش کلاژن خوراکی،ژلاتین،کلاژن گاوی،کلاژن ماهی،فروش کلاژن خوراکی،انواع کلاژن خوراکی،انواع کلاژن،واردات کلاژن،واردات کلاژن خوراکی،collagen،فروش collagen خوراکی،واردکننده کلاژن،کلاژن فرانسه،کلاژن گاوی خوراکی چینی،کلاژن چینی،اتیل وانیلین،فروش اتیل وانیلین،وارد کننده،مواد شیمیایی،مواد ازمایشگاهی،مواد آزمایشگاهی،فروش اسید آمینه،فروش اسید امینه، فروش ال پرولین، فروش پرولین، گلوتامین،تری فلورواستیک اسید،سدیم اسکوربات،سدیم آسکوربات،واردات چین،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،هیالورونیک اسید،واردات سیگما،فروش رنگ،سیگما،مرک،آلمان،المان،چین،واردکننده مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،نماینده رسمی شرکت مرک در ایران،واردات دارو،دارو،مواد اولیه،ارایشی بهداشتی،مواد اولیه آرایشی بهداشتی،سیگما،کد،واحد،وارد،دانشگاه،ازمایشگاه،آزمایشگاه،واردکننده سیگما،فروش مواد آزمایشگاهی،MERCK,SIGMA,ALDRICH,CDH,CDH INDIA,DEXTRIN,DEXTRINE,HYALURONIC ACID,هیالورونیک اسید،نماینده شرکت سیگما،مواد،فروشنده،واردکننده،فروش مواد شیمیایی،فروش مواد شیمیائی،اسید آمینه،اسیدهای آمینه،اسید امینه،دارو،مواد اولیه،شیمی،نمایندگی مرک،نمایندگی MERCK،شیمی،ازمایش،ازمایشگاه،آزمایشگاه،آزمایشگاهی،واردات،اصل،ارجینال،ارژینال،واردکننده شرکت CDH، صادرات،واردات،هند،سولفوریک،متانول،اتانول،هیدروژن،سولفات،سدیم،پتاسیم،کلریدریک،ارایشی،بهداشتی،دارو،واردات مواد اولیه دارویی،واردات مواد شیمیایی شرکت مرک المان،کارلو،کارلو اربا،نماینده شرکت کارلو ایتالیا،اسید،اسید امینه،اسید آمینه،اسیدهای امینه،واردات انواع ویتامین،ویتامین ا،ویتامین آ،ویتامین بی،ویتامین سی،ویتامین دی،ویتامین ای،ویتامین د،ویتامین کا،لایزین،گلوتامین،استیک اسید،فلورو،فلوئور،آهن،اهن،سولفات،هیدروژن،هیدرات،واردات مواد شیمیایی،واردات مواد شیمیائی،واردات شرکت مرک،واردات شرکت ،شیمی،فیزیک،شیشه الات،شیشه آلات،،واردات مواد شیمیایی شرکت سیگما،مواد اولیه،داروسازی،سازمان،استونیتریل،هند،مواد هندی،مواد،ماده،مواد،نمایندگی مرک المان،نمایندگی مرک آلمان،نماینده سیگما امریکا،نماینده سیگما آمریکا،نمایندگی سیگما،فروشنده مواد شیمیایی،مواد عمده،مواد خرد،داروسازی تماد،داروپخش،انستیتو پاستور،واکسن،امپول،آمپول،واردات مواد،مواد کارلو،هگزان،اتیل،متیل،کلراید،دی فنیل استونیتریل،ان-۲-کلرو پروپیل دی متیل امونیوم کلراید،استیک اسید،ضدعفونی،ماسک،الکل،کلسیم،فسفات،بروماید،فلوراید،بتاسیکلودکسترین،بتا سیکلو دکسترین،بتا-سیکلودکسترین،شیمی،استامینوفن،پاراستامول،اتیل اولئات،اسدهای چرب،مریستات،گلیسیدیل،فروش استامینوفن،فروش ،واردات مرک،سدیم دودسیل سولفات،فروش بنزوکائین،بنزوکائین,لیدوکایین,لیدوکائین,دی فنیل استونیتریل,مواد شیمیایی,شیمیایی,شیمیائی,تائورین,کراتین,لوتئین,هیدروکینون,پروتئین,دگزامتازون,سیپروهپتادین,سدیم اسکوربیل فسفات,سدیم,پتاسیم